انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لباس مناسب برای سفر به کشور ارمنستان

لباس مناسب برای سفر به کشور ارمنستان

#1
لباس مناسب برای سفر به ارمنستان یا هر کشور دیگری باید به گونه ای باشد که به آداب و فرهنگ آن احترام گذاشته شود. یکی از موارد بسیار مهمی که باید در سفر به هرکشوری آن را رعایت نمود نحوه پووش است.


ارمنستان از کشور هایی است که امروزه ایرانیان زیادی به آن جا سفر میکنند یکی از سوال های در سفر با تور ارمنستان برای گردشگران پیش می آید نحوه پوشش مناسب برای سفر به این کشور است. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت
ارمنستان از کشور هایی است که تقریبا نوع پوشش در آن اختیاری است اما لباس مردم ارمنستان به گونه ای میباشد که بیشتر مردم آن مخصوصا خانوم ها از لباس های بلند استفاده میکنند.

نوع پوشش هنگام ورود به اماکن مذهبی:
جالب است بدانید کشور ارمنستان قوانین خاصی برای نوع پوشش در ورود به کلبسا ها و اماکن مذهبی دارد و تمامی مردم ارمنستان باید به هنگام ورود به کلیسا از لباس های کاملا پوشیده استفاده کنند و این موضوع به معنای احترام به اماکن مذهبی است.

نوع پوشش مناسب برای خانوم ها در سفر به این کشور:
پوشش خانوم ها در کشور ارمنستان آزادانه و اختیاری است و میتوانند به هر سبکی که دوست داشته باشند لباس بپوشند اما زنان ارمنی از لباس های خیلی باز استفاده نمیکنند و بیشتر از لباس های بلند استفاده میکنند.

نوع پوشش مناسب برای آقایان در سفر به این کشور:
پوشش آقایان در این کشور دارای هیچگونه محدودیتی نیست و بستگی به سلیقه خودشان دارد و میتوانند به سلایق لباس مورد نظرشان را انتخاب کنند.

نوع پوشش مناسب بر اساس آب و هوا:
فصل بهار: در فصل بهار ارمنستان در شب ها سرد و در روز ها گرم است،اگر میخواهید در این فصل به ارمنستان بروید بهتر است یک عدد سوئیشرت و یا بلوز آستین بلند به همراه خود داشته باشید تا در زمان مناسب از آن ها استفاده نمایید.
فصل تابستان: ارمنستان در تابستان گرم و خشک است، اگر میخواهید در این فصل به ارمنستان چند عدد تی شرت،پیراهن آستین کوتاه و شلوارک لازم است.
فصل پاییز:روز های پاییز در ارمنستان بسیار خوشایند است ولی شب ها کمی سرد است اگر میخواهید در این فصل به ارمنستان بروید چند عدد سوئیشرت و بلوز آستین بلند یادتان نرود.
فصل زمستان:آب و هوای کشور ارمنستان در این فصل به شکلی نیست که نشود آن را تحمل نمود اما برف تمام ایروان را فرا میگیرد و پوشیدن لباس گرم توصیه میشود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان