انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خدمات سئو سایت seo

خدمات سئو سایت seo

#1
ارایه خدمات سئو سایت seo با بهره گیری از تکنیک های بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو در جهت افزایش بازدید کننده گان سایت و بدست آوردن رتبه عالی در نتایج جستجو موتورهای جستجو انجام می شود . خدمات سئو سایت شامل طیف گسترده ای از خدمات می شود از طراحی سایت با اصول سئو گرفته تا افزایش رتبه کلمات کلیدی و نهایت پشتیبانی سئو سایت همچینین خدمات سئو سایت می تواند شامل آموزش های سئو نیز باشد . ما در اینتن پکیج کامل و متنوعی از خدمات سئو را بسته به نیاز های شما ارایه می دهیم که برخی از آنها به شرح زیر می باشد.
[عکس: seo-service.png]
خدمات سئو داخلی سایت On-page SEO :
[عکس: On-page-SEO.png] خدمات سئوی داخلی On-page SEO

سئوی داخلی On-page SEO رعایت اصول و استاندارهای سئو سایت در طراحی و پیاده سازی سایت می باشد . اساسا سعی در حل مشکلات کد نویسی سایت و ساختار سایت از نظر سئو دارد و شامل خدمات بهینه سازی لینک های سایت , عنوان سایت و عنوان مطالب , تگ های عنوان , ساختار لینک های داخلی , ساماندهی محتوا و بهینه سازی تصاویر سایت و ... می باشد . در کل تیکنیک های سئویی که بر روی خود سایت انجام میگیرد جزء خدمات سئو داخلی سایت می باشد
خدمات سئو خارجی سایت Off page SEO:
[عکس: off-page-SEO.jpg]

کلیه کارهایی که خارج از سایت در جهت بهبود رتبه کلمات کلیدی سایت انجام می شود جزء خدمات سئو خارجی سایت Off page SEO می باشد که مهمترین آنها لینک بیلدینگ ( بک لینک ) فعالیت در شبکه های اجتماعی , رپورتاژ آگهی , ثبت سایت در دایرکتورهای معتبر , با نشر محتوا , افزایش ترافیک سایت و ... می باشد.
خدمات تولید مطلب با اصول سئو:
[عکس: Content-seo.jpg]

تولید محتوا و بروز رسانی سایت جزء اساسی ترین کارها در سئو وب سایت می باشد . اما نوشتن یک مطلب مناسب سئو شده بعضی اوقات سخت و پیچیده می باشد که به تفضیل نیز در آموزش های سئو سایت به آن پرداخته شده است اگر شما وقت کافی برای تولید محتوا ندارید می توانید از خدمات تولید محتوای اینتن بهره ببرید
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سئو به این لینک سئو کلی و به آدرس سئوی تضمینی مراجعه فرمایید
پاسخ

خدمات سئو سایت seo

#2
به نظر من تنها تولید محتوا برای سئو مفید نسیت من مقالات زیادی درباره سئو در وب دارکوب خواندم که سئو و تولید محتوا را در کنار هم موثر میداند
پاسخ

خدمات سئو سایت seo

#3
خدمات سئو تکنیکال (Technical)

Technical SEO، به فرایندی که باعث می شود بهینه سازی وب سایت جهت خزش و ایندکس کردن توسط ربات های گوگل به بهترین نحو انجام شود، اشاره دارد. هدف اصلی از بهینه سازی فنی، بهینه کردن زیرساختارهای سایت مانند منوهای سایت، منوی breadcrumb، آدرس (URL) سایت، سرعت وب سایت، Robots.txt، موبایل فرندلی، صفحات ۴۰۴، AMP، SSL و تمامی مواردی که باید یک سایت برای دریافت رتبه بالا داشته باشد را شامل می شود.
خدمات سئو محلی

سئو محلی یا local SEO، یک استراتژی بهینه سازی برای موتورهای جستجو بوده که به بیزینس ها کمک می کند در جستجوهای محلی بیشتر دیده شوند. هر بیزینسی که دارای یک مکان فیزیکی یا خدماتی را در یک منطقه ارائه می دهد، می تواند از این نوع خدمات استفاده کند. اگر در گوگل کلمه ای را جستجو کنید که مرتبط با کسب و کار شما باشد، گوگل آن را بر روی نقشه یا به صورت لینک نمایش خواهد داد.

خدمات سئو
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات

خدمات سئو سایت seo

#4
رقابت بر سر نتایج بهتر در موتورهای جستجو در طول زمان، سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. به دلیل اینکه موتورهای جستجو همواره برای نمایش بهترین نتایج به کاربران، الگوریتم‌های سخت‌گیرانه‌تری به کار می‌گیرند و از طرفی رقابت در بسیاری از حوزه‌ها، بسیار زیاد است و صاحبین وب‌سایت‌ها منابع بیشتری برای کسب جایگاه بهتر، در نظر می‌گیرند که باعث می‌شود؛ کسب جایگاه بالاتر سخت‌تر شود. خدمات سئو سایت مجموعه‌ای از فرایندهایی است که هر بخش از آن‌ها، روی قسمت خاصی از سایت متمرکز هستند و بر رتبه‌بندی و تجربه کاربری سایت، موثرند. این خدمات به بخش‌های مختلف تقسیم می‌شوند تا با توجه به نیاز کسب‌وکارها و وب‌سایت‌ها در اختیار آن‌ها قرار گیرند. مهم‌ترین خدمات سئو سایت حرفه ‌ای عبارت‌اند از:
  • خدمات سئو تکنیکال
  • خدمات سئو داخلی
  • خدمات سئو خارجی
  • خدمات سئو محلی
  • مشاوره سئو
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان