انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

#1

معرفی : هتل کیسمت یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در میان مسافران بسیار شناخته شده است. این هتل با قدمت بالای خود یکی از قدیمی ترین هتل های شبه جزیره به شمار می آید. جالب است بدانید که این هتل توسط نوادگان خاندان عثمانی اداره می شود و افراد مشهوری هم چون ملکه کنونی انگلیس در آن اقامت داشته اند. هتل کیسمت آخرین بار در سال 2000 میلادی بازسازی شده است و هم اکنون پذیرای شما مسافران  می باشد. در این هتل 107 اتاق با چشم انداز زیبای دریای اژه وجود دارند. 
[عکس: kismet-hotel-1.jpg]
امکانات اتاق ها : مینی بار، تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن، حمام با وان و دوش
امکانات هتل : ساحل اختصاصی، باغ، تراس، استخر سرپوشیده، استخر روباز، سالن ماساژ، غواصی، تخت های حمام آفتاب، کتابخانه، نایت کلاب، اجاره دوچرخه، پینگ پنگ، زمین بازی،‌خدمات نگهداری از کودکان، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی
[عکس: kismet-hotel-2.jpg]
رستوران هتل : هتل دارای سه رستوران است که شامل رستوران های بوفه، آلاکارته و رستوران تراس می شود. رستوران تراس مخصوص فصل بهار و تابستان است تا بتوانید به همراه میل کردن غذا از منظره ی زیبای دریا در مقابل خود لذت ببرید. هم چنین کافی شاپ هتل انواع نوشیدنی ها را سرو می کند.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه آیدین کوش آداسی و در بلوار gazibeğendi شهر قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 40 کیلومتر و تا کوش آداسی مارینا کم تر از 500 متر است. هم چنین شهر تاریخی افسوس در 12.5 کیلومتری هتل قرار گرفته است.
[عکس: kismet-hotel-3.jpg]
پیشنهاد ما : این هتل می تواندگزینه مناسبی برای کسانی باشد که علاقمند به اقامت در هتلی به دور از هیاهو و سر و صدا هستند، باشد. هم چنین معماری عثمانی هتل و اتاق های در عین عین سادگی شیک این هتل ، امتیازی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان