انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر

#1
طراحی سایت طلا و جواهر
طراحی سایت برای طلا و جواهر به منزله برگزاری یک نمایشگاه دائمی، امن و معتبر است. این نمایشگاه در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز دایر بوده و امکان نمایش طلا و جواهرات فروشگاه را در شرایطی امن فراهم می آورد.

همچنین داشتن طراحی سایت یک وجه بهتر برای فروشگاه ایجاد می کند. صاحب یک مغازه طلافروشی می تواند به راحتی تمام نمونه کارهای خود را در وب سایت در معرض دید دیگران قرار دهد.
شاید برای یک فروشگاه طلا و جواهر این امکان وجود نداشته باشد که از همه مدل های خود در ویترین مغازه قرار دهد، بنابراین می تواند با تهیه عکس هایی زیبا و با کیفیت از آن ها، تمامی تصاویر را به صورت گالری در وب سایت قرار دهد.
[عکس: 431-300x297.jpg]
امکانات طراحی وب سایت طلا و جواهر
صفحه درباره ما؛ در این صفحه از وب سایت، اطلاعاتی راجع به مدیران سایت، سابقه فروشگاه و نوع طلا و جواهری که به فروش می رسانند، نوشته می شود.
صفحه تماس با ما؛ اطلاعاتی در مورد آدرس فروشگاه و نمایندگی ها، شماره های تماس، ایمیل یا فکس قرار می گیرد.
صفحه اخبار؛ در این قسمت اخبار مربوط به نرخ های طلا و نقره یا اخبار روز آورده می شود.
[/url]  طراحی سایت چند زبانه
[url=https://sitedp.com/site-design/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%da%86%d9%86%d8%af-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%87/]

بخش وبلاگ؛ در این بخش مقالات راجع به این حرفه و کسب و کار نوشته می شود که این قسمت در سئوی سایت می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.
[عکس: 2en-300x300.jpg]
فیلترینگ محصولات؛ امکان دسته بندی محصولات بر اساس نوع استفاده یا قیمت آن ها وجود دارد. در این صورت دستیابی مشتری به محصول مورد نظرش با سرعت بیشتری انجام می گیرد.
فروش محصولات؛ امکان فروش محصولات به صورت آنلاین از طریق وب سایت وجود دارد. که کاربر پس از اطلاع از وزن طلا یا جواهر و قیمت روز، محصول را خریداری می کند. در این حالت مشتریان از سراسر کشور امکان خرید دارند.
با سفارش یک طراحی سایت حرفه ای می توانید امکانات بیشتری نیز در وب سایت خود داشته باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان