انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نرخ تبدیل در طراحی سایت و راه های افزایش آن

نرخ تبدیل در طراحی سایت و راه های افزایش آن

#1
نرخ تبدیل در طراحی سایت و راه های افزایش آن : امروزه روش های زیادی برای بازاریابی اینترنتی طراحی و ایجاد شده است، یکی از روش های جدیدی که در این زمینه ایجاد شده است، نرخ تبدیل در طراحی سایت یا همان Conversion Rate می باشد. برای تعریف نرخ تبدیل می توان گفت: روش هایی که باعث می شود کاربران تجربه ای مفید را در طراحی سایت شما داشته و بازدیدکنندگان وب سایت شما تبدیل به مشتریان شما شوند.و در کل این نرخ برابر با نسبت مشتریان هدف سایت به تعداد کل بازدید کنندگان سایت.
[عکس: how-to-improve-conversionr-rate.jpg]

نرخ تبدیل در طراحی سایت
شاید به نظرتان برسد که این روش فقط برای طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت تجارت الکترونیک مناسب باشد، ولی باید گفت که افزایش نرخ تبدیل در طراحی سایت در تمامی سایت ها کاربرد داشته و از آنجایی که درگیری هرچه بیشتر بازدید کنندگان با سایت روی سئو سایت تاثیر زیادی داشته و موتور های جستجو اهمیت زیادی به این موضوع می دهند و اخیرا نرخ تبدیل در طراحی سایت به یکی از معیار های رتبه بندی سایت در نتایج جستجو شده است.
راهکار های افزایش نرخ تبدیل در طراحی سایت
جذب بازدید کننده برای سایت امری پر هزینه و زمانبر است ولی چه کار هایی باید انجام دهیم تا این بازدید کنندگان تبدیل به مشتریان ثابت ما شوند؟
سرعت لود صفحات:
سرعت لود صفحات ما هر اندازه بیشتر باشد بازدیدکننگان احساس راحتی بیشتری در سایت کرده و تجربه نشان داده است که معمولا سایت هایی که سرعت لود شدن آن ها کم است رفته رفته کاربران خود را از دست داده و نرخ تبدیل آن ها رفته رفته کاهش می یابد. برای افزایش سرعت لود صفحات باید استاندارد های طراحی سایت در آن رعایت شده و طراحی سایت بر اساس اصول سئو صورت پذیرد، تصاویر که نقش زیادی در کاهش سرعت لود صفحات سای دارند نیز باید بر اساس استاندارد های طراحی سایت به کار گرفته شوند.
[عکس: 20c2dba.jpg]

نرخ تبدیل در طراحی سایت
تبلیغات موثر
باتوجه به هدفی که از طراحی سایت دارید، تبلیغات شما نیز باید هدفمند و موثر باشند، برای مثال اگر زمینه ی فعالیتی طراحی وب سایت شما در رابطه با لوازم آرایشی و بهداشتی باشد، تبلیغاتی که در سایت های مخصوص بانوان گذاشته می شود کاملا موثر بوده و نرخ تبدیل در طراحی سایت را افزایش می دهد، ولی اگر این تبلیغات در سایت ورزشی گذاشته شود، بازخورد خوبی نداشته وعلاوه بر صرف هزینه ی زیاد نرخ تبدیل در طراحی سایت را کاهش می دهد.
طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی سایت ریسپانسیو (طراحی سایت واکنش گرا = طراحی سات برای موبایل) این امکان را به افراد و بازدیدکننگان سایت شما می دهد تا همیشه و هرجاکه دوست داشته باشند ، به راحتی وارد سایت شده و فعالیت های خود را به راحتی انجام دهند، علاوه بر این طراحی سایت ریسپانسیو نیز یکی از معیار های اصلی رتبه بندی سایت بوده و امروزه این امر به یکی از ملزومات در طراحی سایت تبدیل شده است.
شرکت طراحی سایت و سئو سایت اینتن علاوه بر طراحی و ساخت سایت ، وب سایت های شما را بررسی و بهینه سازی کرده و آن را مطابق با استاندارد ها و الگوریتم های موتور های جستجو بازسازی می کند.
با اینتن بروز باشید…
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان