انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یک تفریح و هیجان کامل در پارک ابی را مایانا تایلند

یک تفریح و هیجان کامل در پارک ابی را مایانا تایلند

#1
پارک آبی رامایانا مجموعه ای هیجان انگیز در تایلند
 بزرگترین و هیجان انگیزترین پارک در تایلند که در جنوب شهر پاتایا واقع شده است. این پارک در سال ۲۰۱۶ در فضایی به مساحت ۱۶۰۰۰۰ متر مربع افتتاح گردید که مدرن‌ترین وسایل بازی با آخرین استانداردهای جهانی در آن تعبیه شده است. پارک آبی رامایانا جزو ۳ پارک آبی برتر آسیا و ۲۰ پارک آبی برتر دنیاست. شما در این پارک با ۲۰ نوع سرسره بزرگ و کوچک آبی روبه رو خواهید شد که هر کدوم از این سر سره ها دنیایی از لذت را به شما هدیه می دهد. در واقع می توان گفت با وارد شدن به این پارک دل انگیز شما با ۴ بخش هیجان انگیز نظیر سرسره های آبی، تفریحات آبی،ورزش ها و بازی ها، جاذبه های خشکی آشنا خواهید شد که هر کدوم از این قسمت ها به تنهایی جذابیت و سرگرمی خود را دارد. البته تمام بخش های رامایانا در بازی هایش خلاصه نمی شود و از دیگر امکانات آن می توان به کلبه های مجموعه، رستوران ها و کافه ها، وایفای رایگان، کمدهای بزرگ و … اشاره کرد.

[عکس: park-ramayana-4.jpg]
نمایی کلی از پارک آبی رامایانا
بهتر است زمان را ازدست ندهیم و شما گردشگران  را با این پارک بزرگ و لذت بخش آشنا کنیم. با اولین قسمت از پارک رامایا یعنی سرسره های آبی آشنا می شویم.
سرسره های آبی:
سرسره های آکوالوپ | Aqualoop:
برای اینکه در اول راه در این پارک اوج هیجان را تجربه کنید می توانید سرسره آکوالوپ را انتخاب کنید این سرسره  با حلقه های ۳۶۰ درجه لذت خاصی را به شما گردشگران عزیز تور پاتایا ارمغان می دهد.

[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-4.jpg]
سرسره های آکوالوپ
سرسره سقوط آزاد | Freefall:
این نوع سرسره با نگاه اول ترسناک می باشد اما یکی از انواع سرسره ها می باشد که اوج هیجان و سقوط را خواهید فهمید و به یکبار امتهان کردن می ارزد. با این سرسره برای لحظاتی کاملا زیر پای شما خالی می شود و سقوطی واقعی را تجربه خواهید کرد. سپس در ادامه بر روی سرسره ای پرشیب قرار می گیرید و تا رسیدن به زمین، با هیجان دیگری همراه خواهید شد.

[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-31.jpg]
سرسره سقوط آزاد
 سرسره ترن آبی | Aqua-Coasters:
سرسره ترن آبی مانند ترن هوایی است که در خیلی از پارکها شاید تجربه کرده باشید اما با این تفاوت که در این سرسره آب هم همراه شما در مسیری ۳۴۰ متری خواهد بود و شما عزیزان می توانید هیجان را به همراه خانواده و یا دوستانتان در گرو های دو تا ۴ نفره در طولانی ترین سرسره دنیا تجربه کنید.

[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-28.jpg]
سرسره ترن آبی
 سرسره پایتون و آکواکوندا | Python & Aquaconda:
در این سرسره  شما با سرعتی زیاد در مسیری پر تاب و پیچ حرکت می کنید و گاهی تا ارتفاع شش متری بالا می روید این نوع سرسره را می توانید در گروه های ۲ تا ۴ نفره تجربه کنید. قطعا در این نوع سرسره ادر نالین شما رو به افزایش می رود و یکی از به یادماندنی ترین هیجان را خواهید چشید.

[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-18.jpg]
سرسره پایتون و آکواکوندا
 سرسره رقابت آبی | The Mat Racer:
در این سرسره می توانید با دوستانتان مسابقه بگذارید و بصورت دراز کش از دوستانتان پیشه بگیرید و لذت متفاوتی را تجربه کنید.

[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-22.jpg]
لذت متفاوت در سرسره رقابت آبی
 سرسره مارپیچی | The Spiral:
 این سرسره سرسره ای آرام است که بعد از وارد شدن به پارک اگر استرس دارید و نمی توانید سرسره های بلند را انتخاب کنید می توانید به سراغ این سرسره مارپیچی بیایید و در مسیر مارپیچی و سرپوشیده تفریح را بصورت تکی و یا دو نفره تجربه کنید.

[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-29.jpg]
سرسره مارپیچی
 سرسره شیطان | The Serpentine:
این نوع سرسره نیز ارام است و در کنار سرسره مارپیچی واقع شده است با این تفاوت که نیمی از این سرسره پوشیده و نیم دیگر رو باز است که لحظات متفاوتی را برای شما خلق می کند.
سرسره رودخانه | The River slide:
سرسره رودخانه ادغامی از دو نوع لذت است لذتی در سوار شدن بر سرسره و لذتی دیگر وارد شدن به رودخانه ای آرام بجای استخر است. در واقع با انتخاب این سرسره با یک تیر دو نشان می زنید.

[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-17.jpg]
لذتی خاص در سرسره رودخانه
سرسره بومرنگ | Boomerango:
سرسره بومرنگ، تفریحی متفاوت است که می توانید آن را دو نفره تجربه کنید و هیجان را به شکل جدیدی به خاطر بسپارید. با بومرنگ ابتدا مسیری حلقوی را پشت سر می گذارید و سپس به سرعت یک شیب تند به استقبال شما خواهد آمد. البته صبر کنید! اینجا آخر خوشی و هیجان بومرنگ نیست و با وجود یک دیوار در انتهای این سرسره شیب دار، به سرعت مسیری عمودی و متفاوتی را بالا رفته و در نهایت پس از فرود از آن، وارد استخر کم عمق سرسره می شوید.

[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-21.jpg]
ادغامی از هیجان و لذت در سرسره بومرنگ
بعد از هیجان و لذت از بخش سرسره ها به سراغ تفریحات آبی می رویم  و از بودن در این پارک لذت میبریم.
 تفریحات آبی:
 استخر دابل موج | Double Wave Pool:
 در این استخر شما شاهد دو نوع لذت خواهید بود در نیمی از استخر موج های بلند از شما استقبال می کند و شما را به نبردی دلیرانه فرا می خواند. در نیم دیگرِ استخر اما خبری از موج و خروش نیست و می توانید سوار تیوپ خودتان این طرف و آن طرف بروید و به استراحتی دلچسب و به یادماندنی بپردازید.
[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-1.jpg]
آرامش در استخر دابل موج
رودخانه آرام | Lazy Wavy River:
 پس از گذشت چندین ساعت از هیجان و تپش قلبتان می توانید تیوپی بردارید و در راحت ترین وضعیت ممکن خودتان را در رودخانه آرام پارک آبی رامایانا رها کنید. این رودخانه شما را در مسیری ۶۰۰ متری همراهی کرده و با درختان اطراف و آبشارهای کوچک و گاه و بی گاهش از شما پذیرایی می کند. در این بین دیدنی های جالبی وجود دارد که در حین استراحت و گذر از مسیر خواهید دید.

[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-5.jpg]
تصویری زیبا از رودخانه آرام در پارک آبی رامایانا

استخر آرامش | Relax Pool:
 اگر فکر می کنید نیاز به استراحت و نوشیدنی دارید می توانید استخر ارامش را انتخاب کنید و در سایبان های حصیری که امکان دورهمی آبی و جذابی را برای شما و همراهان تان فراهم می کند قرار بگیرید و از بودن در این استخر لذت ببرید.

[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-23.jpg]
استخر آرامش
 استخر هیجان | Activity Pool:
استخر هیجان رامایانا جایی است که به شما امکان ورزش و بازی را می دهد و در آن می توانید تمام روز را به والیبال آبی، تمرین شنا و یا دیگر ورزش های آبی بگذرانید. البته این ها تنها پیشنهادهایی برای شماست و در صورت تمایل می توانید هیچ کاری نکنید و در کناره های استخر، از جکوزی رامایانا لذت ببرید.

[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-7.jpg]
نمایی از استخر هیجان
 سرزمین فواره ها | Aqua Splash:
 سرزمین فوره ها را محیطی جذاب برای کودکان ۶ ماهه تا ۶ ساله هست که با شرکت در  می توانید به پارک رامایانا بروید وکودکان عزیزتان می تواننداز بودن در این سرزمین فواره ها لذت ببرند البته شما هم می توانید در این بخش به همراه کودکانتان مسابقات آبی جذاب راه بیندازید و لذت خاصی را به کودکانتان هدیه دهید.

[عکس: ramayana.jpg]
تصویری جذاب از سرزمین فواره ها
ورزش ها و بازی های رامایانا
اگر خسته از سرسره های آبی و تفریحات آبی هستید در این پارک هنوز  قسمتهای دیگری وجود دارد که شما را سرحال کند و لذت های دیگری به شما هدیه دهد. در این قسمت با ورزش ها و بازی های رامایانا آشنا خواهید شد.
والیبال و فوتبال ساحلی:
در این پارک آبی فضای ساحلی و زیبایی و جود دارد که طرفداران  ورزش های والیبال و فوتبال ساحلی می توانند در این فضا کالری بسوزانند و لذت خای را تجربه کنند.
[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-8.jpg]
نمایی از والیبال و فوتبال ساحلی
 واترپلو و والیبال آبی:
 این نوع ورزش در استخر انجام می شود و هیجان متفاوتی را می توانید تجربه کنید.


[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-32.jpg]
واترپلو و والیبال آبی
بوکس آبی | Muay Talay:
بوکس آبی ورزش ملی کشور تایلند است. به همین دلیل تقریبا محال است که به یکی از محبوب ترین جاذبه های کشور تایلند بروید و اثری از بوکس نبینید. رامایانا هم از این قاعده مستثنا نیست و ترتیبی داده است تا بتوانید در شکلی جذاب، شما هم به رقابت هایی از ورزش ملی تایلندی ها بپیوندید. برای تجربه بوکس آبی، لازم است اول روی میله ای بنشینید و پاهای‌تان را به دور آن قفل کنید. سپس با دستکش و به صورت نشسته به رقابت با حریف‌تان می پردازید. در نهایت هر کس که نتوانست روی میله بماند، بازنده این رقابت جذاب خواهد شد.


[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-14.jpg]
تصویری از تفریح بوکس آبی در پارک آبی رامایانا
زومبا | Zumba:
 ورزشی پر تحرک است که همراه مربی می توانید مجموعه حرکتهایی انجام دهید و از هیجان گروهی لذت ببرید.
 جاذبه های خشکی:
آخرین بخش از ۴ قسمت پارک آبی شامل جاذبه های خشکی می باشد. که در ذیل با چند مورد از بهترین جاذبه های پارک رامایانا آشنا خواهید شد.
گردش در اطراف رودخانه | River Walk:
 اگر اهل قدم زدن و لذت بردن از فضای بکر و سرسبز هستید می توانید در این پارک به گردش در اطراف رودخانه بروید و از دیدن گل و گیاهان و رودی آرام  لذت ببرید.

[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-25.jpg]
تصویری زیبا از رودخانه پارک ابی رامایانا
بازار شناور | Floating Market:
 اگر در مسیر رود حرکت کنید در انتها به بازار شناور می رسید که میوه های تازه و استوایی را می شود خریداری کرد و از خوردن آنها لذت برد. تما از قبل با بازارهای شناور تایلند آشنا هستید. این بازارهای جذاب، در واقع مجموعه ای از قایق های مختلف هستند که بر روی آبراه ها تشکیل می شوند و محلی برای فروش محصولات غذایی مختلف و محلی محسوب می شوند.


[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-9.jpg]
بازار شناور در پارک آبی رامایانا
لیک آیلند | Lake Island:
 لیک آیلند مجموعه ای از مجسمه های غول پیکر است که می توانید در این مجموعه به گردش بپردازید البته جذابیت های لیک آیلند تنها به همین جا محدود نمی شود و درختان گرمسیری و میوه دار خاص تایلند، سبزیجات و گیاهان معطر از جمله چیزهایی است که در این بخش خواهید دید.


[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-13.jpg]
مجموعه زیبای لیک آیلند
هزارتوی سبز | Green Maze:
در انتها یک هزارتوی سبز و جذاب و بزرگ پیش روی شماست. در این جا شما می توانید به یک شخصیت کارتونی بدل شوید و مثل برنامه های تلویزیونی دوران کودکی، وارد چالشی جالب در هزارتوی سبز شوید. بد نیست بدانید که این هزارتو به شکل R و لوگو رامایانا ساخته شده است.


[عکس: thailandtor.com_.-park-ramayana-11.jpg]
تصویری کلی از هزارتوی سبز
 منبع: https://thailandtor.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان