انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه طراحی سایت شرکتی

نحوه طراحی سایت شرکتی

#1
با توجه به اینکه الان دیگه همه برای کالا یا خدمات به اینترنت مراجعه میکنند وجود وب سایت برای شرکت ها واجب شده شرکت ها با توجه به فیلد کاری خود می توانند امکانات مختلفی را برای وب سایت خود در نظر بگیرند. برای طراحی سایت حرفه ای شرکتی نکات زیر را در نظر داشته باشید:

قبل از همه چیز مهم آن است که قالب وب سایت در خود زمینه فعالیت شرکت باشد و طراحی با توجه به زمینه فعالیت شرکت اهمیت بالایی در موفقیت وب سایت خواهد داشت. حتی در رنگ بندی وب سایت نیز می بایست از رنگ های مناسب زمینه شغلی مورد نظر استفاده گردد. معمولا در هر رسته شغلی رنگ خاصی به عنوان رنگ صنعت وجود دارد که می توان از طیف های رنگی خاصی از آن برای رنگ بندی وب سایت استفاده نمود.
برای انتخاب رنگ وب سایت رنگی به عنوان رنگ پیش فرض و سایر رنگ ها با توجه به رنگ مورد نظر و با توجه به روانشناسی رنگ ها می بایست انتخاب گردند و باید کاربر پسند باشد
مروزه در حدود 50 درصد از کاربران از موبایل، تبلت و فبلت ها برای مرور وب استفاده می نمایند و در صورتی که وب سایت شما نمایش درستی در این مرورگرها نداشته باشد کاربران عمده ای از وب را از دست خواهید داد.
طراحی سایت به صورت ریسپانسیو (Responsive Design) با توجه به رشد بالای استفاده کنندگان از موبایل ها برای مرور وب به امری اجباری برای وب سایت ها تبدیل شده و همچنین موتورهای جستجو نظیر گوگل امروزه سایت ها را بر اساس نسخه موبایلی نیز رنگ دهی می نمایند و در صورتی که سایتی نسخه موبایلی داشته باشد رنک بهتری در موتور جستجو خواهد داشت.

درج مطالب وب سایت می باشد که در صورتی که قصد طراحی سایت حرفه ای شرکتی را داشته باشید توصیه می گردد درج مطالب وب سایت حتما توسط شرکت طراح سایت انجام گردد
س از طراحی سایت و تحویل پروژه وب سایت می بایست زیر نظر متخصص وب پشتیبانی گردد تا در صورتی که سایت دچار مشکلی گردید و یا نیاز به به روز رسانی خاصی داشت پشتیبان وب سایت بتواند موارد را رفع نماید.
 در حقیقت در زمان پشتیبانی وب سایت صحت عملکرد وب سایت تضمین می گردد و در صورتی بروز مشکلات برای وب سایت و بالا نیامدن آن سریعا مورد پیگیری می گردد.

مجموعه وب دارکوب  وب سایت شما را پشتیبانی می کند و همه کارها را انجام میدهد در وب سایت آن خیلی از سوالات شما را پاسخ میدهد
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان