انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
علت استفاده از جوملا

علت استفاده از جوملا

#1
بعد وردپرس دومین سیستم مدیریت محتوا است برای طراحی نام و نحوه طراحی مهم است  تعدادی از عوامل وجود داره که باید در نظر گرفته شوند مانند هزینه، زمان، کیفیت، انعطاف پذیری و کاربری؛ تنها یک سیستم مدیریت محتوا وجود دارد که میلیونها نفر در سراسر جهان از جمله برخی از شرکتهای معتبر ازش استفاده می کنن و تمام این نیازها را برآورده میکنه که جوملا است.شما می توانید وب سایت ها را نه تنها به زبان انگلیسی، بلکه در زبان های چینی، پرتغالی، اسپانیایی، عبری، فرانسوی و … بسازید. لیست زبان های موجود خیلی زیاده و هیچ جایگزین بهتری تو این زمینه نداریم.افزونه در جوملا مشابه پلاگین در وردپرس است.در جوملا دیگه نیازی به افزودن جزییات بیشتر به قالب ها نیست.
در لیست محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا سه تا اول رایگانه، این تنها دلیل در لیست است که برای جوملا منحصر به فرد نیست.

 هزاران قالب، اجزاء، پلاگین ها و ماژول ها وجود داره که به شما کمک می کند سایتتون رو منحصر به فرد کنید. هر چی که شما می خواید انجام بدید، توانایی انجامش رو دارید.  از فروشنده هایی کمک بگیرید که تم هایی با کیفیت بالا در اختیارتون قرار میدن.
cms پیشرفته شد که در مدارس و شرکت های خارجی استفاده می شد بهتر از سیستم وردپرس است 
 خواه محیط ویندوز یا لینوکس را اجرا کنید، می تونید جوملا رو نصب کنید. ظرف چند دقیقه شما می توانید جوملا را دریافت و اجرا کنید و آماده باشید تا مطالب خود را به کاربران خود ارائه بدید.



هنگامی که جوملا رو نصب می کنید، وب سایت شما آماده پشتیبانی از SEO، فرم های تماس، RSS، وبلاگ، رسانه ها، چند زبان و غیره است. کاربران با تجربه ممکن است 1 دقیقه برای نصب و 45 دقیقه برای انتشار محتوا نیاز داشته باشند

نرم افزار های منبع باز یک تلاش صادقانه برای ایجاد نرم افزار برای به اشتراک گذاشتن با جهان است. این کد توسط افرادی که داوطلبانه وقت، مهارت و دانش خود را اهدا می کنند، ساخت و نگهداری می شه. 

جوملا تنها سیستم مدیریت محتوا در لیست سه تا اول محبوب ترین هاست که این ویژگی رو داره. هر دو مورد ظاهر و پشت صحنه به طور کامل پاسخگو هستن، بنابراین شما می توانید سایت خود را از تلفن همراه یا تبلت خود مدیریت کنید.

شکایت اصلی که درباره جوملا شنیده اید اینه که به روز رسانی سخت است، این مشکل دیگه وجود نداره و چند ساله که از بین رفته. جوملا و افزونه های نصب شده اش را می تونیم به راحتی از داخل ناحیه مدیریت به روز کنیم.

 یکی از این ویژگی ها اخیراً برای کمک به زمانی که URL های تکراری وجود داره مثل وقتی که یک پست در لیست دسته و یک آیتم منوی مستقیم وجود دارد، ارائه شده است. جوملا شامل یک تگ URL کانونی در منبع می شود که گوگل می داند که هر رتبه بندی فقط برای یک URL استفاده میشه، و البته، شما می توانید تمام فراداده های خود (Metadata) را مانند کلمات کلیدی، توصیف ها و عناوین صفحه کنترل کنید

در حال حاضر جوملا یکی از ایمن ترین سیستم های مدیریت محتواست اما بی شک به دلیل Open Source بودن، مواردی هستند که باعث کاهش امنیت میشن


 بعد از این، رمز عبوری قوی برای وب سایت شما لازمه. اکثر مهاجم ها سعی می کنن که بدون قاعده و بی رحمانه به اطلاعات ورود شما دسترسی پیدا کنن؛ این به این معنیه که از یک لیست از کلمات عبور معمول استفاده می کنند تا شما رو حدس بزنن. 


اگر دسترسی ها رو به صفحه مدیریت سایت محدود کنید، می تونید امنیت وب سایت جوملا رو تا حد زیادی افزایش بدید. گام اول با یک رمز عبور مناسب برای صفحه مدیریت می تونید امنیتی نسبی برای این فولدر به وجود بیارید. وقتی که از قسمت مدیریت سایت خود محافظت می کنید، برای مشاهده فرم ورود به سیستم استاندارد، یک رمز عبور اضافی مورد نیازه. 

چرا وقتی می تونید با یک کلیک تمام جابجایی های سنگین رو  انجام بدید اینکار رو نکنید؟ در حساب میزبانی به کنترل پنل (C-Panel) برید که به طور معمول این اطلاعات پس از خرید یک حساب میزبانی به شما ایمیل می شه

اساسا شما میتونید دسته های مختلف ایجاد کنید و مقالات را به آنها اختصاص دهید تا همه چیز را طبق موضوع یا تم مرتب کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که دسته بندی ها در جوملا تنظیمات، سلسله مراتب و حتی زیر شاخه های خودشونو دارن.

برای وب سایت خودمان می توانیم از طراحی سایت جوملا استفاده کنیم
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان