انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شهر زیبای شیراز

شهر زیبای شیراز

#1
شیراز به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی ، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرا می‌خواند. شیراز به عنوان یکی از پرطرافدارترین تورهای ایران بین گردشگران مطرح بوده است و همچنین گردشگران داخلی و خارجی تور شیراز به دلیل وجود جاذبه های تاریخی فراوانی که در این شهر وجود دارد به این شهر زیبا سفر می کنند.از جاذبه های تاریخی شهر شیراز می توان به آتشکده صمیکان، آرامگاه حافظ، آرامگاه خواجوی کرمانی، آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خان، باغ جهان‌نما، باغ ارم، باغ تخت، باغ چهل‌تن، باغ نارنجستان قوام، باغ هفت‌تن، خانه صالحی، چاه مرتاض علی، حمام باغ نشاط، عمارت باغ ایلخانی، عمارت باغ نشاط، عمارت دیوانخانه، عمارت کلاه‌فرنگی باغ نظر، مسجد نصیرالملک، قصر ابونصر، قلعه کک‌ها، مدرسه آقاباباخان، مدرسه خان، موزه پارس، موزه هفت‌تنان، نقش‌برجسته بهرام اشاره کرد که گردشگران شیراز می توانند از آنها دیدن نمایند. 

از جاذبه‌های طبیعی شهر شیراز نیز که مسافران تور شیراز می توانند از آنها لذت ببرند می‌توان به آبشار کوهمره سرخی، برم‌دلک، پارک قلعه‌بندر، پارک ملی بمو، باغ پرندگان شیراز، پیربناب، چشمه جوشک، چشمه خارگان، چشمه ریچی، دریاچه دشت ارژن، دریاچه مهارلو، رکن‌آباد، رودخانه قره‌آغاج، روستای قلات، کوه سبزپوشان، گردشگاه آتشکده، گردشگاه چاه‌مسکی، گردشگاه چشمه سلمانی و گردشگاه هفت‌برم اشاره کرد.
پاسخ

شهر زیبای شیراز

#2
تور مشهد به دلیل جاذبه مذهبی که در شهر مشهد وجود دارد، یکی از پر مخاطب ترین تورها در گردشگری داخلی می باشد و همچنین بهتر است بدانید که مشهد دومین شهر دنیا در جذب گردشگر مذهبی به شمار می آید. فرهنگ و آداب مذهبی کشور باعث شده تا همه روزه پروازهای زیادی به سوی این جاذبه توریستی رهسپار شود. 
مشهد از نظر جغرافیایی در شمال شرقی کشور می باشد و در مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد. این شهر سالانه میهمان بیش از 25 میلیون از سراسر ایران و همچنین کشور های دیگر می باشد. 
در تور مشهد علاوه بر زیارت، برای سیاحت نیز مکان های متعددی در داخل و اطراف شهر مشهد وجود دارد. از مکان های دیدنی مشهد می توان به آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، فرهنگسرای بهشت، آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی، طرقبه اشاره کرد. 
امروزه جاذبه های تفریحی زیادی نیز در این شهر بوجود آمده که از آنها می توان به پارک های آبی که اخیرا به شدت در حال رقابت با هم از لحاظ کیفیت ارائه خدمات هستند نام برد. 
شما میتوانید به روزترین های تور مشهد را در لیست تورهای مشهد و یا در قسمت تور داخلی وبسایت لحظه آخر ملاحظه نمایید. 
تمامی آثار تاریخی در مشهد به قرن هشتم هجری تا به امروز بازمی گردد. به طور مثال اماکن دیدنی برای مسافرین تور مشهد می‌توان به مسجد گوهرشاد، میل اخنگان،مسجد ملاحیدر، مسجد هفتاد و دو تن، گنبد خشتی و مصلی طرق نام برد. از شهر تاریخی توس تنها یک بنا با نام گنبد هارونیه برجا مانده‌است. آرامگاه افرادی چون نادرشاه و فردوسی و نیز مدارسی چون عباسقلی خان از دیگر آثار تاریخی موجود برای بازدید گردشگران تور مشهد قرار دارد. ییلاقات اطراف مشهد، به خصوص شاندیز و طرقبه، زشک، نغندر، جاغرق، کوهسنگی، پارک جنگلی وکیل‌آباد و بوستان ملت و آبشار اخلمد از جمله‌ی مکان‌های تفریحی مورد توجه گردشگران تور مشهد هستند.
پاسخ

شهر زیبای شیراز

#3
قبرس، که به دو بخش ترک نشین و یونانی نشین تقسیم ‌شده ،کشوری جزیره‌ای در شرق دریای مدیترانه می باشد و پایتخت آن نبکوزیا نام دارد. صنعـــت گردشگری، مهمترین منبع درآمد برای قبرس محسوب می شود.در ایران نیز سالیانه تور قبرس های متعددی برگزار میشود. قبرس دارای روزهای آفتابی و دمایی مطلوب است بطوری که در طول مدت سال، نور خورشید در این جزیره زیبا خودنمایی می کند و این بدین معنی است که قبرس همیشه در تمام فصول دارای تفریحات لذت بخشی اعم از : شنـــــا گرفته تا دیدن فستیوال های متفاوت را برای گردشگران مهیا می سازد که می تواند دلیلی بر پرمخاطب بودن قبرس باشد. 

قبرس در سال 1960 استقلال خود را از ایالت بریتانیا پس گرفت و حکومت مستقل قبرس با همکاری و مشارکت دولت ترک و یونان در اداره امور این جزیره اعلام آمادگی کرد و بریتانیا، یونان و ترکیه حق حکومت دولت قبرس را در دست گرفتند. قبرس با وسعت حدود 9,5000 کیلومتر مربع بعد از جزیره ساردنی و سیسیل سومین و شرقی ترین جزیره بزرگ دریای مدیترانه است. قبرس جزو اتحادیه اروپا است و یکی از قوی ترین نقاط گردشگری مدیترانه به حساب می آید. ایرانیان جهت مسافرت با تور قبرس به این بخش، به اخذ ویزا نیازمند هستند. بر پایه آمارهای پذیرفته شده 80٪ یونانی تبار، 18٪ ترک‌تبار و 2٪ نیز از دیگر اقلیت‌های مسیحی (مارونی ، کاتولیک لاتینی و ارمنی) هستند. 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان