انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل های ارزان مشهد

هتل های ارزان مشهد

#1
هتل های ارزان مشهد: کسانی که با تور مشهد سفر می کنند، سعی می کنند همیشه قبل از ورود به این شهر یک مکان را برای اقامت خود انتخاب کنند، در این شهر، مراکز اقامتی نظیر هتل، مسافر خانه و هتل آپارتمان های زیادی وجود دارد، ولی شاید بحث هزینه ها مطرح باشد و عده ای ترجیح بدهند تا با کمترین هزینه از امکانات اقامتی استفاده کند.
برای مسافرانی که قصد رزرو تور ارزان مشهد را دارند به معرفی تعدادی از هتل های ارزان مشهد پرداخته ایم:
هتل کوثر:
هتل کوثر، یکی از هتل های دوستاره شهر مشهد است که سابقه طولانی در پذیرایی از مهمان حرم امام رضا ع داشته است. هتل کوثر در نزدیکی حرم ثامن الحجج ع قرار گرفته و تنها 200 متر فاصله دارد. این هتل دارای 61 واحد اقامتی است که جمعا ظرفیت پذیرایی از 183نفر را دارد.
[عکس: kosar-300x200.jpg]هتل کوثر نیز، مانند سایر مراکز اقامتی شهرمشهد امکانات متنوعی را برای رفاه حال مسافران خود در نظر گرفته است که از آن می توان به رستوران باظرفیت 140 نفر، نانوایی سنتی، آشپزخانه مرکزی، پذیرش 24 ساعته با ظرفیت 20 نفر در لابی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، پارکینگ رو باز با ظرفیت محدود، خشکشویی، اینرنت وای فای رایگان، دوربین مداربسته اشاره کرد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این هتل سرو می شود.
یکی از موقعیت های مکانی مناسب این مجموعه نزدیکی به مراکز خرید مشهد مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور است. که مسافران بدون نیاز به وسیه نقلیه به راحتی می توانند به این بازار دسترسی داشته باشند و برای اقوام خود سوغاتی تهیه کنند.
هتل آپارتمان عمارت:
هتل آپارتمان عمارت یکی از هتل های منتخب شهر مشهد از نگاه سازمان گردشگری و میراث فرهنگی خراسان رضوی و اتحادیه هتل آپارتمان داران است. این هتل آپارتمان 9 طبقه در فاصله نزدیکی نسبت به حرم قرار گرفته است.
[عکس: emarat-300x200.jpg]هتل آپارتمان عمارت دارای 70 تخت است که امکان پذیرایی از 140 نفر را دارد. این هتل بسیار شیک و مجلل دارای امکانات فراوانی است که سالن پذیرایی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت وایرلس است.
همچنین این مجموعه دارای یک طبقه VIP است که در سال 1395 به بهره برداری رسید. با انتخاب این مجموعه به راحتی می توانید به پارک کوهسنگی، باغ موزه نادری و مجموعه گردشگری بابا قدرت بروید.
آدرس: مشهد-خیابان امام رض ع-امام رضا 16-خیابان عنصری- نبش عنصری
هتل آپارتمان کنعان:
اگر به دنبال اقامتی راحت و ارزان در اطراف حرم امام رضا هستید، می توانید تا آپارتمان کنعان را برای اقامت خود انتخاب کنید. هتل آپارتمان کنعان یک هتل 4 طبقه که در سال 1386 احداث شده است که با درجه کیفی یک ستاره موفق به اخذ مجوز های مربوطه از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی شده است.
[عکس: kanan-300x200.jpg]هتل آپارتمان کنعان مجددا در سال 1395 بازسازی و نوسازی شد.این مجموعه دارای 28 واحد اقامتی به صورت آپارتمان های یک خوابه و دوخوابه می باشد.ظرفیت پذیرش این هتل آپارتمان حدود 88 نفر است. هتل آپارتمان کنعان تا حرم حدودا 10 دقیقه پیاده روی دارد.
از ویژگی های مثبت این هتل این است که تمامی غذاهای طبخ شده در این هتل از مواد غذایی با کیفت و به روز و برنج ایرانی تهیه می شود. وجود پارکینگ برای خودرو مهمانان از مهمترین نکاتی است که مورد توجه مسافران این هتل بوده چرا که به دلیل شلوغی خیابان های اطراف حرم امکان پارک خودرو وجود ندارد.
این هتل سرویس سرانسفر با قیمت مناسبی را نیز برای مهمانان درنظر گرفته در صورت تمایل به استفاده از این سرویس می توانید با رزرواسیون هماهنگ کنید. از سایر امکانات هتل آپارتمان کنعان می توان به ، خشکشویی، اینترنت رایگان، روزنامه رایگان، لابی، آسانسور، فست فود، رستوارن در فضای باز، تهویه مطبوع و تلویزیون و یخچال حمام و سرویس فرنگی و ایرانی در اتاق ها اشاره کرد.
آدرس: مشهد-خیابان امام رضا- امام رضای 8- کوچه شهید ربیعی- کوچه صاحب علم
هتل آپارتمان ملل مشهد:
یکی از اقامتگاهای خاص و راحت مشهد هتل آپارتمان ملل است که در سال 1382 افتتاح شد. هتل آپارتمان ملل دارای 10 طبقه است و در نزدیکی حرم قرار گرفته است و حدود 6 دقیقه با حرم فاصله دارد. هتل آپارتمان ملل از سوی سازمان میراث فرهنگی به عنوان هتل آپارتمان برگزیده انتخاب شد و در واقع از این هتل به عنوان یک موزه یاد می شود.
[عکس: melal-300x200.jpg]
هتل آپارتمان ملل یک هتل سه ستاره است که واحد های اقامتی یک خوابه، دوخوابه، و سه خوابه( کانکت) است. این مجموعه امکانات فراوانی نظیر، اینترنت رایگان، سیستم پیشرفته اعلام حریق، لاندری، لابی مدرن با دکوراسیون زیبا، کافی شاپ، خدمات ترجمه و پذیرش 24 ساعته، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی و خدمات ویلچر، برای مهمانان در نظر گرفته شده است.
آدرس: مشهد-میدان بیت المقدس(فلکه آب) امام رضا
هتل آپارتمان پرهام:
هتل آپارتمان پرهام یکی از ارزانترین و مقرون به صرفه ترین هتل آپارتمان هایی است که در نزدیکی حرم مطهر قرار گرفته است. شما می توانید در عرض پنج دقیقه با اتومبیل از درب باب الجواد به راحتی به حرم دسترسی داشته باشید.
هتل آپارتمان پرهام در سال 1375 تاسیس شد و پس از یک دوره 20 ساله مجددا نوسازی شد. این هتل آپارتمان در یکی از محله های سنتی شهر مشهد واقع شده است.
این مجموعه دارای امکانات فراوانی نظیر فضای باز، تاکسی سرویس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال تلویزیون و تلفن در اتاق ها و کافی شاپ اشاره کرد. یکی از امکاناتی که این مجموعه برای مهمانان در نظرگرفته وجود آشپزخانه در اتاق ها است که امکان پخت و پز مجزا برای مسافر ان را فراهم آورده است.
آدرس و اطلاعات تماس: مشهد- خیابان امام رضا- چهارراه دانش-انتهای دانش غربی- نبش آخوند
هتل آپارتمان اسپینو:
هتل آپارتمان اسپینو، یکی از ارزانترین هتل آپارتمان های شهر مشهد است که در فاصله نزدیک به حرم و در خیابان عنصری که یکی از خیابان های اصلی شهر مشهد است قرار گرفته است.
[عکس: espino-300x200.jpg]هتل آپارتمان اسپینو یک هتل آپارتمان 3 ستاره است که در 8 طبقه ساخته شده و دارای 37 واحد اقامتی است. این مجموعه ظرفیت پذیرایی از 92 را دارد. هتل آپارتمان اسپینو در سال 1393 بنا شد این هتل در واقع از نوسازترین هتل های شهر مشهد به شمار می ورد.
از مجموعه امکانات این هتل آپارتمان می توان به سونا، استخر، جکوزی، لابی، لاندری، کافی شاپ، سیستم صوتی و تصویری مرکزی، اینترنت وایرلس رایگان، و تاکسی سرویس اشاره کرد.
ارائه قیمت مناسب این مرکز اقامتی باعث شده تا، مورد انتخاب بسیاری از مسافران واقع شود. همچنین انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این هتل آپارتمان سرو می شود و پذیرش کودکان زیر 4 سال رایگان است.
آدرس : مشهد-خیابان هفده شهریور، خیابان عنصری شرقی- پلاک 20
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان