انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مواردی از مزایای هدایای تبلیغاتی قسمت دوم

مواردی از مزایای هدایای تبلیغاتی قسمت دوم

#1
به مشتریان خود با استفاده از هدایای تبلیغاتی، پاداش دهید
اهدای هدایای مارک می تواند ایجاد روابط با یک مشتری موجود را بهتر کند.  نشان می دهد که شما یک نام تجاری متمایز و جذاب و دارای هویت و نام تجاری معتبری هستید. احساسات آنها باعث می شود، مصرف کنندگان در مورد یک نام تجاری پرشور شوند.
این پاسخ احساسی با انواع مختلف رسانه های تبلیغاتی مانند کالاهای مارکدار می تواند ایجاد شود و یک راه عالی برای پاداش دادن به مشتری است. آیا یک نام تجاری پرحادثه یا خلاق است، هدایا یک وفاداری، با سطح بالایی از تعهد ایجاد می کنند.
نشان دادن تعهد به مشتریان موجود منجر به حفظ مشتری می شود
نمایش تعهد به مشتریان موجود می تواند نتایج خوبی برای کسب و کار داشته باشد. تعهد نام تجاری قطعا ارزش سرمایه گذاری برای ارائه به مشتریان موجود با محصولات شخصی، ملموس و راه بسیار موثر برای نگه داشتن آنها در نام تجاری شما می باشد.
مزیت اصلی این نتایج این است که شما می توانید بر مشتریان موجود متمرکز شوید که می توانند به طور چشمگیری بازده سرمایه شما را افزایش دهند.
 
[عکس: promotional-gifts-oscsr-2.jpg]
 
تبلیغات با استفاده از هدایای تبلیغاتی استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه است
هدایای تبلیغاتی در مقایسه با دیگر اشکال تبلیغات، از لحاظ برداشت ها ( ایجاد نمایش تنها یک آگهی خاص) مقرون به صرفه است. کالاهای مارکدار در مقایسه با فرم های رایج هدایای تبلیغاتی مانند تبلیغات روزنامه ها، تلویزیون و مجله، هزینه کمتری را در بر دارد.
در حالی که تبلیغات معمولی غالبا منفعل و غیر مستقیم برای کاربران خاص است، مزیت کالاهای تخصصی این است که محصولات مارکدار اغلب می توانند تعامل بسیار فعال تری با مصرف کنندگان داشته باشند.
تعداد دفعاتی که یک مصرف کننده در معرض یک آگهی تلویزیونی یا مجله معمولی قرار می گیرد در مقایسه با هدیه تبلیغاتی مانند فلش مموری تبلیغاتی یا  ، در نظر بگیرید. یک مطالعه اخیر اظهار داشت که: تبلیغات تلویزیونی و مجله هر دو هزینه های بالایی را در بر داشته، اما آگهی ها و هدایای تبلیغاتی به طور متوسط هزینه خیلی کمتری را از تبلیغات تلوزیونی و رادیویی خواهند داشت.
این مطالعه نشان می دهد که هدایای تبلیغاتی مزایای واضح تری نسبت به تبلیغات معمولی دارند. آنها 66 درصد نسبت به فرمهای رایج تبلیغاتی در هر برداشت موثرتر هستند.
بیشتر هدایای تبلیغاتی مارکدار به نفر بعدی منتقل می شود
با توجه به ماهیت مفید آنها،  معمولا از فردی به فرد دیگر منتقل می شوند. یک مطالعه نشان داده است که یک هدیه تبلیغاتی وقتی به دست کسی می رسد، بیش از نصف افراد آنرا به نفر دیگری هدیه می دهند.
بسیاری از افراد اگر هم از محصول تبلیغاتی استفاده نکنند آنرا دور نمی اندازند و آن هدیه تبلیغاتی را به نفر دیگری می دهند. در صورتی که هدیه تبلیغاتی دارای ارزش و کارایی نباشد احتمال انتقال آن به نفر بعدی کم می شود.
 
[عکس: promotional-gifts-30.jpg]
 
چگونه هدایای تبلیغاتی می توانند تولید و فروش را افزایش دهند؟
 تاثیری پایدار بر مشتریان موجود و بالقوه ایجاد می کنند که به تولید منافع و فروش جدید کمک می کنند.آمار نشان می دهند که به عنوان یک رسانه تبلیغاتی ( هدایای تبلیغاتی ) میزان موفقیت تماس را تا حد زیادی افزایش می دهند.
این بدان معنی است که یک هدیه تبلیغاتی که به منظور رفتن به وب سایت یا تماس گرفتن توضیع می شود، نرخ موفقیت بالاتری از فرم های رایج معمول مانند تلویزیون و رادیو را دارا می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان