انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل 5 ستاره جمیرا زعبیل دبی سرای رویال رزیدنسز

هتل 5 ستاره جمیرا زعبیل دبی سرای رویال رزیدنسز

#1
[عکس: _1_dubaifa_560.jpg] 
این هتل دارای استخر باشکوه می باشد که در بین باغ های استوایی قرار دارد. با تاثیر از سبک عثمانی، ویلا ها قابلیت دسترسی به ساحل اختصاصی را دارند. مرمر ترکی، چوب سیاه غنی و سرامیک خارجی هم بخش هایی از دکوراسیون آن می باشد. اتاق ها دارای نشیمن کامل با پذیرایی و آشپزخانه کاملا مجهز می باشد. اتاق ها به یک تراس بزرگ که مشرف به استخر می باشد باز می شود. میهمانان می توانند از انواع غذاهای هتل در رستوران لبنانی، هندی یا فرانسوی لذّت ببرند. نوشیدنی ها در بار Voda و سایر سالون های هتل سرو می شود. مرکز اسپای Talise هم انواع گزینه ها، شامل ماساژ کامل بدن و صورت ارائه می نماید. همچنین یک باشگاه مدرن که به مجهز به بهترین دستگاه های ورزشی می باشد به همراه استخر روباز در نظر گرفته شده است. مجتمع تجاری امارات مال با خودرو 25 دقیقه از هتل زعبیل سرای فاصله دارددبی مارینا، با کیوسک ها و تفرجگاهش، 20 دقیقه از اینجا فاصله دارد. وای فای و پارکینگ رایگان هم موجود می باشدجزایر نخلی جمیرا مکان مناسبی برای مسافرین علاقمند به استراحت، ساحل و خرید برند های لوکس می باشد.
امکانات :
بیرونی: استخر روباز(همه ساله)، باغ، تراس
فعالیت ها: زمین تنیس، سونا، مرکز فیتنس، اسپا و مرکز سلامتی، ماساژ، حمّام، منطقه ساحلی اختصاصی، زمین بازی کودکان، نایت کلاب/دی جی غذا و نوشیدنی: بار، صبحانه در اتاق، رستوران(سفارش غذا به صورت جدا)، رستوران(بوفه)اینترنت: رایگان! وای فای در تمام قسمت های هتل بدون هیچ هزینه ای موجود است. پارکینگ: رایگان! پارکینگ رایگان خصوصی در محل امکان پذیر است(نیازی به رزرو نیست.)

باکو ، دبی

خدمات: سرویس اتاق، اجاره اتومبیل، آژانس(رایگان)، تاکسی به فرودگاه(اضافه بها)، پذیرش 24 ساعته، تبدیل ارز،منشی تور، نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز ATM، سرویس مستخدم، سرویس نگهداری از کودک، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو، ماشین برق کفش، امکانات برگزاری نشست ها/ضیافت ها، مرکز تجارت، فاکس/فوتوکپی،مرکز زیبایی/آرایشگاه، مغازه کادو فروشی
عمومی: روزنامه، گاوصندوق، مغازه(در هتل)، اتاق های بدون سیگار، آسانسور
زبان ها: روسی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، عربی
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان