انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا انطباق با W3C در طراحی سایت الزامیست؟

آیا انطباق با W3C در طراحی سایت الزامیست؟

#1
آیا انطباق با W3C در 
استانداردهای  W3C  یکی از اصطلاحاتی است که توسط توسعه دهندگان وب و همچنین آژانس های طراحی سایت و بهینه سازی مطرح می شود. در مورد مزایای W3C در بسیاری از مطالب گفته شده است اما می خواهیم در مورد آیا انطباق با W3C در طراحی سایت الزامیست؟ به شما بگوییم که انطباق با W3C یک الزام قطعی برای وب سایت ها نیست . پیروی از W3C اساساً بدین معنی است که کدهای HTML و CSS یک وب سایت طراحی شده است کاملا مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط کنسرسیوم جهانی وب یا همان W3C است.
W3C یک سازمان استانداردهای بین الملل است که توسط مخترع اینترنت تاسیس شده است این سازمان استانداردهایی برای توسعه دهندگان وب در سراسر جهان تعیین کرده است. شما فکر می کنید که وب سایت شما باید کاملا با این استاندارها مطابقت داشته باشد؟ شما به راحتی می توانید کد وب سایت را با W3C بررسی کنید. به سادگی وب سایت خود را به ابزار معتبر W3C مجهز کنید و از طریق مرورگر خطاها در کد وب سایت را دریافت کنید.
تقریباً مقدار زیادی کدهای خطا دریافت می کنید این بسیار بعید است که کدهای وب سایت شما با استانداردهای W3C مطابق باشد. ما نمی گوییم که کلا خطاها واقعی هستند زیرا اغلب آنها ممکن است خطا نباشند. استانداردهای W3C بسیار دقیق و بدون تفسیر هستند. بنابراین باید بدانید کمی هم انحراف در کدهای وب سایت باشد هر انحراف کوچک سخت افزاری هم در استانداردهای W3C یک خطا محسوب می شود.
[img=549x0]https://www.espinasweb.com/wp-content/uploads/2018/08/download-2.png[/img]
مطابقت  W3C برای مرورگرها
اغلب مروگرهای وب ، قطعات انعطاف پذیر نرم افزاری هستند که برای مقابله با طیف گسترده ای از انواع مختلف HTML و CSS ساخته شده اند و احتمالا وب سایت های را کاملا بدون در نظر گرفتن خطای ابزاری اعتبار سنجی نشان می دهد.  اغلب توسعه دهندگان وب باید از کلیدهای میانبر و کدهای غیرسازگار استفاده کنند تا کار خاصی را در یک وب سایت انجام دهند و در عین حال باعث خطاهای اعتبارسنجی در طراحی سایت می شود که عملکرد وب سایت را تحت تاثیر قرار نمی دهد و کاملاً برعکس گاهی اوقات شما باید قوانین W3C را بشکنید تا کاری که می خواهید انجام دهید دقیقا همانطور که در هر مرورگر وب انجام می دهید.
پیروی از W3C برای جستجوگرها
تصورغلطی وجود دارد که خزنده های مورتوهای جستجوگر نیاز به کد وب سایت دارند و وب سایت باید 100 درصد با W3C سازگار باشد و یا در غیر این صورت آنها رتبه بندی وب سایت شما پایین می آورند. بسیاری از جستجوگرها توصیه می کنند که هر صفحه وب سایت به طور کامل با W3C سازگار باشد. این اغلب یک تلاش پر هزینه است و کاملا غیر ضروری است .
خزنده های موتور جستجو قطعات منعطف از نرم افزارها هستند که می توانند تقریبا هر نوع کدی را مستقیما بخوانند و صرف نظر از اشتباهات آن داشته باشند. برای خزنده های یک موتور جستجو سبک ، رابط کاربری و محتوا را تشخیص می دهند و هرکدام را می تواند تجزیه و تحلیل کنند اما پیروی 100 درصد یعنی خطاهای صفر در ابزار اعتبارسنجی W3C نه تنها اغلب برای رسیدن به آن کار سختی است بلکه ضروری نیست. کد فقط باید به اندازه کافی سازمان یافته و به اندازه کافی سازگار برای موتورهای جستجو باشد کافی است تا قادر به سبک و محتوا وب سایت شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان