انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی

#1
 عکاسی
عکاسی یکی از کسب و کارهایی که به صورت بصری است. طراحی سایت عکاسی بهترین شیوه برای ارائه خدمات این کسب وکار است به این دلیل که کاربران به راحتی می تواند در طراحی سایت عکاسی ، تمامی عکس های مربوط به عکاس و فضاهای کاری، باغ ها و آتلیه عکاس را به خوبی مشاهده کنند. طراحی سایت این نوع بیزنس بسیار جذاب است عکاس می تواند تمام نمونه کارهای خود را در این سایت قرار دهد.
ویژگی های طراحی سایت عکاسی
یک سایت عکاسی باید از نظر بصری قوی باشد یعنی گرافیک کار بسیار مهم است . با طراحی گرافیک جذاب شما می توانید عکس های خود را به این گرافیک اضافه کنید. تا بازدید کنندگان زمانی که وارد سایت می شود از زیبایی گرافیک و عکس ها نتوانند نگاه بردارند. علاوه برای نشان دادن نمونه ها ، شما می توانید لوکیشن های مربوط به عکس ها را در اختیار کاربران قراردهید تا بدانند لوکیشن های شما بسیار جذاب برای عکاسی است.
در این وب سایت خدمات برای راحتی کاربران می توانید ارائه دهید به عنوان مثال می توانید حتی تعیین زمان عکاسی را به صورت آنلاین برای کاربران خود انجام دهید. زمان ها را در سایت مشخص کنید تا کاربران تایم مورد نظر خود را تعیین کنند. حتی کاربران در وب سایت می توانند فرم ثبت سفارش نیز انجام دهند یا این که سفارش چاپ عکس های خود را در وب سایت انجام دهند.
[img=465x0]https://www.espinasweb.com/wp-content/uploads/2018/08/images-300x158.jpg[/img]
گالری عکس ها
با طراحی جذاب از گالری عکس ها سبب می شود که ترافیک سایت شما افزایش یابد حتی کسانی که نیاز به خدمات شما نداشته باشند می توانند برای دیدن گالری عکس ها به سایت شما سربزنند و از دیدن عکس های شما لذت ببرند. از نظر بصری به راحتی می توانید مخاطبان خاص خود را داشته باشید و دیگران از دیدن کارهای شما لذت ببرند.
با داشتن یک وب سایت عکاسی برای فتوگراف ها یک مزیت فوق العاده است که در زمان خود صرفه جویی کنند. علاوه بر این ها برندینگ نام شما بسیار مهم است که با داشتن یک وب سایت فوق العاده جذاب و شیک می توانید نام خود را در بهترین ها ثبت کنید .
[img=422x0]https://www.espinasweb.com/wp-content/uploads/2018/08/images-1.jpg[/img]
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان