انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزایای ساخت انجمن در طراحی سایت

مزایای ساخت انجمن در طراحی سایت

#1
با ساخت انجمن می‌توانید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود را افزایش بدهید که مهمترین چیزی است که همه مدیران به دنبال آن هستند. در طراحی سایت هیچ چیزی به اندازه کاربران وفادار دارای اهمیت نیست، به همین دلیل توصیه می‌شود در صورت امکان، حتما برای طراحی وب سایت خود ساخت انجمن را فراموش نکنید.
ساخت انجمن وب سایت
انحمن یا همان فروم محلی است که کاربران در آن حضور پیدا کرده و اقدام به انتشار محتوا و یا مطرح کردن سوال می‌کنند. در حالت عادی وب سایت ها فاقد محلی به منظور دستکاری توسط کاربران هستند و آن‌ها در بهترین حالت قادرند زیر مطالب کامت بگذارند. به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت تعامل وب سایت با کاربران یک طرفه است، یعنی کاربر فقط می‌تواند محتواها را مشاهده کند و امکان تعامل و نظردهی به صورت پویا وجود ندارد. نیاز به ساخت انجمن در طراحی سایت همینجا بروز می‌کند.

[عکس: Web-Design-19-5.jpg]

با ساخت انجمن محلی را به وجود می‌آورید که برخلاف وب سایت، که افراد محدودی دارای دسترسی قرار دادن محتوا بر روی آن هستند، هر شخصی بتواند بدون اهمیت سطح دسترسی آن و به صورت کاربر عمومی مطلب منتشر کند. این موضوع سبب می‌شود کاربران به تعامل با وب سایت علاقه مند شده و به طور دائمی به آن سر بزنند. همانطور که گفتیم ارزشمندترین سرمایه یک شرکت و وب سایت مشتریان و کاربران آن است، پس راضی نگه داشتن بازدیدکنندگان به وسیله ساخت انجمن یک کلید اساسی محسوب می‌شود.
مقاله پیشنهادی: طراحی سایت فروم و انجمن
از طرفی دیگر با ساخت انجمن می‌توان بازدید خود را به میزان زیادی افزایش داد. واقعیت این است که اهمیت دادن به کاربران به خاطر افزایش میزان بازدید به وسیله افزایش تعداد بازدیدکنندگان است. یعنی اصلی ترین هدف هر مدیر وب سایت بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان است. با ساخت انجمن می‌توان به این مهم دست پیدا کرد. یک انحمن اگرچه آدرس جداگانه‌ای دارد، اما جزوی از دامین اصلی (وب سایت اصلی) تلقی شده و به همین دلیل بازدیدهای انجام شده درون انجمن برای آدرس اصلی وب سایت نیز تلقی می‌شود.
یک کاربر از آنجایی که می‌تواند با فروم سایت به صورت پویا و دو طرفه تعامل داشته باشد و در آن دیگر کاربران را نیز دیده و با آن‌ها صحبت کند، بیشتر تمایل دارد به دفعات به ساخت انجمن شما سر بزند. به این ترتیب اگرچه پیشتر در بهترین حالت روزی یک مرتبه از وب سایت اصلی بازدید می‌کرد، اما اکنون بعید نیست در هر روز چندین مرتبه فروم را چک کند. پس تعداد بازدیدها از هر کاربر بیشتر شده و همچنین کاربران جدیدتری نیز تنها به بهانه فروم جذب خواهند شد.

[عکس: Web-Design-20-5.jpg]

این تنها مزیت ساخت انجمن در طراحی سایت نیست. به خاطر افزایش تعداد مطالب منتشر شده و افزایش لینک گیری سئو سایت به میزان فوق العاده‌ای بهبود پیدا می‌کند که مزیت بسیار بزرگی است. امروز یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت وب سایت های بزرگ و دارای بازدیدکننده زیاد داشتن رتبه وب سایت خوب است که سبب می‌شود افراد زیادی بدون آشنا بودن با وب سایت، تنها از طریق گوگل به آن وارد شوند. پس از گوگل می‌توان به عنوان یک منبع دریافت بازدید همیشگی یاد کرد. حال برای دست پیدا کردن به سئو سایت بهتر باید دست به دامن فعالیت های زیادی شد که یکی از آن‌ها ساخت انجمن است.
شرکت اینتن قادر است در صورت درخواست، با هزینه‌ای نه چندان زیاد ساخت انجمن را نیز بخشی از پروژه طراحی سایت شما تعریف کند. حتی اگر وب سایت شما به دست شرکت دیگری نیز طراحی شده است، می‌توانید به وسیله تماس با این شرکت، از آن‌ درخواست کنید برای شما یک فروم اختصاصی طراحی کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان