انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جشنواره تابستانی دبی 2018

جشنواره تابستانی دبی 2018

#1

آیا عجیب نیست کشور گرم و کویری امارات متحده عربی در تمام سال حتی تابستان گردشگران بسیار زیادی را از سراسر دنیا از جمله ایران جذب می نماید؟ با وجود اینکه دبی شهر بسیار زیبایی است ولی کدام دلایل تور دبی را در تابستان سرپا نگه داشته است؟ پس علاوه بر جاذبه های توریستی این شهر، میتوان به جشنواره های متعدد و دوست داشتنی که در همه روزها و ماه های سال برگزار می گردد، اشاره کرد. در جشنواره تابستانی کنسرت های خیابانی متعدد، برنامه های نمایش فیلم ، غذاهای متنوع و جدید و دیگر موارد برپا میشود.

در این جشنواره ها می توان به فستیوالی اشاره کرد که در فصل گرم تابستان به پا می شود. و نام این فستیوال Summer Is Dubai می باشد که گردشگران بسیاری ازتور ارزان دبی تا گردشگران تور های لاکچری را به سمت خود مجذوب می نماید. اولین فستیوال در سال 1998 میلادی شروع به فعالیت کرد. از آن سال تا هم اکنون هر ساله برگزار می شود. این جشنواره که از سال 1998 میلادی تاکنون برگزار می گردد .

 


سوپرایز تابستانی دبی 2018

 

یکی از جشنواره های بسیار خوب تابستانی شهر بسیار زیبای دبی برای ساکنان شهر دبی و مسافران جشنواره سورپرایز تابستانی دبی می باشد که سالانه در تابستان برگزار میشود و محیطی مناسب را برای خانواده ها ایجاد کرده است . برگزاری این جشنواره در سال 1397 ، از ۳۱ تیر شروع و تا  ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ادامه دارد .

اگر بخواهید تاریخچه جشنواره سورپرایز تابستانی دبی را بدانید از سال 1998 شروع به کار کرده است و تا کنون روز به روز به بهبود خود افزوده است .

در سال 1998 جشنواره سورپرایز تابستانی دبی با میزان درامد 850 درهم و تعدا بازدید کننده 600000 نفر کار خور را شروع کرد اما این ارقام سالانه افزایش پیدا کرد به طوری که در طی 10 سال در سال 2009 به ٣.٢١ میلیارد درهم و ٢.١ میلیون بازدیدکننده رسید .

حامی اصلی این جشنواره دولت امارات متحده بوده است که بهترین شرایط را برای جشنواره سورپرایز تابستانی دبی فراهم کرده است که در سود دهی این مجموعه نیز سهیم است.

Dubai Summer Surprises

این جشنواره مکانی مناسب برای کل اعضای خانواده می باشد چرا که نیازهای همه سنین اعضای خانواده به ویژه کودکان  را فراهم میکند . لوگوی جشنواره سوپرایز تابستانی به شکل خورشیدی است که لبخند بر لب دارد و شعار اصلی این جشنواره ، تفریحات بزرگ برای کوچکترها است. به طوری که یک بخش از این جشنواره تمرکز بسیار عالی برای آموزش ، تفریح و سرگرم کردن کودکان در ایام تابستان می باشد .

 

[عکس: 1111.jpg]
سوپرایز تابستانی دبی برای کودکان:

برنامه های سرگرم کننده ای که در جشنواره تابستانی دبی برای کودکان در نظر گرفته اند, سرزمین عجایب که در مرکز خرید تجارت جهانی واقع شده است، بازی با رایانه های غولپیکر ،تئاتر کودکان و دیگر موارد است.
سوپرایز تابستانی دبی برای بزرگسالان:

بی شک سوپرایز تابستانی برای رضایت پدر و مادرها و بزرگسالان نیز افکاری در ذهن دارد. تدابیری از قبیل: حراج های بزرگ بسیاری از فروشگاه ها زمان فستیوال تابستانی، علاوه بر تخفیف و حراج ها برخی فروشگاه ها جوایز نفیسی به ارزش 5,000,000 (5میلیون) درهم را به قید قرعه برای خریداران (گردشگران و خریداران ساکنان دبی) در نظر گرفته میشود. سالانه این جشنواره شلوغ و شلوغ تر میشود .

[عکس: 11111.jpg]

باید بدانید که بیشتر برنامه های این فستیوال به صورت سوپرایز است و تنها چند روز پیش از اجرا از آن ها پرده برداری می شود .

اگر شما هم از مسافران تور دبی در این تاریخ هستید حتما از این جشنواره دیدن کنید . چرا که امکانات عالی را برای تمام اعضای خانواده فراهم کرده است به علاوه میتوانید خرید خوبی را نیز تجربه کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان