انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت تابلوهای فروشگاهی به چه صورت است؟

ساخت تابلوهای فروشگاهی به چه صورت است؟

#1
تابلوسازی تابلونامور
اگر کمی در سطح شهر قدم بزنید مشاهده می کنید که اکثر فروشگاه ها ، دارای تابلویی هستند که در آن به معرفی نوع کسب و کار آنها پرداخته است.

هر چه تابلوهایی که برای درب فروشگاه ها ساخته می شود ، دارای جذابیت بیشتری باشد به همان نسبت می تواند مشتریان بیشتری را به سمت آن فروشگاه جذب کند. اما چیزی که واضح است که اگر از اکثر افرادی که در خیابان ها در حال عبور و مرور هستند بپرسید که چه تعداد از این تابلوها به یادشان باقی مانده است ؟
متوجه می شوید که معمولا شاید یکی دوعدد از این تابلوها را توانسته باشند به ذهن بسپارند. تابلوهایی که به یاد مشتریان باقی مانده اند ، معمولا در دسته ی تابلوهای موفق قرار می گیرند. زیرا توانسته اند با جذابیت های گرافیکی ومنحصر به فرد خود به این جایگاه دست یابند.
• قسمت های اساسی تابلوهای فروشگاهی کدامند؟
1. لگوی فروشگاه / شرکت / مغازه
2. رنگ پس زمینه
3. نام صاحب مغازه
4. شماره تلفن
موفقیت آمیز بودن تابلوهای فروشگاهی تا در صد زیادی به طراحی اولیه آن توسط طراح اش بر می گردد به طوریکه امروزه و در سراسر دنیا ارزش بالایی برای طراحان ماهر در نظر می گیرند و کسی نیست که این موضوع مهم را بتواند نادیده بگیرد. زیرا داشتن یک ایده و طرح اولیه درست و خلاقانه می تواند باعث ارتباط هر چه بیشتر تابلوی فروشگاه شما با مخاطبانتان شود.
بسیاری از تابلوهایی که برای فروشگاه ها و مغازه تهیه شده اند علاوه بر آنکه هیچ جذابیتی ندارند بلکه چهره آن فروشگاه را بسیار زشت کرده اند و همچنین برای شهر، آلودگی های دیداری تولید کرده اند. معمولا در این تابلوهای نا زیبا ، بین کسب و کاری که داخل فروشگاه انجام می شود با مضامین و تصاویر روی این تابلوها هیچ گونه هماهنگی و ارتباطی مشاهده نمی شود و از شکل ها طرح هایی استفاده می شود که بسیار تکراری هستند و روی تابلوهای فروشگاه های مختلف و به صورت تکراری استفاده شده اند.
همان طور که می دانیم تابلوهای فروشگاهی در گروه تبلیغات محیطی ، دسته بندی می شوند به همین دلیل بهتر است کمی با مفامیم مربوط به تبلیغات محیطی بیشترآشنا شویم.
• تبلیغات محیطی چیست؟
این تبلیغات در واقع تبلیغاتی را شامل می شود که در داخل یک شهر انجام می شوند ، چند نمونه از آنها عبارتند از: انواع بنرها ، تراکت هایی که روی دیوارها نصب می شند ، بیلبوردهای موجود در بزرگراه ها ، تابلوهای فروشگاهی و در واقع هر چیزی که بتواند نظر مردم در خیابان ها و درون یک شهر را به سمت خود جذب کند را می توان تبلیغ محیطی به شمار آورد.
تاثیر این نوع از تبلیغات برای همگان بسیار شناخته شده است و تاثیرات آن بسیار می تواند ، روی آگاهی بخشیدن به مخاطبان نقش داشته باشد. البته برای آنکه بتوانید این کار را بهترین نحو ممکن انجام دهید می بایست ، به یکسری از فاکتورهای اساسی توجه داشته باشید. از جمله :
o بهتر است در صورت امکان ، مکانی را برای انجام تبلیغات محیطی خود انتخاب کنید که در آن تعداد بسیار زیادی از افراد و از همه قشر عبور می کنند و به راحتی بتوانند تبلیغ مورد نظر شما را مشاهده کنند.
o برای انجام تبلیغات محیطی حتما به سراغ یک طراح حرفه ای و با تجربه و یا شرکت های شناخته شده بروید و از آنها کمک بخواهید.
برای آنکه بتوانید برای فروشگاه خود تابلویی خاص و دارای طرحی منحصر به فرد تهیه کنید، می توانید با گروه تابلوسازی نامور تماس حاصل فرمایید. همکاران ما همواره پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.
شماره های تماس:
021.57996 
021.88064416
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان