انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

#1
خدمات طراحی سایت
هر وب سایت پس از اینکه توسط فرد یا شرکتی طراحی شد، نیاز به یکسری خدمات دارد. خدماتی که در بهبود و ارتقاء طراحی سایت نقش دارند. یکی از این خدمات، هاست یا فضای میزبای وب سایت است.
فضای میزبانی وب سایت (web hosting) به فضایی گفته می شود که اطلاعات مربوط به وب سایت روی آن قرار می گیرد. هاست در واقع یک سرور است که دارای انواع مختلف با ظرفیت های متفاوت می باشد.
یک نمونه هاست، هاست محلی یا local host می باشد که روی کامپیوتر شخصی ایجاد می شود و فرد می تواند وب سایت خود را روی آن بالا بیاورد. اما اگر شخصی تمایل داشته باشد طراحی وب سایت خود را جهانی کرده و در معرض دید همگان قرار دهد، دیگر هاست محلی پاسخگوی نیاز او نمی باشد.
یک هاست عالی باید دارای ویژگی هایی باشد، تا بتواند به خوبی از وب سایت ها میزبانی کند. در زیر چند مورد از این ویژگی ها را نام می بریم.
ویژگی های هاست مخصوص طراحی سایت
قوی و مطمئن
یک هاست برای اینکه بتواند وب سایت های زیادی را روی خود میزبانی کند، باید از نظر امنیتی بسیار قوی بوده و راه را برای هکرها و افراد سودجو ببندد.
سرعت بالا
داشتن سرعت بالا برای وب سایت ها یک عامل بسیار مهم و ضروری به شمار می رود. و هر سایتی که به کندی بارگذاری شود، تعداد کاربران و بازدید کنندگان کمتری خواهد داشت. همچنین موتورهای جستجو نیز رتبه خوبی به آن وب سایت نخواهند داد.
اتصال دائم
یک هاست خوب باید در تمام مدت وصل بوده و هیچ گونه قطعی نداشته باشد. و به خوبی وب سایت ها را نمایش دهد.
هاست ها در کل یا داخل ایران هستند و یا در خارج از ایران وجود دارند. هر کدام از این هاست ها دارای مزیت هایی است که هر شخص با توجه به این مزیت ها می تواند هاست خود را انتخاب کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان