انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آشنایی با نرم افزار فروشگاه ساز در طراحی سایت

آشنایی با نرم افزار فروشگاه ساز در طراحی سایت

#1
نرم افزار فروشگاه ساز امروز کار طراحان را به منظور افزودن قابلیت های یک فروشگاه تمام عیار به وب سایت راحت کرده است. در طراحی سایت به صورت عادی تنها امکان مشاهده محتوا وجود داشته و قابلیت دیگری در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد، در حالی که می‌توان با یک  نرم افزار فروشگاه ساز وب سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین همه فن حریف و کامل تبدیل کرد.
مزایای نرم افزار فروشگاه ساز
طراحی سایت امروز به شیوه‌ای منعطف صورت می‌پذیرد، به این معنی که در مقایسه با قبل، امکان اعمال تغییرات مورد نظر بعد از پایان پروژه به مراتب ساده‌تر است. در گذشته برای اضافه کردن یک ویژگی به وب سایت می‌بایست به کدهای درون آن دست برده و بسیاری از بخش‌ها را تغییر می‌دادیم. در بسیاری از وب سایت ها نیز به هیچ عنوان امکان اعمال تغییر و یا اضافه کردن قابلیت‌ های جدید وجود نداشت و ناچار باید از ابتدا یک وب سایت دیگر طراحی می‌کردیم.
به عنوان نمونه اگر مدیری تصمیم می‌گرفت به وب سایت خود قابلیت هایی همچون ثبت سفارش و پرداخت آنلاین هزینه را نیز اضافه کند، ناچار باید یک وب سایت جدید طراحی می‌کرد. اما امروز همه چیز با نصب یک نرم افزار فروشگاه ساز به راحتی قابل انجام است. یعنی می‌توان وب سایت پیشین خود را با همان دامین به فروشگاه تبدیل کرد.
مطلب پیشنهادی: فروشگاه ساز آنلاین چیست و آیا وسیله‌ خوبی برای طراحی سایت است؟

[عکس: Online-Store-2.jpg]

این ساختار اصطلاحا ماژولار دست طراحان را به منظور اعمال تغییرات مورد نظر باز گذاشته است. نرم افزار فروشگاه ساز تنها یکی از بی شمار ابزاری است که می‌توان بعد از طراحی سایت در هر زمان دلخواه به آن اضافه کرد. سایر ابزارها نیز به سادگی چند کلیک قابل اضافه شدن به وب سایت هستند. ممکن است برای سئو سایت و بهبود رتبه آن در موتورهای جستجو هزینه زیادی کرده باشید، کاری که با انتقال دامین و یا طراحی یک وب سایت جدید به صورت کامل پایمال خواهد شد.

مطلب پیشنهادی: آیا خرید سایت فروشگاهی وردپرس ایده مناسبی است؟

[عکس: Online-Store-3.jpg]

برای بیشتر سیستم های مدیریت محتوا نرم افزار فروشگاه ساز وجود دارد. به عنوان نمونه می‌توان به وردپرس و جوملا اشاره کرد که به ترتیب 30 درصد و 10 درصد تمامی وب سایت های سرتاسر وب با استفاده از آن‌ها ساخته شده است. به عنوان یک نرم افزار فروشگاه ساز معروف برای وردپرس می‌توان به ووکامرس اشاره کرد که قابلیت های یک فروشگاه آنلاین تمام عیار را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نمونه این نرم افزار فروشگاه ساز برای جوملا ویرچومارت است که ابزاری پیشرفته و حرفه‌ای به منظور افزودن قابلیت های فروشگاه آنلاین به یک وب سایت محسوب می‌شود.

[عکس: Online-Store-4.jpg]

نرم افزار فروشگاه ساز علاوه بر آسان سازی کار طراحان، برای مشتریان نیز هزینه ها را به میزان زیادی کاهش داده است. به عنوان نمونه اگر شرکتی بخواهد برای شما از صفر تا صد یک فروشگاه اینترنتی طراحی کند، شاید در نهایت مجبور به پرداخت ده‌ها میلیون تومان به آن‌ها شوید، اما اکنون بسیاری از کسب و کارها تنها با پرداخت چند میلیون تومان مالک یک فروشگاه اینترنتی می‌شوند. از طرفی دیگر، کار مدیریت وب سایت فروشگاهی نیز به لطف استفاده از نرم افزار فروشگاه ساز راحت شده است.

[عکس: Online-Store-5.jpg]

فردی را در نظر بگیرید که دارای یک فروشگاه ووکامرس و یا ویرچومارت بوده و درباره نحوه استفاده از برخی بخش‌ های آن سوال دارد. با مراجعه به اینترنت می‌توان تعداد زیادی آموزش پیرامون نحوه استفاده از ووکامرس و ویرچومارت پیدا کرد، در حالی که بعد از پرداخت ده ها میلیون تومان به یک شرکت برای داشتن یک فروشگاه اختصاصی، برای همیشه متکی و وابسته به آن‌ها خواهید ماند، چون فقط آن‌ها به نحوه برنامه نویسی و استفاده از فروشگاه طراحی شده واقف هستند.
یکی از مزایای فروشگاه های اینترنتی طراحی شده به دست شرکت اینتن، استفاده از نرم افزار فروشگاه ساز محسوب می‌شود. البته هیچ نیازی به مراجعه به اینترنت به منظور یاد گرفتن نحوه استفاده از فروشگاه خود نخواهید داشت، چرا که بعد از اتمام پروژه، نحوه استفاده از نرم افزار فروشگاه ساز به صورت کامل به شما توضیح داده خواهد شد. در ادامه نیز می‌توانید از بخش پشتیبانی، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان