انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هنوز درب ضد سرقت نخریدین؟

هنوز درب ضد سرقت نخریدین؟

#1
شما هم تابحال به بیشتر کردن امنیت تان در حریم شخصی خود فکر کرده اید؟ اینکه چه اقداماتی را باید انجام دهید تا با بالا بردن امنیت تان، آرامش بیشتری داشته باشید؟
بدون شک برای همه ما برخورداری از امنیت در حریم خصوصی همچون منزل یک ارزش بسیار ویژه محسوب می شود؛ ارزشی که برای فراهم کردن شرایط آن حاضریم هر کاری انجام دهیم. خانه هر فرد اصلی ترین و اولین محیط امن آن شخص محسوب می شود که ما می توانیم با استفاده از درب های ضد سرقت، امنیت آن را دوچندان کنیم. طبیعتا امنیت بارزترین نکته درب های ضد سرقت! است. اما شاید برای شما این سوال بوجود بیاید که آیا این درب ها دچار خرابی می شوند و نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد یا نه!؟ بد نیست مقاله امروز وب تازان در وبلاگ درب های پرفروش ترک و ضد سرقت را تا پایان دنبال کنید تا به شما بگوییم که آیا درب های ضد سرقت به تعمیرات احتیاج دارند یا خیر!
طبیعتا هر وسیله‌ای که ما از آن استفاده می کنیم ممکن است پس از یک بازه زمانی غیر مشخص دچار عیوب فنی شده و یا در بازه های زمانی مشخص که توسط کارخانجات سازنده آنها اعلام می شود، نیاز به تعمیرات و سرویس داشته باشند.
درب ضد سرقت نیز مانند هر وسیله دیگری ممکن است نیاز به تعمیر و یا سرویس های دوره ای داشته باشد؛ همانگونه که شما خودروی خود را بر حسب میزان کیلومتر برای چک‌آپ و یا تعویض روغن به تعمیرگاه می‌برید، درب های ضد سرقت نیز نیاز به سرویس دارند.
یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص رگلاژ درب های ضد سرقت وجود دارد، لولای آن است که در واقع اساس عملکرد صحیح در رگلاژ درب است و از مقاومت قابل توجهی نیز برخوردار می باشد. بطور کلی و به بیان ساده عمل رگلاژ زمانی بشکل صحیح انجام می شود که تمامی قطعات درب به خوبی تنظیم گردیده باشند. احتمالا این اتفاق برای شما هم رخ داده است که در زمان باز یا بسته شدن درب، علاوه بر صدایی ناهنجار، گیر کردن آن نیز باعث آزار و اذیت شما و همچنین کاهش کارایی درب شده باشد!
گفتنی است معمولا برای تعمیر درب هایی با این مشکلات، تعمیرکارها در وهله اول با استفاده از ابزار خود لولاهای درب را چک می کنند و در صورت عدم رفع مشکل در وهله دوم اقدام به افزودن لولای کمکی می کنند؛ بعلاوه گاهی ممکن است از واشرهای مخصوصی که وظیفه بالا بردن لنگه را بر عهده دارند نیز استفاده نمایند.
اما نکته جالب توجهی که در این بخش به چشم می خورد، کشور سازنده درب است! چراکه اگر درب ضد سرقت شما چینی باشد، تعمیرکار قادر به استفاده از راه های ذکر شده نبوده و مجبور است از یک نیروی جوشکار نیز برای جابجایی لولاها بهره ببرد. گفتنی است رگلاژ درب های ضد سرقت چینی عموما دشوارتر از رگلاژ درب های ضد سرقت ترک و ایرانی می باشند.
[عکس: -بارزترین-نکته-درب-های-ضد-سرقت-1.jpg]
اما موضوع دیگری که باید در سرویس و تعمیرات درب های ضد سرقت به آن توجه داشته باشیم این است که مهارت و دانش فنی تعمیرکارها نیز یکی از عوامل موثر در رفع عیوب درب ها می باشد. لازم بذکر است که از جمله عیوب درب های ضد سرقت می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • شکسته شدن لولا
  • بروز خلل در مغزی قفل درب ها
  • خارج شدن درب از رگلاژ
  • کاهش یافتن کارایی قفل و دستگیره درب
  • نفوذ صدا از درب (درب های ضد سرقت عایق صدا هستند)
متاسفانه امروزه شمار زیادی از تولیدکنندگان درب های ضد سرقت بی توجه به اصول و استانداردهای لازمه اقدام به تولید بی کیفیت می کنند که در نتیجه پس از مدتی، این درب ها دچار نقص و مشکلات متعددی در سیستم عملکرد خود می شوند.
این در حالی است که درب ‌های ضد سرقت ترک کمپانی مطرح Itibar Celik Kapi کشور ترکیه از ایمن‌ترین و در عین حال زیباترین درب های ضد سرقتی هستند که در سراسر جهان تولید می شوند. این کمپانی نام آشنای ترکی که صادرات آن به نقاط مختلف سراسر جهان انجام می شود؛ سالیانه بیش از حدود ۲۰ هزار لنگه درب را تولید می نماید.
[عکس: -بارزترین-نکته-درب-های-ضد-سرقت-2.jpg]
همانطور که می دانید یکی از مهمترین قسمت های درب ضد سرقت، قفل آن است چراکه وظیفه اصلی را در برقراری امنیت دارد؛ لذا توصیه می شود تا در زمان رگلاژ و تعمیرات درب ها از تعمیرکار بخواهید تا با بررسی های لازمه از کارکرد بی نقص قفل درب خود نیز اطمینان حاصل کنید. البته اگر هنوز اقدام به تهیه درب ضد سرقت نکرده اید، ما به شما درب های با قفل الکترونیکی مجهز به اثر انگشت را پیشنهاد می دهیم که علاوه بر امنیت چند برابری، از مشکلاتی همچون خرابی مغزی درب نیز مبرا می باشد.
در پایان امیدواریم متوجه شده باشید که چرا باید درب ضد سرقت بخریم! شما نیز می توانید با استفاده از درب ترک، خانه خود را هم زیباتر و هم ایمن‌تر کنید…
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان