انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

#1
هتل شایگان کیش
معرفی : هتل شایگان یکی از هتل های پنج ستاره و معروف جزیره کیش است که در یکی از بهترین بخش های جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل که در سال 1382 افتتاح شده است بارها جوایز مختلف و معتبری در زمینه هتل داری از جشنواره های داخل و خارج از کشور کسب کرده است. هتل شایگان در زمینی به مساحت 15000 متر مربع قرار گرفته است و ساختمان 4 طبقه آن دارای 135 واحد اقامتی است.
[عکس: kish-shaygan-hotel-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق ها از نوع دو تخته، سه تخته و سوئیت هستند که امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن، صندوق امانات، بالکن ، میز کار، حمام با لوازم بهداشتی و مبلمان در آن ها وجود دارد.
امکانات هتل : استخر ، سونا، ماساژ، فروشگاه، آتلیه ، پذیرش شبانه روزی، خدمات تور، ترانسفر فرودگاهی، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز و ...
[عکس: kish-shaygan-hotel-2.jpg]
رستوران هتل : چندین رستوران در هتل شایگان وجود دارد که بنا بر دلخواه می توانید از آن ها استفاده نمایید. رستوران شانی رستوران اصلی این هتل است که در آن موسیقی زنده نیز اجرا می شود. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است. فست فود شانی مخصوص سرو انواع غذاهای فست فود است. سفره خانه صبا انواع غذاهای سنتی مانند دیزی و چای و قلیان را سرو می کند. هم چنین سه کافی شاپ در این هتل وجود دارند که در یکی از آن ها پیانو نواخته می شود و یکی از آن ها در تراس هتل قرار گرفته است.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در ابتدای بلوار رودکی جزیره کیش قرار گرفته و بسیار نزدیک به ساحل جزیره است. هم چنین مراکز خریدی مانند پردیس یک نیز در کنار این هتل قرار دارند. فاصله هتل تا فرودگاه تنها ده دقیقه است.
[عکس: kish-shaygan-hotel-3.jpg]
پیشنهاد ما : هتل شایگان هتلی نام آشنا برای مسافران تور کیش است که برای انتخاب نیازمندی به تعریف و تمجید ندارد!
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان