انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آکواریوم پاتایا بزرگترین آکواریوم آسیا

آکواریوم پاتایا بزرگترین آکواریوم آسیا

#1
 یکی از مدرنترین و بزرگترین آکواریوم در آسیاست. این آکواریوم که دنیایی از زیر آب را به نمایش میگذارد در جنوب شهر پاتایا واقع شده است. این آکواریوم به شکل تونلی ساخته شده است این تونل آبی از شیشه آکریلیک بسیار ضخیم ساخته شده است و در برابر فشار آب و امواج استقامت کافی دارد و حدود ۱۰۰ متر طول، ۳ متر ارتفاع دارد و با ظرفیت ۳٫۸ میلیون لیتر آب بزگترین آکواریوم در جهان محسوب می شود و دنیایی از زیبایی های زیر آب و هیجان را به بازدیدکنندگان خود هدیه می دهد. این مجموعه در سال ۲۰۰۳ افتتاح شد و مدیران شهری پاتایا نزدیک به هشت و نیم ملیارد تومان برای ساخت آن هزینه کردند.
[عکس: thailandtor-10.jpg]
نمایی از ورودی آکواریوم پاتایا

قبل از اینکه به دیدن آکواریوم بروید در موحطه حیاط این مجموعه درون حوض های کوچک ماهی ها و لاک پشت ها و آبزبان بی خطر در آن نگهداری می شوند خواهید دید که می توانید غذا خریداری کرده و با دست خود به این حیوانات غذا دهید و از دیدن غذا خوردن این موجودات لذت ببرید.

[عکس: thailandtor-5.jpg]
نمایی از محوطه حیاط آکواریوم پاتایا

[عکس: thailandtor-2.jpg]
تصویری زیبا ازغذا دادن به ماهی ها

در این تونل زیبا شما نظاره گر .۵۰۰۰ جانور آبزی در ۲۰۰گونه متفاوت در دنیای زیر آب پاتایا Underwater World Pattaya زندگی می‌کنند باشید. این آبزیان شامل؛ کوسه، سمور دریایی، سفره ماهی، حیوانی با صفات کوسه ،سفره دریایی و …  هستند. گردشگران شهر پاتایا می توانند با رفتن به  این آکواریوم تا صدمتر زیر دریا را ببینند و از تونل هایی که از دل اقیانوس عبور میکنند بگذرند و زندگی زیر آب، با این کیفیت و وضوح بسیار جالب ببینند و با انواع و اقسام موجودات دریایی آشنا شوند و لذت ببرند! این تنها یک مکان دیدنی برای لذت بردن نیست بلکه یک مرکز یادگیری دریا است که انتخاب خوبی برای یک سفر خانوادگی است.

[عکس: thailandtor-1.jpg]

تونل شیشه ای آکواریوم پاتایا

[عکس: thailandtor-6.jpg]

تصویری زیبا از آکواریوم پاتایا
در آکواریوم پاتایا ، صخره های رنگارنگ، مرجان ها، شقایق های دریایی، ماهی های رنگارنگ و ریز نمایان می‌شوند، تونل شیشه ای قسمتی است که  گردشگران  میتوانند از این موجودات بازدید کنند ،آکواریوم در اواسط راه به بیشترین عمق خود می رسد، بالای سرتان را نگاه کنید، حتما یک کوسه بسیار بزرگ از بالای سر شما عبور خواهد کرد.

[عکس: thailandtor-8.jpg]

نمایی زیبا از صخره ها و مرجان های رنگارنگ آکواریوم پاتایا
[عکس: thailandtor-3.jpg]

جلوه ای زیبا از کوسه های بزرگ در آکواریوم پاتایا
همچنین در آکواریوم پاتایا می توانید با لباس غواصی در کنار لاک پشت ها و دیگر حیوانات دریایی شنا کنید و یا غذا دادن به ماهی ها را تجربه کنید. ویترینی از صخره های رنگارنگ، مرجان ها، گیاهان دریایی همزیست، شقایق و ماهی های رنگارنگ نیز در این مجموعه وجود دارد که بسیار زیبا و دیدنی است، شما می توانید با انتخاب  و سپس سفر به این کشور از جذابیت های این آکواریوم نهایت لذت را ببرید.

[عکس: thailandtor-14.jpg]
منظره ای زیبا از آکواریوم پاتایا
زمان آغاز به کار دنیای زیر آب پاتایا Underwater World Pattaya از ساعت ۹تا ۵:۳۰ عصر می باشد و درِ آن راس ساعت ۶ عصر بسته می شود. هزینه بلیط برای بزرگسالان ۵۰۰ بات و برای کودکان ۳۰۰ بات می باشد. البته اگر می‌خواهید غواصی کنید، هزینه اضافه‌ای از شما دریافت می گردد.

[عکس: thailandtor-12.jpg]

تونل شیشه ای در زیر آب در پاتایا\
منبع: https://thailandtor.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان