انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سنسور بیم خورشیدی سیستم دزدگیر اماکن

سنسور بیم خورشیدی سیستم دزدگیر اماکن

#1
هنگامی که ما یک سیستم امنیتی برای یک خانه یا یک فروشگاه طراحی می کنیم، امنیت محیطی اولین خط دفاع است. حفاظت از محیط بسیار مهم است، قبل از اینکه مزاحمان به خانه وارد شود به شما هشدار می دهد و یا به طور موثر ازاتفاق یک جرم جلوگیری میمکند. سنسورهای فعال پرتو مادون قرمز که به عنوان پرتوهای فوتوالکتر نامیده می شوند به طور گسترده ای برای سیستم دزدگیر اماکن کاربرد دارند، به این دلیل که آنها در مقایسه با سایر تکنولوژی های موجود، تشخیص قابل اعتماد و دقیق را نشان می دهند. در ما در اینجا شما یک سنسور پرتو نواری مادون قرمز ارائه می دهیم که از پانل های خورشیدی به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند، به طوری که شما قادر به ایجادیک سیستم کاملا بی سیم بدون و از انرژی سبز استفاده می کند.
[عکس: 555.png]
[عکس: photo_2018-03-07_16-12-11.jpg]
سنسور های بیم
برخلاف سنسورهای مادون قرمز PIR، سنسورهای مادون قرمز فعال ، می توانند تا فاصله 100 تا 250 متر را پوشش دهند ، فقط با استفاده از 4 جفت سنسور مادون قرمز فعال در هر طرف محیط، شما می توانید به راحتیمی توانید ازمحیط یک خانه یا کارخانه خود محافظت کنید. حسگر مادون قرمز فعال شامل یک فرستنده و یک گیرنده است، چندین پرتو از حصار نامرئی بین آنها، مصرف کم انرژی ، و کم هزینه، بسیار بهتر از حصار الکتریکی معمولی است. این ویژگی ها نشان می دهد که سنسورهای مادون قرمز فعال انتخاب مناسبی برای سیستم های دزدگیر اماکن یا کارخانه متوسط و بزرگ می باشند.

[عکس: 55.jpg]
انرژی پانل خورشیدی
انرژي خورشيدي انرژي خالصي است كه در سالهاي اخير به دليل هزينه زياد تنها برای چند محصول با فناوري بالا، طراحی و استفاده می کردند. در حال حاضر، وارزان ترو به پانل خورشیدی تبدیل شدند ، آنها به تدریج با محصولات نرمال یکپارچه شده است. سنسورهای بی سیم پرتوهای خورشیدی برای قدرت سنسور استفاده می شود، همچنین دارای باتری قابل شارژ داخلی است که برای تامین برق در شرایط کم نور و یا شرایط محیط تاریک است. یک روز نور مستقیم خورشید می تواند باتری را به طور کامل شارژ کند، باتری سنسور پرتو را تا 20 روز در شرایط روزهای ابری نگه می دارد.[عکس: photo_2018-03-07_16-12-16.jpg]
[عکس: A.jpg]
تشخیص دقیق PET IMMUNE
در مقایسه با سنسور حرارتی مادون قرمز منفعل PIR، تشخیص دقیق با استفاده از پرتوهای مادون قرمز انجام می شود و تنها زمانی شروع می شود که پرتوهای چندگانه توسط انسان قطع شوند. کاربران می توانند زمان پاسخ و حساسیت آن تنظیم کند. بنابراین، آن کاملا حیوان خانگی است، حیوانات خانگی عبور از منطقه تشخیص و مسدود پرتو مادون قرمز هشدار باعث نمی شود. انواع سنسورهای پرتو مادون قرمز فعال، برای جلوگیری از تداخل هایی که از نور مستقیم خورشید به وجود می آیند، و ضد UV استفاده می کنند. علاوه بر این، می تواند ویژگی ضد خرابی را در مقابل ضربه شدید فراهم کند.
این محصول طراحی ضد آب IP65 را تصویب می کند، می تواند گرد و غبار، باران، برف، باد را تحمل کند.

[عکس: 7.jpg]
نصب آسان
اجزای بیم سنسور ها  می تواند به صورت افقی 180 درجه و 20 درجه به صورت عمودی چرخانده شود، نصب می تواند به راحتی زاویه ایده آل را با کمک یابنده ی نشانگر سیگنال LED پیدا کند، هماهنگ سازی حسگر را می توان در عرض چند دقیقه انجام داد. براکت های نصب شده برای نصب فوق العاده آسان است. شما همچنین می توانید سنسور را به پایه فلزی سوار کنید، ما دو نوع مختلف “I” و “L” را برای نصب سنسور پرتو ارائه می دهیم. هر دو فرستنده و گیرنده مادون قرمز دارای طراحی حفاظت ضد ضربه هستند.[عکس: photo_2018-03-07_16-12-20.jpg][عکس: photo_2018-03-07_16-16-13.jpg]







سیستم امنیتی و دزدگیر اماکن شرکت مرکزی آژیر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان