انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین روش‌های تبلیغات برای سایت

بهترین روش‌های تبلیغات برای سایت

#1
تبلیغات برای سایت از روش های مختلفی امکان پذیر است، اما بازدهی همه این روش ها یکسان نبوده و نمی‌توانند سودآوری و نتیجه دلخواهمان را به ارمغان بیاورند. بعد از طراحی سایت باید به دنبال روش هایی به منظور تبلیغات برای سایت باشید، به همین دلیل در این مطلب راهکارهایی را پیشنهاد می‌کنیم.
روش‌های تبلیغات برای سایت
یکی از متداول ترین روش ها به منظور انجام تبلیغات برای طراحی وب سایت خود، استفاده از تبلیغات بنری است، به این شیوه که یک بنر اغلب متحرک در قالب فرمت گیف طراحی کرده و بعد از پرداخت هزینه، آن را در قسمتی از یک وب سایت پربازدید قرار می‌دهید. به این ترتیب کاربران آن سایت با مجموعه شما آشنا شده و بازاریابی مورد نظرتان را انجام می‌دهید.

[عکس: Digital-Marketing-4.jpg]

در این روش تبلیغات برای سایت باید به نکته های مهمی توجه کنید. متاسفانه برخی مدیران شرکت ها، بیش از هر چیزی به تعداد بازدیدکننده وب سایت توجه می‌کنند، در حالی که یک معیار بسیار بسیار مهمتر برای انتخاب یک وب سایت به منظور قرار دادن بنر خود بر روی آن وجود دارد. زمینه فعالیت وب سایت مورد نظر باید با شما مرتبط باشد، به این ترتیب نظر درصد بالایی از مخاطب های آن را به خود جلب خواهید کرد.

فرض کنید یک فروشگاه لوازم جانبی گوشی هوشمند طراحی کرده و اکنون در پی تبلیغات برای سایت هستید. دو وب سایت برای سفارش به آن پیش رویتان قرار دارد. یکی دارای 400 هزار بازدید روزانه و دیگری دارای 200 هزار بازدیدکننده به صورت روزانه است. فارق از هزینه تبلیغات برای سایت در هر کدام، به نظر اغلب مدیران مورد اول به خاطر داشتن مخاطبان بیشتر گزینه بهتری است.
اما فرض کنید مورد اول یک منتشرکننده اخبار عمومی و سرگرمی و دومی، یک وب سایت اخبار گجتی و آی تی است، یعنی مخاطبان آن علاقه بسیار زیادی به لوازم الکترونیکی دارند. در این حالت، بدون هیچ تردید گزینه دوم برای انجام تبلیغات بهتر است. اگر تبلیغات برای سایت شما برای یک وب سایت دندان پزشکی بود، که همه افراد درگیر آن هستند، شاید گزینه اول مورد بهتری تلقی می‌شد.
مقاله پیشنهادی: تبلیغات دیجیتال با طراحی سایت

[عکس: Digital-Marketing-2-2.jpg]

امروز شرکت های زیادی تلاش می‌کنند در وب سایت های منتشرکننده اخبار تکنولوژی و آی تی تبلیغات برای سایت خودشان را قرار بدهند، چرا که عقیده دارند مخاطبان آن‌ها جوانتر بوده و گزینه بهتری به منظور بازاریابی هستند. این عقیده جالبی است، اما نمی‌تواند به صورت صد در صد صحیح باشد.
روش دوم انجام تبلیغات برای سایت استفاده از سئو سایت است، به این معنی که تلاش کنید نه از دیگر وب سایت ها، بلکه از وب سایت گوگل بازدیدکننده به دست بیاورید. به عبارت دیگر با سئو کاری می‌کنید تا رتبه شما در گوگل بهبود پیدا کرده و کاربرانی که عبارت و یا کلمه‌ای خاص و مرتبط با زمینه فعالیت شما را در این موتور جستجو وارد می‌کنند، به وب سایت شما منتقل شوند.
این روش هزینه‌برتر بوده و به صرف زمان و تمرکز بیشتری نیاز دارد، اما در عوض بازدهی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. پیشنهاد می‌کنیم به منظور تبلیغات برای سایت از هر دو روش به صورت ترکیبی استفاده کنید. یعنی بخشی از سرمایه خود را صرف بهینه سازی وب سایت و بهبود رتبه آن در گوگل کرده و بخشی دیگر را برای قرار دادن تبلیغات بنری در وب سایت های پربازدید خرج کنید.

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان