انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل آلبیناس استانبول + تصاویر

هتل آلبیناس استانبول + تصاویر

#1
هتل آلبیناس استانبول : هتل چهار ستاره آلبیناس، در شهر قدیمی استانبول قرار داشته و هتلی ساده و شیک، با امکانات و خدمات به روز و مناسب برای توریست ها و گردشگران تور استانبول می باشد. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در سراسر هتل ارائه می شود. همچنین ترانسفر فرودگاهی و درون شهری نیز به میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول تعلق می گیرد. از دیگر خدمات خوب این هتل برای میهمانان خود میتوان به فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، منشی تور، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی رایگان، صرافی و ... اشاره کرد.
[عکس: 1528769961.jpg]
اتاق های هتل آلبیناس استانبول
هتل آلبیناس استانبول به طور کلی دارای 28 اتاق است. تمام این 28 اتاق به گونه ای طراحی شده اند که احساس می کنید در منزل خود اقامت دارید. تراس هر اتاق به سمت شهر چشم انداز دارد. اینترنت بی سیم نیز به صورت رایگان برای هر اتاقی اختصاص داده شده. خدمات و امکاناتی که برای هر اتاق هتل آلبیناس استانبول در نظر گرفته شده شامل لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی شخصی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، چای ساز و قوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آلبیناس استانبول
رستوران هتل برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را سرو می کند. همینطور قابلیت سرو غذا در اتاق ها نیز امکان پذیر است. در کافی شاپ هتل آلبیناس استانبول نیز میتوان نوشیدنی های مختلف گرم و سرد، الکلی و غیر الکلی و .. را پیدا کرد.

دسترسی های نزدیک به هتل آلبیناس استانبول
توریست ها و گردشگران تور آفر استانبول با اقامت خود در این هتل، تنها با چند دقیقه پیاده روی میتوانند به مسجد آبی معروف استانبول برسند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان