انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل مارتیMartiاستانبول

هتل مارتیMartiاستانبول

#1
در قلب شهر استانبول، منطقه تکسیم، هتل 5 ستاره جدید و باشکوهی به نام مارتی، بنا شده است. این سازه مجلل و استثنایی، یک نمونه برجسته از طراحی خلاقانه یکی از طراحان معروف بین المللی و همچنین مهمان نوازی سنتی ترکیه ای می باشد، که یک تجربه منحصر به فرد را به شما پیشکش می کند. در رستوران های شیک هتل از طعم بی نظیر غذا لذت ببرید، در تراس روف تاپ عمیق نفس بکشید و یا در سالن اسپای هتل، معنای جدیدی از آرامش را درک کنید. با استفاده از تور استانبول فرصت اقامت در این هتل بی نظیر برای شما مهیا است.
[عکس: MARTI8.jpg]
سرویس های هتل مارتی استانبول
دارای 270 اتاق و سوئیت – رستوران – مرکز تناسب اندام /باشگاه - سالن اسپا – سونا – حمام ترکی –Wifi رایگان – امکانات مختص افراد کم توان – ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری – امکان اجاره خودرو - خدمات ارزی – اتاق جلسه و ضیافت – خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق 24 ساعته – کارکنان و خدمه چندزبانه – پرستار و خدمات کودکو ...

این هتل در فاصله نزدیکی از میدان تکسیم و خیابان معروف استقلال قرار گرفته است. کمتر از 5 کیلومتر فاصله بین گرند بازار و مسجد سلیمانیه تا هتل وجود دارد. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل و وجود ایستگاه مترو و تراموا در میدان تکسیم، امکان دسترسی به مناطق گردشگری، تفریحی و مراکز خرید استانبول به راحتی امکان پذیر است.
معماری و طراحی مدرن هتل مارتی استانبول، از ویژگی های دوره سلجوک و عثمانی بهره برده است. هنر، نقش اصلی را در تمامی فضای هتل ایفا کرده است، به نحوی که آثار هنرمندان معروف ترکیه ای زینت بخش آن می باشند. در لیست برترین هتل های تازه تاسیس سال 2013، نام این هتل به عنوان اولین و تنها هتل ترکیه ای به چشم میخورد.
[عکس: MARTI2.jpg]
به کارگیری رنگ های آبی و بنفش در طراحی اتاق ها و سوئیت های هتل مارتی، یک حس لطیف و زیبایی خاصی را ایجاد کرده است. امکاناتی نظیر: سیستم تهویه، سیستم اطفای حریق (اسپرینکلر)، تلویزیون LCD، حمام، مینی بار، قهوه/چایی ساز، سشوآر، و ... در اتاق ها فراهم می باشند.
در رستوران های هتل مارتی، تنوع و کیفیت با هم ترکیب شده اند تا تمامی ذائقه ها را راضی نگه دارند.

جهت مطالعه بیشتر در زمینه هتل های تریکه و استنبول می توانید به وب سایت شهر فرنگ مراجعه کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان