انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا پارتیشن اداری باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود

چرا پارتیشن اداری باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود

#1
بهبود کارایی کارکنان برای رشد یک کسب و کار موفقیت آمیز ضروری است. شکل طراحی دکوراسیون اداری و داخلی می تواند یک کسب و کار را توسعه دهد یا موجب شکست آن شود. در واقع دکوراسیون اداری بر چگونگی تاثیر محیط بر کارایی تاثیر می گذارد؛ و طبیعتا کیفیت و حجم کار بیشتر، باعث موفقیت و کسب درآمد بیشتر خواهد شد! سیستم های پارتیشن بندی دفاتر اداری، از جمله پارتیشن اداری و یا پارتیشن های شیشه ای، یک روش انعطاف پذیر و مقرون به صرفه برای افزایش تمرکز و بهره وری کارکنان هستند. در این مطلب وبسایت مکعب گروپ می خواهیم درباره دلایلی که  باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود، صحبت کنیم.
پارتیشن های اداری باعث حفظ حریم خصوصی می شوند
چند سال پیش، دفاتر طراحی شده به شکل باز یک روند طراحی محبوب بودند. شرکت ها تصور می کردند که یک دفتر باز، هزینه ها را کاهش می دهد، ارتباطات کارکنان را افزایش می دهد و فضایی خلاق تر فراهم می کند. اما واقعیت این است که این امر در اغلب موارد درست نیست. افزایش سطح سر و صدا موجب منحرف شدن ذهن کارکنان و احساس استرس بیشتر در آنها می شود.
اما پارتیشن های اداری و شیشه ای که در مقابل سر و صدا عایق هستند، در حالی که احساس قرار داشتن در یک فضای باز را تداعی می کنند، آرامش و حریم خصوص کاربران را نیز حفظ می نمایند.
فراموش نکنید که پارتیشن ها بسیار انعطاف پذیر و مقرون به صرفه هستند؛ و کسانی که نیاز به یک دفتر خصوصی دارند می توانند با استفاده از پارتیشن های اداری برای ایجاد این فضا اقدام نمایند. همچنین پارتیشن های شیشه ای برای حفظ یکنواختی یک طرح باز ایده آلا هستند.
پارتیشن های اداری دسترسی به نور طبیعی را بهبود می بخشند
یک مطالعه نشان داد که یک نیروی کار با قرار گرفتن در معرض نور طبیعی، به میزان متوسط ۴۶ دقیقه در طول روز، عملکرد کاری بهتری با افزایش ۱۶٪ راندمان را نشان می دهد.
پارتیشن بندی شیشه ای بدون اینکه دسترسی به نور طبیعی محدود شود، یک دفتر خصوصی ایجاد می کند. پارتیشن شیشه شیشه ای می تواند حفظ حریم خصوصی را با استفاده از طرح های مختلف روی شیشه حتی بیشتر کند. در این زمینه باید دقت شود که اگر یک فضای زیبا در فضای باز وجود داشته باشد، اطمینان حاصل شود که همه افراد به ان دسترسی دارند.
جریان هوا را افزایش می دهد
دمای محیط اداری به راحتی بر میزان بهره وری کارکنان شما اثر می گذارد. اگر محیط بیش از حد سرد باشند، ممکن است اذیت کننده باشد؛ و اگر بیش از حد گرم باشند، می توانند رانمان کاری را به شدت کاهش دهد. معمولا دمای ایده آل بین ۲۱ تا ۲۳ درجه سانتیگراد است و برای حفظ این درجه مطلوب، وجود جریان هوا ضروری است.
پارتیشن های اداری، به خصوص دیوارهای کشویی، مناسب برای دفاتری هستند که نیاز به افزایش جریان هوا دارند. در این حالت می توانید درها را بسته نگه دارید تا گرما را در زمستان حفظ کنید و درهای خود را برای بهبود جریان هوا در تابستان باز کنید. کیفیت هوا نیز می تواند بر توانایی ما در تمرکز و تفکر بهتر تأثیر بگذارد. تخمین زده می شود که کارفرمایان در ایلات متحده، سالانه ۱۵ میلیارد دلار را به دلیل مشکلات ناکارآمدی محیط کار، هزینه می کنند!
ایجاد خلاقیت با فضاهای تولیدی
پارتیشن های اداری شرکت ها را قادر می سازد که محیطی خلاق داشته باشند. از دفاتر اصلی، اتاق های مذاکره، اتاق های شلوغ و غیره، پارتیشن های اداری، دفاتر را برای داشتن یک نیروی شغلی خلاق آماده می کنند!
پارتیشن اداری باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود. پارتیشن بندی اداری می تواند راحتی نیروی کار شما را افزایش دهد و در نهایت با ایجاد محیط کار مناسب بهره وری را افزایش دهند. اگر می خواهید بهره وری کارکنان خود را با پارتیشن های شیشه ای و قابل جدا شدن بهبود ببخشید با متخصصان مکعب گروپ تماس بگیرید.
پاسخ

چرا پارتیشن اداری باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود

#2
 ام دی اف همانطور که از نامش پیداست دارای قاب ام دی اف می باشد. از تمامی انواع پارتیشن ارزان تر است. در رنگ ها و روکش های مختلفی می توانند ایجاد شوند. ساخت این پارتیشن ها کار دشواری نیست و از نظر وزنی بسیار سبک می باشند.
ام دی اف چیست؟
 (به انگلیسی: MDF) مخفف واژهٔ «تخته فیبر با چگالی (دانسیتهٔ) متوسط» (به انگلیسی: Medium-density fibreboard) است که جزو فراورده‌های چوبی محسوب می‌شود. ام‌دی‌اف نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌گردد. چگالی (دانسیتهٔ) آن بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.
ازجمله خصوصیاتی که باعث ایجاد کاربردهای متنوع ام‌دی‌اف شده، عبارتند از:
•    خصوصیات فیزیکی و مکانیکی بالا
•    دامنهٔ وسیع دانسیته (چگالی = وزن مخصوص)، ضخامت و ابعاد ام‌دی‌اف قابل تولید
•    قابلیت ابزارخوری، ماشین‌کاری و سنباده‌ زنی
•    سطوح صاف و متراکم
•    قابلیت شکل‌پذیری و لبه‌های صاف
•    عدم وجود معایب چوب
•    پروفیل دانسیتهٔ یکنواخت و همگن
•    قابلیت انجام روسازی‌های مختلف همچون انواع روکشی‌های چوبی و غیرچوبی، رنگ‌آمیزی و غیره
•    پایداری ابعاد و مقاومت در برابر فشرده شدن
•    زیبایی ظاهری، طبیعت ملایم و ظریف و حالات شبیه به چوب
•    قیمت مناسب
پارتیشن تک جداره تمام ام دی اف با ضخامت پارتیشن ها با قطر 10 سانتی متر که علاوه بر زیبایی پارتیشن تک جداره به استحکام و ایستایی  در حالت ارتفاع کوتاه و یا ارتفاع نیمه بلند که پارتیشن از بالا و سقف به اصطلاح دستک اضافی جهت حفظ تعادل و ایستا بودن نداشته باشد,لذا با توجه به ابعاد و اندازه های تعیین شده در تولید پارتیشن های تک جداره تمام ام دی اف، این نوع پارتیشن میتواند بدون اتصال به سقف,ایستایی خوبی داشته باشد و نکته بسیار مهم و حائز اهمیتی که در ساختار پارتیشن تک جداره تمام ام دی اف مورد استفاده قرار گرفته , این است که علاوه بر حفظ زیبایی و هارمونی در فضای نصب شده بتواند پارتیشنی مستحکم و قابل اطمینان برای مصرف کنندگان باشد و همچنین به علاوه داشتن این خصوصیات پارتیشن های تک جداره  تمام ام دی اف قابلیت باز و بست جهت انتقال پارتیشن از مکانی به مکان دیگر را نیز دارند.
پارتیشن های تک جداره با جداره های ام دی اف 16 میلیمتری با روکش ملامینه  به همراه شیشه های فلوت 4 میلیمتری که شیشه ها قابلیت سندبلاست به صورت مات و یا راه مات را دارند و همچنین امکان درج لوگو روی شیشه به صورت مات یا شفاف نیز فراهم میباشد
پارتیشن دوجداره با شیشه سندبلاست مات
پارتیشن(partition) دوجداره با شیشه سندبلاست مات به پارتیشنی گفته میشود که شیشه های استفاده شده در پارتیشن به صورت سندبلاست(سندپلاست) مات شده باشد،روش مات کردن شیشه از طریق سندبلاست بهترین بازدهی را بر روی شیشه های پارتیشن خواهد داشت،بدین صورت که اگر پارتیشن دوجداره به عنوان دیوار جداکننده فضای بین دو اتاق مورد استفاده قرار گرفته باشد و نور طبیعی از پنجره ای که در داخل یکی از اتاقها قرار دارد تامین شده باشد و اتاق دوم فاقد پنجره باشد با استفاده از شیشه سندبلاست مات در پارتیشن نور از شیشه عبور کرده و به اتاق بعدی نیز خواهد رسید،با توجه به چنین قابلیتی در این پارتیشن برای جداسازی فضای بین دو مکان با دو کاربری مجزا که نبایست به یکدیگر دید داشته باشند و بتوانند از نور دو فضا استفاده کنند پارتیشن دوجداره با شیشه سندبلاست مات بهترین گزینه میباشد.
پارتیشن تک جداره با شیشه راه مات
پارتیشن(partition) تک جداره با شیشه سندبلاست راه مات یا سند بلاست راه راه به پارتیشنی گفته میشود که شیشه های استفاده شده در پارتیشن به صورت سندبلاست(سندپلاست) راه مات شده باشد،شیشه راه مات در پارتیشن به این صورت است که روی سطح شیشه پارتیشن سندبلاست را به صورت خطهای موازی با هم اجرا میکنند,به طور مثال اگر روی شیشه یک خط با ضخامت 2 سانتی متر سندبلاست شده باشد فاصله خط بعدی سندبلاست نیز 2 سانت میباشد که سند بلاست نشده است و از یک طرف آن طرف دیگر شیشه قابل رویت است,معمولاً از پارتیشن با شیشه سند بلاست راه مات برای فضاهایی استفاده میشود که صرفاً محدود کردن دید از داخل اتاق به بیرون یا بالعکس ملاک نباشد و به راحتی و با گذر از کنار دیوار پارتیشن نتوان آن سوی پارتیشن را با دقت دید و دید واضح را نیز تا حدودی محدودتر کند,این پارتیشن در محیط اداری  به نوعی باعث جلوگیری از خستگی برای کارمندان میشود, ام دی اف استفاده شده در پارتیشن تک جداره 16 میلیمتر استاندارد میباشد و شیشه ها به صورت فلوت و بدون خط و خش و موج بکار گرفته میشوند,قیمت پارتیشن تک جداره نسبت به قیمت  به دلیل استفاده جنس کمتر به مراتب پایینتر میباشد به همین خاطر در برخی از پروژه ها که بیشتر ملاک جداسازی فضاها مد نظر میباشد بهتر است از گزینه پارتیشن تک جداره استفاده گردد.
پارتیشن دو جداره تمام MDF
پارتیشن دو جداره با MDF های 16 میلیمتری ساخته می شود که تمام لبه های MDF با نوار PVC عایق شده است.ضخامت پارتیشن دو جداره13 سانتی متر می باشد که به صورت کوتاه ، نیمه بلند ، بلند و همچنین تا ارتفاع سقف اجرا می گردد
در پارتیشن دو جداره از جداره های شیشه نیز به صورت دو جداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل تعیین میگردد.ارتفاع پارتیشن ها به عواملی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن از لحاظ صدا بستگی دارد.که مطابق خواسته مشتریان قابل تغییر می باشد.
پارتیشن های دو جداره دارای این قابلیت می باشند که می توان از پرده کرکره در بین جدار های شیشه نیز استفاده کرد . پرده کرکره ها را می توان در طرح و رنگ های مختلف و با اندازه 16 میلیمتری اجرا نمود. شیشه های نصب شده در دو طرف پرده کرکره باعث جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بر روی پرده کرکره ها می شوند . استفاده از پرده کرکره با مکانیزم سایه روشن (ولومی) ، امکان عبور نور در مواقع دلخواه را فراهم می نماید.
سیستم تنظیم ولومی در پرده کرکره ها جلوه زیبایی به پارتیشن ها می دهند .
پارتیشن دو جداره تمام ام دی اف دو قسمتی
پارتیشن های دو جداره تمام ام دی اف دو قسمتی به پارتیشن هایی گفته می شود که دارای استراکچر آلومینیومی می باشد و پر کننده آن صرفا از انواع ام دی اف ( ملامینه، هایگلاس، لمی گلاس و... ) تشکیل شده که به وسیله یک تراورس به دوقسمت به سفارش کارفرما یا پیشنهاد آتلیه  تولید و اجرا می شود و از ارتفاع 220 تا 300 سانتی متر قابل اجرا می باشد .
پارتیشن های دو جداره آرفونی با استراکچر آلومینیوم و قابلیت عبور کابل و همچنین استفاده از انواع پرکننده ها مانند شیشه، ام دی اف، آلومینیوم، پنل های دکوراتیو و کلیه صفحات و پر کننده هایی که داری ضخامت 6mm می باشد در این پارتیشن ها قابل استفاده می باشند.
ضمنا پارتیشن هایی که در آنها از شیشه به عنوان پرکننده استفاده می گردد قابلیت نصب کرکره ولوم دار را دارا می باشند .
نقاط قوت پارتیشن های ام دی اف
•    ظاهر زیبا و هماهنگ با سایر بخش های مبلمان اداری
•    قیمت مناسب به نسبت پارتیشن آلومینیومی و سایر متریال ها
•    سهولت در نصب
•    امکان تغییر ساختار پارتیشن ها پس از تولید و حتی پس از نصب
•    زمان تولید کوتاه تر به نسبت پارتیشن آلومینیومی و سایر متریال ها
•    وزن کمتر پارتیشن ام دی اف به نسبت سایر متریال ها
•    امکان انتخاب رنگ و طرح های مختلف و ایجاد هارمونی با محیط
•    امکان ایجاد تنوع بیشتر در طرح ظاهری پارتیشن ها
نقاط ضعف پارتیشن های ام دی اف
•    عدم امکان استفاده پس از ۲ تا ۳ بار جابجایی و نصب مجدد
•    عدم امکان جابجایی در صورت مونتاژ پارتیشن ها در محل پروژه (اغلب در روشهای تولید غیر اصولی به چشم می خورد)
•    عدم امکان تغییر شکل و ساختار ظاهری در صورت عدم استفاده از اتصالات مرغوب
•    عدم امکان استفاده در محیط های مینی مال و طراحی های خلوت
•    تغییر ساختار ظاهری پارتیشن ها با گذشت زمان (اغلب در روشهای تولید غیر اصولی به چشم می خورد)
پاسخ
 سپاس شده توسط gholaminegin136

چرا پارتیشن اداری باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود

#3
کابینت مدرن چه کابینتی است؟ ، کابینت مدرن در سال 2019
بهترین مطال برای کابینت آشپزخانه و چوب Cool

به نظر می رسد آشپزخانه همیشه به عنوان ایستگاه مرکزی خانه عمل می کند. از آنجایی که ما در این فضا زمان بسیار زیادی را صرف می کنیم
پس باید به طراحی و دیزاین آشپز هانه نیز دقت کنیم. مطمئنا دلایل متعددی برای این محبوبیت رو به رشد وجود دارد. ممکن است تصور شود که این امر به دلیل روند رو به رشد محصولات طبیعی و آوردن طبیعت به خانه است. امروزه از گیاهان برای زیبایی فضا در 
آشپزخانه نیز استفاده میکنند. خریداران باید از ویژگی های متنوعی از کابینت های روکش استفاده کنند. بهتر است که یک فروشنده بسیار متخصص و معتبر پیدا کنید. میتوانید از مطلب مقایسه بین کابینت مدرن با کلاسیک را مشاهئه نمایید.
پاسخ

چرا پارتیشن اداری باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود

#4
ممنون از اظلاعات مفیدتون برای دیدن نمونه کارها ما در رابطه با پارتیشن اداری به سایت ما مراجعه بفرمایید:
http://workwood.ir/
پاسخ

چرا پارتیشن اداری باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود

#5
سازه کناف چیست؟
سازه یا نبشی f
شاسی ها در زیر سازی گچبرگ و کناف نقش اساسی دارند و شما در هنگام نصب، گچبرگ را به شاسی ها متصل مینمایید. معمولا از پروفیل اف 47 برای اتصال مستقیم گچبرگ استفاده میشود و معمولا گچبرگ به صورت مستقیم روی نبشیهای دیوار و اف چهل هفت پیچ میشود .با توجه به شکل ساده بسیاری از پروفیل و شاسی ها بسیاری از شرکتها به صورت متفرقه تولید آنها را در دستور کار خود دادند.
سازه های این سیستم به صورت سپری بوده و در سه طول استآندارد 3600 و 1200 و 600 میلیمتر تولید می شوند. ویژگی های شاخص این سازه ها شامل موارد زیر است:
‏وجود زبانه های اتصال کشویی (کلیک) در ابتدا و انتهای سازه، که اجرای زیر سازی را سریع و آسان می نماید. وجود شیار های قائم در فواصل منظم بر روی جان سازه، که محل دقیق اتصال سازه ها را مشخص و حفظ ابعاد مدولار را تضمین می نماید.
‏وجود سوراخ های مخصوص آویزگیری در فواصل منظم بر لبه جان سازه، که محل اتصال آویز ها را مشخص و اندازه گذاری را آسان می نماید.
پاسخ

چرا پارتیشن اداری باعث افزایش بهره وری کارکنان می شود

#6
مراکز خرید یخچال پرده هوا
صنایع برودتی کلد سنتر:


کارشناس فروش 09128634676
صنایع برودتی کولست:


کارشناس فروش 09128951640
صنایع برودتی دنار سرما:


کارشناس فروش 09128423371
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان