انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در سفر به پاتایا دهکده بازی با فیل ها رافراموش نکنید

در سفر به پاتایا دهکده بازی با فیل ها رافراموش نکنید

#1
دهکده تفریحی فیل ها در سال ۱۹۷۳ برای مراقبت از فیل هایی که دیگر توانایی کارهای سنگین در جنگلهای تایلند را ندارند و از کارافتاده شده اند در شهر پاتایا ساخته شد. این دهکده در ابتدا محل نگهداری فیل ها بود ولی اکنون به عنوان جاذبه توریستی هم مورد استفاده هم قرار می گیرد.

[عکس: elephant-village-pattaya-%E0%B8%9A%E0%B9...%B8%B2.jpg]
دهکده تفریحی فیل ها

دهکده فیل های پاتایا یک شرکت خصوصی است که به صورت غیر انتفاعی اجرا می شود و پس از اتمام هزینه های کسر شده ، تمام درآمد حاصل از خوراک، پرداخت صورتحساب های پزشکی و به طور کلی مراقبت از فیل ها صورت می گیرد و نکته مهم و اساسی این مجموعه این است که نه حمایت دولتی و نه حمایت از هر شرکت بزرگ یا سازمان بین المللی را دریافت نمیکند .

[عکس: httpsthailandtor-1.jpg]
دهکده تفریحی فیل ها

در این دهکده می توانید با فیل ها از نزدیک آشنا شده و سوار بر کجاوه ای که بر پشت فیل ها بسته اند در این دهکده بگردید نه تنها تجربه هیجان انگیزیاست بلکه گردشگران تور پاتایا طبیعت های بکر و دست نخورده جنگل های این منطقه را از نزدیک مشاهده می کنید و از بودن در این دهکده لذت ببرید.

[عکس: httpsthailandtor-11.jpg]
فیل سواری در دهکده تفریحی فیل ها

از دیگر تفریحات این دهکده این است که بعد از فیل سواری شما می توانید به نمایش فوتبال فیل ها ، حمام کردن آنها در رودخانه ها ، و سایر نمایش های جذاب آنها بپردازید و همچنین برای پذیرایی گردشگران انواع میوه های ناب گرمسیری و فصلی و انواع نوشیدنی های محلی را تجربه کنید و تهیه نمایید و نکته جالب اینجاست که این میوه ها را از باغ های اطراف می چینند و در اختیار شماقرار می دهند .

[عکس: 170707160223-mandalao-elephant-sanctuary...-tease.jpg]
حمام فیل ها در دهکده تفریحی فیل ها

[عکس: httpsthailandtor-8.jpg]
نمایش جذاب فیل ها در دهکده تفریحی پاتایا

یک نکته مهم و اساسی هست که شما با بازدید این فیل ها نه تنها تجربه منحصر به فردی برای شماست بلکه شما با تهیه بلیط نیز یک عامل نجات دهنده زندگی به حیات وحش شده اید زیرا تمامی این هزینه ها توسط شما بازدید کننده ها و مسافران تایلند ، صرف بقای حیوانات در حال حاضر و آینده شان میشود .

[عکس: httpsthailandtor-5.jpg]
لذت فیل سواری در دهکده فیل ها
منبع: https://thailandtor.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان