انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6 نکته در انتخاب تالار پذیرایی و باغ عروسی

6 نکته در انتخاب تالار پذیرایی و باغ عروسی

#1
[/url]
[url=https://www.parsaya.com/wedding-hall]تالار عروسی
یک انتخاب ضروری برای عروسی شماست. نیازی قطعی که باید با توجه به بودجه و سلیقه تان آن را مدیریت کنید. محلی است که شما مهمانتان را به آنجا دعوت می کنید پس از اهمیت خاصی برخوردار است و باید مواردی بیش از سلیقه شخصی را در انتخاب آن رعایت کنید.



[عکس: title.jpg]


1- اگر در فصل تابستان یا زمستان ازدواج می کنید به سیستم گرمایش و سرمایش مکان عروسی تان باید توجه کنید. در غیر این صورت نه خود شما و نه میهمانان تان از عروسی چیزی به جز زجر به یاد نخواهید آورد.
2- اگر در دو مکان مراسم دارید باید آن ها را نزدیک به هم انتخاب کنید تا با مشکل ترافیک دچار کمبود وقت نشوید. مثلا اگر مراسم عقد را در خانه برگزار می کنید و بعد می خواهید برای مراسم عروسی به سالن بروید باید به دنبال سالنی باشید که به منزل تان نزدیک تر باشد.
3- تعدادی از عروس و داماد ها مراسم خود را به دلایل مختلف خارج از شهر برگزار می کنند و این مسافت طولانی هم خودشان و هم میهمانان شان را خسته خواهد کرد. موضوع مسافت برای کسانی که بجه های کوچک داشته باشند ، سالخورده ها و کسانی که وسیله ی نقلیه نداشته باشند مشکل بزرگی خواهد بود و اگر نتوانستند در جشن تان شرکت کنند نباید از آن ها دلخور شوید.
4- لطفا بعد از آن که تعداد میهمانان تان را شمردید ، مکان عروسی تان را انتخاب کنید . گاهی اوقات پیش می آید که ظرفیت یک خانه ، سالن و ... دویست نفر است و لی عروس و داماد سیصد نفر را دعوت کرده اند که این واقعا برای میهمانان سخت خواهد بود . زیرا وقتی یک مکان ظرفیت مشخصی داشته باشد فقط از لحاظ جا و فضا مشکل پیش نمی آید بلکه سیست تهویه ی هوا ، رختکن و گاهی اوقات میز شام و تعداد میزها نیز مشکل ایجاد خواهند کرد
5- بهتر است به دنبال مکانی باشید که برای مدعوین نیز جای پارک وجود داشته باشد. البته امروزه تعداد زیادی از سالن ها پارکینگ اختصاصی برای میهمانان در نظر گرفته اند ، یادتان باشد مبلغ ورودی پارکینگ را آقای داماد باید پرداخت کند نه میهمانان، جشن متعلق به شماست و میهمانان به خاطر دعوت شما در آن مکان حضور خواهند داشت.
6- در انتخاب مکان عروسی به تمیزی و بهداشت سرویس غذا خوری ، رومیزی ها ، راحت بودن صندلی ها ، سرویس های بهداشتی ، رختکن و حتا کف سالن توجه کنید تا مطمئن شوید که میهمانان تان سخت نخواهد گذشت و چیزی برای دل مشغولی شما هم وجود نداشته باشد.



[عکس: wedding-venues-in-somerset-almonry-barn-...n-001.jfif]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان