انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت گیاهان دارویی

طراحی سایت گیاهان دارویی

#1
طراحی سایت گیاهان دارویی
طراحی سایت در تهران توانسته است در بسیاری از مشاغل و گروه های کسب و کار جای خود را باز کند. در بازار گیاهان دارویی و عطاری ها نیز به همین صورت است.
در ایران سالیان طولانی است که مردم با گیاهان دارویی آشنایی دارند و برای درمان بسیاری از بیماری ها و دردها به طبیبان سنتی مراجعه می کنند.
مزایای طراحی سایت گیاهان دارویی
داشتن یک وب سایت می تواند برای صاحب یک عطاری بسیار کاربردی و مؤثر باشد. می توان در وب سایت مخصوص گیاهان دارویی لیست کامل گیاهان و داروهای یک عطاری را آورده و راجع به همه آن عکس و توضیحات کاملی قرار داد.

[عکس: 08-7-300x225.jpg]
صاحب عطاری می تواند کل مجموعه خود را به طور مجزا در وب سایت قرار داده و برای هر کدام توضیحات لازم را بیان کرد. ضمن اینکه می توان از هر دارو یک یا چند تصویر به نمایش گذاشت.
امکان فروش محصولات نیز از دیگر مزیت های این گونه وب سایت ها می باشد. امکان اتصال وب سایت به درگاه بانک و خرید داروهای گیاهی و دیگر محصولات موجود در عطاری وجود دارد.
بخش پرسش و پاسخ از دیگر قسمت هایی است که می توان برای این گونه وب سایت ها در نظر گرفت. به این صورت که افراد سؤالات مربوط به مشکلات و بیماری های خود را در این قسمت پرسیده و منتظر دریافت پاسخ می مانند.


مدیر وب سایت که سوال ها را از طریق ایمیل دریافت می کند، در اسرع وقت آن ها را مطالعه کرده و به آن ها پاسخ می دهد.
نکته مهم در طراحی سایت گیاهان دارویی
معتبر بودن مطالبی که در وب سایت قرار داده می شود یکی از نکات بسیار مهم است و فردی که مدیریت این وب سایت را بر عهده می گیرد باید فردی با سواد باشد که تمام دوره های مربوطه را گذارنده باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان