انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ویژگی های یک میزبانی وب یا هاست

ویژگی های یک میزبانی وب یا هاست

#1
ویژگی های یک میزبانی وب یا هاست
ویژگی های اصلی یک هاست یا شامل موارد زیر است:
فضای دیسک
همه میزبانی های وب مقدار مشخصی فضای دیسک را ارائه می دهند که شما می توانید فایل های خود را در این فضای میزبانی ذخیره کنید. شما می توانید از هاست که دارید مقداری را به ایمیل ها یا فایل ها و پایگاه داده را اختصاص دهید. شما با تقسیم کردن این فضا به راحتی می توانید نیازهای خود را برآورد سازید.
اکانت های ایمیل
داشتن اکانت های ایمیل یکی از ویژگی های مشترک  و هاست است به خصوص اگر شما میزبانی دامنه ای را داشته باشید. با استفاده از هاست می توانید اکانت های ایمیل سازمانی مربوط به هر شخص را ایجاد کنید و هر شخص به صورت اختصاصی دارای یک ایمیل در سازمان باشد.
[img=624x0]https://www.espinashost.com/wp-content/uploads/2018/08/How-and-where-to-host-your-WordPress-website-731x341-300x140.jpg[/img]
دسترسی FTP
پس از این که صفحات وب را طراحی کردید می توانید این فایل ها را به سرور خود انتقال دهید. دسترسی FTP می تواند به شما این دسترسی را بدهد که به سرور خود دسترسی داشته باشید و تغییرات مربوط به کدنویسی طراحی سایت خود را انجام دهید.
کدام وب سرور : لینوکس یا ویندوز؟
حقیقت این است که دو پلتفرم وب سرور به لحاظ عملکردی معادل هم هستند. همه چیز بستگی به نیازهای میزبانی وب سایت شما دارد و هر چیزی که با آن راحت هستید. این دو سیستم در استفاده ، قابلیت ، ثبات و هزینه باهم متفاوت هستند. سرورهای ویندوزی بیشتر از سرورهای لینوکسی هزینه دارند. سرورهای لینوکس اجازه می دهد تا اسکریپ های نوشته شده در زبان های PHP ، Perl ، Python و دیگر زبان های ایجاد شده در یونیکس را پشتیبانی می کنند و سرورهای ویندوز به اسکریپ های ASP و .net و دیگر زبان های مایگروسافت می توانند استفاده کنند. این پایگاه داده های My SQL پشتیبانی می شوند.
اگر وب سایت شما نیازی به پشتیبانی اسکریپتی نداشته باشد شما می توانید  و میزبانی لینوکس را انتخاب کنید به دلیل ارزانتر بودن این میزبانی وب است. با این حال ، اگر وب سایت شما نیاز به اسکریپت و پشتیبانی پایگاه داده خاصی باشد باید پلتفرمی را انتخاب کنید که از آن تکنولوژی استفاده می کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان