انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعمیرات یخچال وایت هاوس

تعمیرات یخچال وایت هاوس

#1
سامی تکنیک یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس به ویژه  و یخچال فریزر و ساید بای ساید برند وایت هاوس می باشد. یخچال و فریزر وایت هاوس از برند های تست شده و شناخته شده آمریکایی در ایران هستند و هر وسیله مکانیکی که روزمره مورد استفاده قرار می گیرد گاهی نیاز به تعمیر پیدا می کند.

شما برای تعمیر یخچال وایت هاوس باید به نمایندگی مجاز  white house مراجعه نمایید زیرا این یخچال ها از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می گیرند و تکنسین های آموزش دیده مخصوص این برند باید با استاندارد ها و دستورالعمل های تعمیرات یخچال وایت هاوس آنها را تعمیر کنند تا مشکلی برای سایر قطعات و عملکرد دیگر بخش های یخچال پیش نیاید.

تعمیر یخساز یخچال وایت هاوس

هنگامی که یخچال کار یخساز متوقف شده یا فقط مکعب های کوچک تولید می کند، معمولا به این علت است که آب به طور جزئی وارد شده یا کاملا مسدود شده است. برای پیدا کردن و رفع انسداد در تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس باید، سه نقطه رایج را بررسی کرد.

تعمیر دیفراست یخچال وایت هاوس

یخچال در یک چرخه ذوب کردن آب و تبخیر آن و انجماد آب کار میکند در صورتی که خللی در دیفراست یا کمپرسور رخ بدهد ممکن است فریزر یا یخچال آب بدهند یا خنک نکنن یا بیش از حد خنک کنند و مواد غذایی منجمد شود. تعمیر نشت آب سردکن یا یخساز یخچال وایت هاوس توسط سامی تکنیک.

تعمیر سر و صدای یخچال وایت هاوس

سر و صدای یخچال می تواند از هم کمپرسور زیر یخچال، موتور فن کندانسور زیر یخچال، یا موتور فن تبخیر در داخل فریزر باشد که توسط سامی تکنیک برطرف می شود. تمامی قطعات ما اورجینال بوده و همراه با ضمانت 36 ماه کتبی ارائه می شود.

نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس
مشکلاتی که ممکن است برای تعمیر یخچال وایت هاوس شما پیش آید موارد زیر می باشد که ما به شما قول می دهیم مثل روز اول درست شوند و کارایی یخچال شما به هیچ وجه پایین نیاید زیرا تکنسین های ما تعمیر کاران معمولی تعمیرات لوازم خانگی هر برندی نبوده و به طور تخصصی با دانش روز شرکت وایت هاوس الکترونیکس آموزش دیده اند و از تکنیک های تشخیص سریع عیوب و روش های معتبر بر طرف کردن آنها مطلع هستند پس نگران کیفیت انجام  وایت هاوس از سوی سامی تکنیک نباشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان