انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوربین مدار بسته اس ویژن

دوربین مدار بسته اس ویژن

#1
کمپانی اس ویژن از معتبرترین کمپانی حوزه امنیتی می باشند که دوربین های مداربسته با کیفیت بالا تولید می نمایند . این کمپانی در کشور کره واقع شده است و محصولات آن به علت کیفیت بالا به کشورهای بسیاری در سراسر جهان ارسال می شود . قیمت دوربین مدار بسته اس ویژن با توجه به نوع آن متفاوت می باشد . شما با توجه به کاربری خود و نیاز خود می توانید دوربین مناسب خود را انتخاب نمایید .



شرکت پی ام الکترونیک نیز به فروش انواع
دوربین مدار بسته اس ویژن در تبریز
و سایر شهرها می پردازد . همچنین برای رضایت مشتریان تلاش نموده ایم تا قیمت ها را پایین آورده و با حداقل سود عرضه نمایید .

دوربین اس ویژن دارای انواع مختلفی می باشد .

از جمله :

1- انتقال دهنده تصویر NVR

2- دوربین های ip (دوربین مدار بسته اس ویژن تحت شبکه )

3- آنالوگ



امروزه با توجه به لزوم امنیت در هر مکان استفاده از دوربین مدار بسته افزایش یافته است .


همچنین دوربین های مدار بسته دارای انواع متنوع و بسیاری هستند که در صورتی که دارای اطلاعات کافی نباشید در خرید آنها دچار سردرگمی خواهید شد .

دوربین مدار بسته svision نیز دارا یانواع مختلفی می باشد که با توجه به مکان و نیاز تان می توانید نوع مناسب آن را انتخاب نمایید .

مسلم است که
قیمت دوربین مدار بسته اس ویژن
به نوع انتخابی شما بستگی دارد. با پیشرفت های موجود دوربین ها نیز تکامل یافته و پیشرفته تر شده اند و با نمونه های گذشته که صرفا به عنوان یک دوربین بوده اند، تفاوت هایی نموده اند .

به همین سبب بهتر است قبل از خرید آن ها امکانات آنها را بررسی نموده و با مقایسه قیمت انواع دوربین مدار بسته اس ویژن مناسب ترین دوربین را انتخاب نمایید .

دوربین های را به طور کلی می توان به سه دسته دوربین مدار بسته IP ، دوربین مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته AHD تقسیم بندی نمود .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان