انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طریقه استفاده از دستگاه مبل شوی جهت نظافت انواع مبلمان

طریقه استفاده از دستگاه مبل شوی جهت نظافت انواع مبلمان

#1
نمی توانید باور کنید که یک مبلمان با بافت پارچه ای چقدر می تواند با مرور زمان کثیف و فرسوده شود در حالی که مکش این آلودگی های عمیق و به اصطلاح جذب شده در پارچه مبل از طریق دستگاه های جاروبرقی کافی نیست، گاهی آلودگی ها به درون بافت پارچه می رود و همین شرایط نظافت را دشوار تر میکند.
اگر تاکنون به فکر تهیه یا  نبوده اید پیشنهاد ما به شما تهیه هرچه سریع تر یک نمونه از این دستگاه های پر کاربرد و الزامی در منازل و مکان هایی که احتیاج به نظافت بهینه دارد، می باشد. سعی کنید با دقت در انتخاب خود بهترین نمونه را بسته به نوع نظافت خود تهیه کنید، نازل های اضافه برای بخش ها و ناحیه های مختلف و بالا بردن کارایی دستگاه از طریق همین کیت ها می تواند در شستشوی هر چه بهتر انواع سطوح به شما کمک کند.

[عکس: use-of-sofa-cleaner-machine-toclean-furniture.jpg]

همیشه اول از دستگاه مکنده استفاده کنید
حتما قبل از شروع فرایند شستشوی کوسن ها ، پشتی ها و بخش قرار گیری دست و بازو را با دستگاه جاروبرقی مکش نمایید تا آلودگی های درشت و قابل جمع آوری توسط دستگاه وکیوم شود و محیط برای شستشوی اصلی آماده شود. برای انجام این کار می توانید از نازل های مخصوص که برای نظافت شیار ها و درز های بین پشتی ها و حد فاصل بین کفی ها و پایه های مبلمان کاربرد دارد، استفاده کنید.
چگونه از یک مبل شوی برای شستشوی مبلمان خود استفاده کنیم
استفاده از مبل‌شوی برای تمیز کردن مبلمان بسیار کار ساده ای است. فقط کافی است مخزن دستگاه را با مقدار لازم آب گرم پر کرده و نازل مخصوص را نصب کرده و فرایند شستشو را آغاز کنید.
برای شروع، دستگاه  را روشن کرده و شاسی تعبیه شده را به سمت محلی که می خواهیم نظافت شود هدایت می کنیم، نگران نباشید برای تنظیم مقدار آب قابل پاشش و همچنین در برخی موارد مقدار مواد شوینده که نیاز دارید در آب گرم حل شود ، عموماً روی دسته ی مبل‌شوی آپشن ها یا دکمه هایی تعبیه شده است. در حین هدایت شاسی روی سطح کثیف به مقدار فشار دادن نازل نیز توجه داشته باشید، این بخش به صورت اختیاری و به انتخاب خود شما قابل تغییر و تنظیم می باشد.
نقل قول:
توجه داشته باشید که بسته به مقدار آلودگی و نوع آن شاید نیاز باشد چند بار سری نازل را از آن سطح عبور دهید و با عقب و جلو بردن بیشتر شاسی نازل، نظافت بهتری را به ارمغان بیاورید.
در پایان شما می توانید کثیفی ها یا آلودگی هایی که به وسیله ی آب تمیز و مواد شوینده بر روی مبل پاشش شده اند، به وسیله مکنده جذب شده و از روی سطح مبل به مخزن آب کثیف دستگاه مکش می شود را کاملاً ملاحظه بفرمایید.
صحیح است که نظافت باید به صورت کلی انجام بپذیرد اما در شستشوی مبلمان باید به سطوحی که بیشتر از سایر نقاط در معرض آلودگی و همچنین در معرض دید هستند، توجه بیشتری بشود. سعی کنید از بخش رویی مبلمان، دسته ها و پشتی ها شروع کنید. کوسن ها را در انتها شستشو بدهید و اجازه بدهید در محیطی دیگر خشک شده تا آماده قرارگیری بر روی مبل شوند.
بعد از اینکه شستشو کامل شد. ویژگی پاشش آب و مواد‌ شوینده را غیر فعال میکنیم و فقط از مکنده دستگاه برای جذب نم باقی مانده بر روی سطح بهره می بریم
نقل قول:
نم موجود بعد از نظافت تا مدت کوتاهی (حدودا چند ساعت) باقی می ماند که قبل از استفاده مجدد باید اجازه دهید به طور کامل خشک شود.
سعی کنید آخر شب و قبل از خواب این کار را انجام دهید که تا صبح قبل از بیدار شدن و نشستن، مبل‌ها به طور کامل خشک شده باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان