انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل کورت یارد بای ماریوت آگرا هند

هتل کورت یارد بای ماریوت آگرا هند

#1

معرفی : هتل 5 ستاره کورت بیارد بای ماریوت آگرا یکی از هتل های مجموعه معروف ماریوت است که در شهر تاج محل ساخته شده است. این هتل لوکس که در تمام قسمت های آن از رنگ های روشن استفاده شده است دارای 189 اتاق بسیار زیبا می باشد. هتل کورت ماریوت یکی از بهترین هتل های آگرا است که از سوی مسافران بالاترین امتیاز را در این شهر کسب کرده است.
[عکس: marriott-hotel-in-agra-1.jpg]
امکانات اتاق ها :  اتاق های هتل از نوع استاندارد، پرمیوم و سوئیت هستند که برایشا مسافران  دارای امکانات مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع ، حمام با کلیه لوازم بهداشتی، قهوه ساز و کمد لباس هستند.
امکانات هتل : محوطه پیک نیک و باربیکیو، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس های یوگا، سالن بدنسازی،‌سالن ماساژ، مرکز اسپا، سالن زیبایی، کتابخانه، سرگرمی های شبانه،‌ موسیقی زنده، زمین بدمینتون، باشگاه کودکان، دارت، پینگ پنگ، اتاق بازی، خدمات برای معلولین، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات نگهداری از کودکان، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته
[عکس: marriott-hotel-in-agra-2.jpg]
رستوران هتل : دو رستوران آلاکارته در این هتل وجود دارند که رستوران انیسه غذاهای هندی سرو می کند و رستوران مومو انواع غذاهای بین المللی را طبخ می کند. هم چنین در مومو کافه صبحانه،‌ غذاهای سبک و انواع نوشیدنی سرو می شود.
موقعیت مکانی هتل : هتل کورت یارد در جاده فاتح آباد و خیابان تاج نگری آگرا قرار گرفته است. فاصله آن تا تاج محل و باغ مهتااب سه کیلومتر و تا TDI مال تنها 400 متر است. فرودگاه آگرا نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته است.  
[عکس: marriott-hotel-in-agra-3.jpg]
پیشنهاد ما : این هتل 5 ستاره با امکانات بسیار خوب و کارکنان مسلط به زبان انگلیسی مکان بسیار مناسبی برای اقامت است. اگر حواستان جمع باشد می توانید در هنگام تخفیف قیمت ها این هتل را رزرو کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان