انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

#1
می دانید چرا ماشین لباسشویی بوش کمتر نیاز به تعمیر لباسشویی بوش BOSCH پیدا می کنند زیرا ماشین های لباسشویی بوش بارها و بارها برای یک دلیل آن هم کیفیت تست شده اند پس با خیال راحت لوازم خانگی این برند را خریداری کنید

ولی باز هم ممکن است شما نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بوش پیدا کنید و نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیرات بوش در تهران و کرج داشته باشید زیرا این یک واقعیت است که وسایل مکانیکی عمری دارند و در اثر اصطهلاک و کار مداوم دچار عیب و نقص می شوند و باید سرعت عمل به خرج داد و کار را دست کاردان سپرد به همین دلیل انتخاب نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی هر برند اهمیت زیادی برای شما دارد.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش
چند مرحله ساده برای روبراه نگه داشتن ماشین لباسشویی و اجرای آن:
ماشین لباسشویی شما یک کد خطا نشان می دهد یا نشت می کند؟ در یک نگاه، راه حل ها و راهنمایی های لازم را برای این موضوع و دیگر مسائل مربوط با دستگاه ماشین لباسشوی بوش خود دریافت کنید. و اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، به نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش یا سرویس تعمیرات لوازم خانگی Bosch به طور مستقیم برای مشاوره شخصی یا برای بازدید توسط یک مهندس خدمات Bosch تماس بگیرید.

نکاتی برای جلوگیری از تعمیر لباسشویی بوش
چگونه می توانم ماشین لباسشویی خود را با روش های خانگی تمیز کنم؟احتمالا شما هم برخی نکات در مورد تمیز کردن ماشین لباسشویی با استفاده از روش های خانگی را امتحان کرده اید!! این اساسا قابل ستایش است که شما می خواهید کمتر نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش و به خصوص تعمیر لباسشویی بوش پیدا کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید با این وجود، توصیه ما استفاده از پاک کننده ماشین لباسشویی بوش است که ما آن را در ماشین لباسشویی های بوش آزمایش کرده ایم و مطمئن شده ایم که نتایج مطلوبی را فراهم می کند.

ما توصیه می کنیم ماشین لباسشویی خود را با روش های خانگی تمیز نکنید. تمیز کردن با مواد حاوی اسید یا سرکه می تواند به قطعات لاستیکی دستگاه شما آسیب برساند.

به هیچ وجه از قرض ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن ماشین لباسشویی خود استفاده نکنید. همچنین ممکن است شنیده باشید که اسید سیتریک باعث تخریب آهک می شود و می خواهید ماشین لباسشویی خود را با آن تمیز کنید. متأسفانه این ایده خوبی نیست. اسید سیتریک برای تمیز کردن ماشین لباسشویی توصیه نمی شود زیرا قطعات لاستیکی دستگاه را حل می کند و باعث سایش سریع تر می شود. در عوض، از پاک کننده ماشین لباسشویی Bosch استفاده کنید.

چگونه می توانم پمپ ماشین لباسشویی خود تمیز کنم؟
تمیز کردن پمپ در ماشین لباسشویی راحت تر از آنچیزی است که فکر می کنید. اول، اتصال برق را از ماشین لباسشویی جدا کنید. فلاپ سرویس را باز کنید و آب باقی مانده در شلنگ تخلیه را تخلیه کنید. پوشش پمپ را باز کنید و دقت کنید تا اطمینان حاصل شود که اجسام خارجی در پمپ وجود ندارد.اگر پروانه نمی تواند به راحتی بچرخد یا نمی چرخد، چیزی در آن گیر کرده. در این صورت نیاز به تعمیر لباسشویی بوش دارید. سعی نکنید به زور آن را بچرخانید شاید بشکند.

چگونه می توان لاستیک در ماشین لباسشویی را تمیز کرد؟
برای تمیز کردن لاستیک درب ماشین لباسشویی، فقط به پارچه و آب گرم نیاز دارید. لاستیک را به طور کامل شستشو دهید. پاک کننده های تهاجمی لازم نیست زیرا به لاستیک صدمه میزند.

منبع: تعمیرات ماشین لباسشویی بوش
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان