انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت

#1
بهترین شرکت طراحی سایت : امروزه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به نوعی چالش بدل شده است که بسیاری افراد را گرفتار خود کرده است. می دانیم طراحی سایت یکی از موثر ترین راه های بهبود وضعیت تجارت و کسب و کار است. شما هر شغلی که داشته باشید و در هر زمینه ای که فعالیت نمایید برای توسعه تجارت خود می توانید قدم در دنیای اینترنت گذاشته و خود را در این فضای وسیع مطرح نمایید. حتی اگر شغلی نداشته باشید می توانید با پیاده سازی ایده های خود در فضای اینترنت برای خود شغلی دست و پا کرده و از این راه کسب درآمد نمایید. طراحی سایت آگهی و نیازمندی ها یکی از بزرگترین ایده های طراحی سایت بوده است که بدون هیچ پیشینه قبلی توانسته صاحبان این سایت ها را به جایگاه بالایی در اینترنت برساند. اما مهم ترین مسئله ای که پیش می آید این است که طراحی سایت خود را به دست کدام شرکت طراحی سایت بسپاریم. در این مطلب قصد داریم نکاتی را مطرح نماییم تا به کمک آن بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت مناسب خود را پیدا نمایید.
ملاک های مهم در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت
شرکت های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند و به جرأت می توان گفت اکثر این شرکت ها موفق عمل کرده و تا حدودی توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. این شرکت ها در زمینه های مختلف تفاوت هایی با یکدیگر دارند و هر کدام در برخی زمینه ها بهتر از سایرین عمل کرده و در مقابل در برخی موارد نتوانسته اند نظر مشتریان خود را جلب کنند. اکنون برخی از این ملاک ها را بیان کرده و به طور مختصر در مورد آن ها توضیحاتی ارائه می نماییم.
طراحی زیبا گرافیکی سایت
یک سایت خوب نیازمند طراحی زیبا و کاربر پسند می باشد به گونه ای که مشتریان را مجذوب خود نمایند. داشتن یک تیم حرفه ای متشکل از گرافیست و برنامه نویس می تواند در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت موثر باشد. چنین تیمی با هماهنگی خودشان می توانند قالب های زیبا و جذابی طراحی نموده که علاوه بر زیبایی چشم نواز، اصولی باشند.
رعایت اصول بهینه سازی و سئو در طراحی سایت، مهم ترین عامل انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت
سایت هایی که اصول بهینه سازی را رعایت نکرده باشند، کاربران خود را با مشکل مواجه می کنند. مثلاً اگر سایتی طراحی زیبا داشته باشد ولی سرعت لود سایت پایین باشد موجب نارضایتی کاربران خواهد شد. همچنین رعایت اصول سئو در طراحی سایت یکی دیگر از عوامل مهم طراحی سایت است که باعث خواهد شد امتیاز سایت بالا رفته و جایگاه مناسبی را در نتایج جستجوی گوگل به خود اختصاص دهد. برای اینکه تشخیص دهید بهترین شرکت طراحی سایت در این زمینه کدام شرکت است می توانید به رزومه شرکت نگاه کنید و جایگاه سایت های طراحی شده در آن شرکت را مورد بررسی قرار دهید. همچنین این عامل را در نظر بگیرید که شرکت های طراحی سایت برای بالا آوردن رتبه سایت خود در گوگل و جذب مشتریان بیشتر از این طریق با هم رقابت دارند و می توانید نتیجه این رقابت را در کلمه های مهم همچون کلمه “طراحی سایت” در گوگل مشاهده نمایید. جایگاه این شرکت ها در رتبه بندی گوگل می تواند توان شرکت را در زمینه سئو و افزایش رتبه گوگل نشان دهد.
پشتیبانی مناسب طراحی سایت
برخی شرکت های طراحی سایت به محض تحویل پروژه به مشتری خود زیر بار مشکلات بعدی آن نمی روند و یا از ابزارهای غیر اصولی برای بالا آمدن رتبه سایت استفاده کرده که پس از مدت کوتاهی با کاهش شدید رتبه مواجه شده و به جایگاه اصلی خود در گوگل می رسد. بنابراین یکی از دیگر ملاک های مهم در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت باید آشنایی کامل با نحوه پشتیبانی شرکت مورد نظر باشد.
بررسی نمونه کارهای طراحی سایت شرکت
برای انتخاب شرکت طراحی سایت می بایست ابتدا نمونه کارهای شرکت را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهید. به طور مثال سایت های ساخته شده توسط شرکت طراحی سایت را باز کرده و در ابتدا سرعت لود آن را می سنجید. سپس به طراحی گرافیکی سایت دقت کرده و ریزه کاری های آن را مورد بررسی قرار می دهید. سپس کلمات کلیدی مربوط به سایت را در گوگل جستجو کرده و رتبه سایت مورد نظر را جویا می شوید. البته لازم به ذکر است روند بالا آمدن رتبه در گوگل نیاز مند بازه زمانی تقریباً طولانی است تا ماندگار باشد. بنابراین برای سنجش سئو سایت بهتر است حداقل ۳-۴ ماه بعد از ساخت سایت اقدام نمایید. پس بهتر است نمونه کارهای مربوط به ۳-۴ ماه قبل و یا قدیمی تر را مورد بررسی سئو قرار دهید.
پرس و جو از مشتریان شرکت طراحی سایت
بعد از آن که بررسی ها توسط خودتان به پاین رسید باید نظر مشتریان شرکت طراحی سایت را جویا شوید و میزان رضایت آن ها را بسنجید. پایبندی به قرارداد، تعامل با مشتری و پشتیبانی مناسب از جمله ملاک هایی است که باید نظر مشتریان شرکت طراحی سایت را در این موارد جویا شد.
قیمت طراحی سایت، ملاک مناسبی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت نیست
برخی از شرکت ها برای انجام پروژه های خود مبلغ زیادی را درخواست می کنند در حالی که از قالب های آماده استفاده کرده و اصول سئو را به درستی رعایت نمی کنند. بنا بر این از قیمت بالای پیشنهادی توسط شرکت طراحی سایت نمی توان نتیجه گرفت بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت. همچنین قیمت پایین هم ممکن است به خاطر عدم رعایت اصول سئو، طراحی ضعیف و یا عدم پشتیبانی مناسب باشد. بنابراین بهتر است قیمت درخواستی شرکت به نسبت خدماتی که می دهد معقول باشد.
شرکت طراحی سایت اینتن پیشنهاد می کند برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت تمامی جوانب بالا را سنجیده و شرکتی را انتخاب نمایید که شما را تا حدود بیشتری به هدفتان نزدیک می کند. شرکتی که در پروژه شما بهترین خدمات را در کنار قیمت مناسب ارائه دهد می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد.
کارشناسان اینتن آماده مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت، سئو سایت و بهینه سازی سایت با عموم مردم می باشد. برای این منظور می توانید با ما تماس بگیرید.
با اینتن بروز باشید…
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان