انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه با استفاده از میکروکپی ها ، طراحی سایت خود را جذاب تر از قبل کنیم؟

چگونه با استفاده از میکروکپی ها ، طراحی سایت خود را جذاب تر از قبل کنیم؟

#1
میکروکپی های متن های فوق العاده کوتاهی هستند که درفضاهای مرده سایت ودر طراحی سایت استفاده می شوند . این میکروکپی ها به کاربر حس خوبی را در طراحی سایت منتقل میکند و درواقع میتوان گوشه از طراح تجربه کاربری دانست. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید تا میکروکپی ها را بیشتر بررسی کنیم.
میکرو متن یک متن کوتاه اما قدرتمند می باشد. بر اساس اندازه ای که دارد آن را قضاوت نکنید، آن را بر اساس تاثیر و یا مزیت هایی که در بر دارد، داوری نمایید. در این مقاله، من نشان خواهم داد که چگونه میکرو متن ها می توانند به گونه ای لذت بخش در طراحی سایت ها و اپلیکیشن ها به کار بسته شوند.
میکرو متن در طراحی سایت و یا اپلیکیشن
طراحی درباره کلمات است. کلمات همیشه ستون اصلی ارتباطات را در سایت ها و اپلیکیشن ها شکل می دهند و میکرو متن می تواند یک عامل ضروری در همان ابتدای پروسه طراحی محسوب شود.
زمانی که این مورد به خوبی انجام شود، میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان را افزایش می دهد و شمار عملکرد های انجام شده را بهبود می دهد و کاربران را خوشحال و خشنود می سازد.
رفع نگرانی های کاربران طراحی سایت و یا اپلیکیشن شما
میکرو متن بسیار مفهومی می باشد، به این دلیل است که بسیار ارزشمند می باشد. این مورد به سوالات تخصصی بسیاری از مردم پاسخ می دهد و دقیقا درباره نگرانی و مشکلاتی که دارند در این بخش صحبت می کنند. شما باید سوالات کاربران را پیش بینی نمایید. تست کاربری یک راه عالی برای دریافتن انواع سوالات کاربران می باشد که مدام در ذهن خود تکرار می کنند.
برای مثال، زمانی که کاربران می خواهند در TUMBLR ثبت نام کنند، از آن ها خواسته می شود تا برای پست وبلاگی خود، نامی را انتخاب نمایند. این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد، زیرا شما دیگر به نام کاربری فکر نمی کنید، بلکه باید موردی را تفسیر و یا تعریف کنید. توسط URL که در این پست ها قرار می گیرد، می توانید توسط دیگران یافته شوید. برای کاهش استرس تصمیم گیری بزرگی که روی آینده پست وبلاگی تان تاثیر می گذارد، به TUMBLR فکر کنید که چگونه این کار را به خوبی انجام می دهد: "شما می توانید این مورد را هر زمان که بخواهید، تغییر دهید". مشکل حل شد. هیچ نگرانی درباره انتخاب نادرست نام پست وبلاگ شما وجود ندارد.
میکرو متن ها می توانند در اطمینان ساختن کاربران در اشتراک پذیری و یا ثبت نام در وب سایت ها و یا اپلیکیشن ها، مورد مهم و ضروری محسوب شوند. زمانی که کاربران ایمیل های خود را می گشایند و یا با اکانت های تویتر خود در ارتباط می شوند، همگی روی این موضوع موافقت خود را اعلام می نمایند "ما از پیام های SPAM متنفر می باشیم". در حالی که شاید این موارد توسط بازاریابان با تجربه ساخته شود، اما کاربر اطمینان کمی برای استفاده از آن ها دارند.
یک میکرو متن در وب سایت TIMELY می تواند تمامی نگرانی های کاربران را در قالب یک خط جمله کوتاه، رفع نماید.
همه ما می دانیم زمانی که محتواهایی را در حالی که در اواسط انجام عملکردی می باشید، از دست بدهید، چقدر سخت و دشوار و ناامید کننده می باشد. ذخیره کردن اتوماتیک کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که این اتفاق هرگز نمی افتد. میکرو متن ها باید برای مطمئن ساختن کاربران از این که داده ها امن می باشند، عمل کنند.
کاربران نمی خواهند اطلاعات شخصی خود را ارائه دهند، مخصوصا اگر آن ها احساس کنند که ضرورتی وجود ندارد. به کاربران خود توضیح دهید که چرا شما به اطلاعات شان نیاز دارید و یا شرح دهید که چگونه می خواهید از داده های شان استفاده کرده و از آن ها محافظت نمایید. برای مثال، آدرس فیس بوک جزو موارد شخصی کاربران محسوب می شود، هم چنین باکس های ورود به اکانت نیز برای آن ها بسیار اهمیت دارد.
از متن دوستانه و کمک کننده ای در میکرو متن های وب سایت و یا اپلیکیشن خود استفاده کنید.
چگونه پیام های خطا می تواند تاثیر بسزایی روی مسیر تجربه کاربری کاربران سایت و یا اپلیکیشن تان داشته باشد. اگر شما درباره خطاها به صراحت صحبت نکنید، کاربران تان لحظات سختی را پیش روی خود دارند تا آن ها را رفع نمایند. گاهی اوقات این مورد نادیده گرفته می شود و یک پیام خطا با ساختار نامناسب می تواند باعث سردرگمی و خستگی کاربران در سایت و یا اپلیکیشن شما شود. یک پیام خطا به خوبی ساختار بندی شده، می تواند این لحظه شکست را به لحظه خشنودی و خوشخالی تبدیل نماید.
خوشی هایی برای کاربران سایت و یا اپلیکیشن خود مهیا سازید.
جزئیات خوشحال کننده ای را در طراحی سایت و یا اپلیکیشن خود قرار دهید که راه بسیار عالی برای برکناری موانعی می باشد که میان کاربران و سیستم مورد نظر وجود دارد.
کاربران دوست دارند تا با افراد دیگر نیز در تعامل باشند. اگر محصول شما به نظر انسانی می آید، بسیار آسان است که مردم به شما اعتماد نمایند.
YELP افرادی که در پس این برند قرار دارند را نشان می دهد و افراد را تشویق می کند تا وارد این سیستم شوند و به آن ها اعتماد نمایند.
میکرو متن می تواند فرصت خوبی را مهیا کند تا حس شخصی بودن در طراحی سایت و یا اپلیکیشن تان به وجود بیاید. میکرو متن خوب می تواند یک عملکرد روتین را به صورت خاطره انگیزی نمایان سازد.
هر زمان که شما FLICKR را بازدید می کنید، این سایت از شما با زبان متفاوتی خوشامد می کند که حس سر زنده و با نشاطی را در رابط کاربری به وجود آورده است.
OKCUPID زمانی که اکانت جدیدی را می سازید، از شهر شما تعریف و خوشامدگویی می کند.
راز ساختن میکرو متن ها بسیار هیجان انگیز در طراحی سایت
نوشتن میکرو متن ها چیزی فراتر از مهارت های نوشتاری می باشد. تنها به این دلیل که میکرو متن ها کوتاه و کوچک می باشند، به این معنی نیست که برای درک کردن آسان می باشند. فاکتورهای متفاوتی وجود دارد که نقش اساسی را در طراحی میکرو متن های بسیار عالی ایفا می کنند. در این جا توصیه هایی وجود دارد که باعث می شود تا این متن های کوچک را به گونه ای در طراحی سایت و یا اپلیکیشن بسازید که نظر کاربر را جلب نماید و بتواند به خوبی برای آن ها کاربردی باشد.
از استفاده از اصطلاحات تخصصی و فنی در این متن ها جلوگیری به عمل آورید.
هر شرکتی دارای زبان و اصطلاحات مخصوص به خود می باشد که معمولا در وب سایت و یا اپلیکیشن آن ها نیز مشاهده می شود. اجازه ندهید که این اتفاق بی افتد. چیزی که برای شما کاربردی می باشد ممکن است برای کاربران تان خیلی ضروری نباشد. شما باید اطلاعات تخصصی را به گونه ای ساده به آن ها منتقل سازید.
از زبان کاربران طراحی سایت خود در این میکرو متن ها استفاده کنید.
زبان رایج کاربران را دریابید و مانند یک شخص واقعی با آن ها صحبت کنید. نباید از لغات سخت و پیچیده به کار ببرید. در عوض، باید هر کاری از دست تان بر می آید انجام دهید تا کاربر را مفهوم سازید: درباره زبان مخاطبین تحقیق کنید و آن ها را در وب سایت و یا اپلیکیشن تان منعکس سازید.
میکرو متن ها را کاربردی و کوتاه بسازید.
کاربران نمی خواهند دستورالعمل های طولانی را درباره انجام یک عملکرد کوچک مطالعه نمایند. زمانی که میکرو متن ها را می سازید، از زبان غیر مبهم و آشکار و جملات کوتاه استفاده نمایید. ما می خواهیم تا میکرو متن ها را به وجود آوریم نه ابر متن ها را، این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید.
مراقب حس طنز و شوخ طبعانه در این میکرو متن ها باشید.
همیشه متاسب نیست که از حس طنز در میکرو متن های تان استفاده کنید. دلیل اول، هر کسی حس طنز شما را نمی پسندد. در برخی شرایط حتی این مورد این پیام را به مخاطبین منتقل می کند که بی احترامی و توهینی به آن ها می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان