انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درب ضد سرقت، تضمین کننده امنیت است!

درب ضد سرقت، تضمین کننده امنیت است!

#1
یک خانه باید زیبا باشد؛ باید از همه جهات یک محل رفاه خوب و آرامش بخش برای ساکنان آن باشد که این آرامش با امنیت آن تا حد زیادی برطرف می شود. شما نیز اگر میخواهید با درب ضد سرقت، تضمین امنیت منزل خود را شکل دهید، توصیه می کنیم تا پااین این مقاله همراه ما باشید.
خانه های همه ما محل سکونت و زندگی ما هستند؛ محلی برای آرامش روزمره و استراحت که این میزان آرامش بستگی به شرایط مختلفی دارد. شاید هنوز هم شمار زیادی از ما برای رابطه میان آرامش روحی و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل ارزشی قائل نباشیم اما مطمئنا نمی توان از رابطه میان آنها چشم پوشید!
اگر دکوراسیون شما نه چندان چشم نواز باشد و رنگ غالب لوازم منزل شما از رنگ های تیره مثل مشکی، قهوه ای یا خاکستری تشکیل شده باشد، بی شک به مرور زمان می تواند تاثیرات منفی بر روحیه و خلق و خوی شما داشته باشد.
[عکس: security_door.jpg]
اما تنها چیزی که می تواند حس آرامش را به شما اعطا کند، دکوراسیون نیست! مهمتر از دکوراسیون برای احساس حس امنیت و آرامش، ایمنی منزل شماست که طبیعتا توسط محل های ورود به خانه شما تامین می شود. درب‌ها و پنجره‌ها تنها راه های ورودی به منزل شما هستند که خب طبیعتا درب اصلی ترین راه است که همواره مانعی نه چندان سخت برای سارقان تلقی می شده است. اما چرا می گوییم نه چندان سخت!؟
چراکه درب های معمولی خانه های ما معمولا از سه راه توسط سارقان به راحتی باز می شوند:
  • یا با اهرم دیلم می شوند!
  • یا با شاه کلید (!) و سوزن
  • یا با ضربه شکسته می شوند!
امیدواریم هیچ کدام از روش های ذکر شده برای منزل شما اتفاق نیفتاده باشد. اما باید چه کاری انجام دهیم تا خیال مان از بابت ترک منزل و در عین حال امنیت آن آسوده گردد؟ خصوصا حالا که تنها ۲ روز بیشتر تا ایام نوروز باقی نمانده و شمار زیادی از هموطنان‌مان برای استراحت راهی سفر و شهرهای دیگر می شوند.
[عکس: rBVaEVbzn06AEZbLAAIFSC5WA0g262.jpg]
جواب بسیار ساده است… درب ضد سرقت! احتمالا پیش از این هم چنین نامی را شنیده باشید اما به آن کم توجهی کرده باشید! با پیشرفت علم و تکنولوژی حالا تجهیزات امنیتی منازل نیز نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی پیدا کرده اند و دیگر نیازی نیست بابت به سرقت رفتن احتمالی اموال مان نگران باشیم!
درب های ضد سرقت موجود در بازار کشورمان عمدتا یا از محصولات کشور ترکیه و چین یا کشور خودمان هستند با این تفاوت که عمده قطعات درب های ضد سرقت تولید کشور خودمان نیز از کشور ترکیه وارد شده و در ایران مونتاژ می گردند. درب های ضد سرقت بدون شک از ایمنی بسیار بالایی در قیاس با درب های معمولی فعلی منازل مان برخوردار هستند؛ حتی از درب هایی که از نرده های حفاظتی نیز برخوردار هستند، از امنیت به مراتب بیشتری بهره مند هستند.
گفتیم که یکی از راه های ورود سارقان به منازل ما شکستن درب بود؛ بد نیست بدانید که درب های ضد سرقت از یک لایه ورقه ضخیم فولاد میان دو لایه چوبی خود برخودار هستند که امکان هر نوع شکستن درب را برای سارقان به صفر می رساند.
[عکس: rBVaEFd8dlGAC-HYAAFzaUvmPlA564.jpg]
بعلاوه جوش خوردن این درب‌ها به چهارچوب آن از چند نقطه مجزا امکان اهرم نمودن آن نیز به هیچ وجه میسر نیست!
نکته جالب توجه دیگر در خصوص درب ضد سرقت این موضوع است که حداقل ۷ زبانه قفل بیشتر از درب های معمولی دارند؛ همانطور که می دانید درب های معمولی تنها با یک زبانه قفل می شوند درحالی که درب های ضد سرقت دارای ۸ زبانه یا بیشتر هستند که در ۳ جهت کاملا متفاوت باعث قفل شدن درب منزل شما خواهند شد.
شما می توانید ایمنی را با درب ضد سرقت تجربه کنید و با خیالی کاملا آسوده راهی تعطیلات نوروز ۹۷ شوید. در حال حاضر شرکت های مختلفی در کشور ما اقدام به فروش این درب‌ها کرده اند که از با تجربه ترین این شرکت ها می توان به اکباتان درب اشاره نمود که تمامی محصولات آن از درب گرفته تا قفل و دستگیره از کشور ترکیه وارد می شوند
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان