انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین رستوران های کیش

بهترین رستوران های کیش

#1
بهترین رستوران های کیش: در دنیا فقط 4 منطقه وجود دارد که درصد اکسیژن خالص آن ها نسبت به سایر نقاط زمین زیاد است.خوشبختانه یکی از این مناطق در کشور عزیزمان ایران قرار گرفته است.جزیره کیش یکی از آن 4 منطقه به شمار می آید. و وجود فضاهای توریستی مناسب و امکانات تفریحی و جاذبه های فراوان دیگر، رستوران های متنوع در جزیره، باعث رونق اقتصادی این جزیره شده است. در کنار گشت و گذار و تماشای این جاذبه ها، انتخاب یک رستوران خوب برای صرف غذا همیشه حرف اول را می زند! ما امروز سعی داریم تا دراین مطلب از آرشین پرواز، بهترین رستوران های کیش را به شما معرفی کنیم.

رستوران توتی فروتی
رستوران توتی فروتی یکی از بهترین و محبوب ترین رستوران های کیش است.توتی فروتی در زبان ایتالیایی به معنی “سراسر میوه” است. این رستوران در نزدیکی اسکله ی جدید احداث شده است و یکی از معدود رستوران هایی است که چشم اندازی رو به دریا دارد.همین نکته باعث شده تا این رستوران در کنار سایر جاذبه های جزیره نیز به چشم بیاید و مسافران زیادی را به سمت خودش بکشاند.

[عکس: Tutti_Image_7.jpg]
در این رستوران برای همه ی سلیقه ها غذا سرو می شود از غذاهای دریای و ایرانی و فرنگی گرفته تا فست فود و پیتزاهای خوشمزه که اگر امتحان کنید طعم به یاد ماندنی آن را هرگز فراموش نخواهید کرد. جوجه تندروی و سالاد سزار این رستوران همیشه جزو محبوب ترین غذاهای این رستوران ساحلی بوده است. اگر چه مسافرانی که به کیش سفر می کنند نگران هزینه ها و خرج و مخارج در این جزیره نیستند، ولی در رستوران توتی فروتی، قیمت ها نسبت به کیفیت غذاهایی که ارائه می گردد بسیار معقول و مناسب است.
اجرای موزیک زنده در این رستوران از ویژگی های مثبت رستوران توتی فروتی است.
آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا

رستوران کوه سنگی کیش
در جزیره کیش رستوران ها و فست فود های فراوانی وجود دارد و انواع غذاهای ایرانی و ملل را می توانید در این رستوران ها پیدا کنید. ولی شاید در این سفر دلتان برای غذاهای خانگی هم تنگ شود و بخواهید انواع غذاهای سنتی و محلی را نوش جان کنید.

رستوران کوه سنگی جزیره کیش یکی از این رستوران ها است که حتی می توانید دیزی هم سفارش بدهید! یک رستوران کاملا سنتی که در دل کوه بنا شده است معماری سنتی و طبیعی برای طراحی این رستوران در نظر گرفته شده است استفاده از عناصر طبیعت مثل آبشار و دارو درخت، زیبایی رستوران را دوچندان کرده است. وارد رستوران که شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد وجود تختهایی است که دورتا دور رستوران در فضای کاملا دلنشینی چیده شده است.

در این رستوران سنتی می توانید با خیال راحت غذاهای سنتی و مورد علاقه خودتون مثل دیزی را سفارش بدهید. سرو دیزی در ظروف سنگی به همراه سبزی ریحان تازه و یک پارچ دوغ محلی اشتهای شما را برای خوردن دیزی دو چندان خواهد کرد. میرزا قاسمی، کوبیده و جوجه کباب هم از جمله غذاهای اصیل ایرانی است که در این رستوران ارائه می شود.
رستوران کوه سنگی در نزدیکی هتل پارمیس قرار دارد اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید می توانید به راحتی و کمتر از دو دقیقه پیاده روی به این رستوران برسید.
آدرس:جزیره کیش، کنار بازار پردیس

رستوران فانوس پدیده کیش
این رستوران مدرن و شیک یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش است که کمتر رستورانی را با این ویژگی ها می توان در جزیره و یا حتی ایران پیدا کرد. این رستوران رمانتیک که به راستی شبیه به یک فانوس طراحی شده است، این امکان را به شما می دهد تا در ارتفاع 42 متری بشنینید و منظره ی پایین جزیره را از کف شیشه ای آن تماشا کنید! دورتا دور این رستوران با پنجره های قدی و شیشه ای طراحی شده که چشم انداز فوق العاده ای را از جزیره به شما ارائه می دهد.

[عکس: padide-kish-6-1.jpg]
انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و غذاهای دریایی در این رستوران سرو می شود. ظرفیت این رستوران 250 نفر است. رفتار مودبانه پرسنل در کنار کیفیت خوب غذاها و معماری بی نظیر، این رستوران، می تواند گزینه مناسبی برای خانواده ها باشد.

آدرس:جزیره کیش، جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

رستوران کوه نور
کوه نور یک رستوران شیک و زیبا در جزیره کیش است که در دل یک کوه بنا شده است. معماری این رستوران شامل تخته سنگ های بزرگ و آبشار و نقش برجسته های ایران کهن است، که در کنار موسیقی زنده ی رستوران به عنوان یکی از جاذبه های کیش شناخته می شود.

[عکس: kuhsangi-1.jpg]
این رستوران با وسعت 600 متر انواع غذاهای ایرانی و ملل و غذاهای دریایی را ارائه می کند. سرو غذاهای فرانسوی در رستوران کوه نور با سرویس دهی عالی از نکات ویژه و مثبت این رستوران است.
در این رستوران نگران قیمت ها نباشید شما می توانید با یک مبلغ ثابت برای منوی در نظر گرفته شده، که شامل استیک، ماهی و میگو است یکی را به دلخواه انتخاب کرده و نوش جان کنید.
آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار دانش

رستوران رویال استار
رستوران رویال استار یک رستوران لوکس رنگارنگ با معماری خاص است که در جزیره کیش قرار دارد. این رستوران به خاطر دکور جذاب و رنگ های ملایم به کار رفته در طراحی فضای داخلی آن، میز وصندلی های شیک، نورپردازی زیبا با استفاده از چراغ های مدرن و وجود تراس، فضای دلنشینی را ایجاد کرده و همواره انتخاب مناسبی برای خانواده هایی است که کودک دارند.

[عکس: royal-1.jpg]
در این رستوران برای منوی شام وعده های غذایی مناسب و سبک در نظر گرفته شده است که می توانید نوش جان کنید.بشقاب دریایی، سالاد سزار از محبوب ترین غذاهای این رستوران است.
شاید قیمت ها در این رستوران کمی بالاتر به نظر بیاید ولی با توجه به کیفیت غذاها و تنوع آن ها، رستوران رویال استار، مورد رضایت بسیاری از مسافرانی است که این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می کنند.
آدرس: جزیره کیش، بلوارصدف، خیابان کرمان، خیابان هرمزگان

رستوران دریایی عمو اکبر
رستوران دریایی عمو اکبر شاید نسبت به سایر رستوران های جزیره کیش لوکس و مدرن به نظر نیاید ولی این موضوع باعث نمی شود تااین رستوران رونق خود را از دست بدهد و همیشه یکی از شلوغ ترین رستوران های این جزیره بوده است. این رستوران درمجتمع حافظ قرار گرفته است و فقط غذاهای دریایی سرو می کند، تمامی غذاهایی که در این رستوران سرو میشود همه تازه و روزانه صید می شوند. و همین تازگی و کیفیت بالای غذاها است که باعث شده تا رستوران عمو اکبر طرفداران زیادی بین مسافران این جزیره داشته باشد. در این رستوران قلیه ماهی، اواع ماهی های کبابی ومیگو سرو می شود.
آدرس:جزیره کیش، روبه روی بازار پانیذ، مجتمع حافظ
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان