انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی تعمیرات دوو

نمایندگی تعمیرات دوو

#1
تعميرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات دوو
امروزه  كه در كشور ايران محصولات خانگي دوو با استقبال فراواني رو به رو است و به علت كيفيت و تنوع محصولات اين شركت تعداد علاقه مندان و خريداران روز به روز در حال توسعه و گسترش ميباشد، تعميرگاه مجاز مركزی، نمایندگی تعمیرات دوو  مفتخر است تا در اين زمينه توسط نيروهاي جوان و متخصص و كارآزموده خودعالي ترين خدمات و سرويس‌هاي لازم را جهت تعمير و نگهداري محصولات دوو با بالاترين كيفيت و كمترين زمان در محل مورد نياز به مشتريان و هموطنان عزيز ايراني ارائه دهد.
نقل قول:تعميرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات دوو به طور مداوم، قصد بهبود خدمات و سرويس هاي خود را دارد و در راستاي تحقق اين اصل، جلب رضايت و حمايت از مشتري پيوسته هدف ماست.
کمبود وقت در دنیای پرمشغله و پرهیاهوی امروز، مردم را بر آن وا میدارد تا از حداکثر وقت خود استفاده کرده و نیازهای خود را به صورت اینترنتی فراهم کنند.
نقل قول: به منظور ارزش گذاری به وقت مشتریان در حال حاضر شما كافيست با مراجعه به وب سايت تعميرگاه مجاز مركزی، نمایندگی لوازم خانگی مطمئن ترين و با تجربه‌ترین متخصصين را در زمينه تعميرات محصولات لوازم خانگی دوو به منزل يا محل كار خود بياوريد و ضمانت خدمات را با تعمیرگاه مجاز مرکزی به عنوان نمایندگی تعمیرات دوو  بدون هيچگونه نگراني در آرامش خيال تجربه كنيد.
داستان برند لوازم خانگی دوو – نمایندگی تعمیرات دوو

برند لوازم خانگی دوو يك شركت خوشه‌ای كه چندين فعاليت را همزمان در صنعت انجام ميداد واقع در كره بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط شخصي به نام کیم وو چونگ، در شهر سئول بنا و راه اندازي شد. نام شرکت دوو از دو بخش تشكيل شده است بخش اول (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی مي‌باشد و (woo) که از نام مؤسس این شرکت گرفته شده است.
تا قبل از وقوع بحران مالی در آسیا كه در سال ۱۹۹۷رخ داد، شرکت دوو، بعد از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. دو شرکت‌ سامسونگ و ال‌جی گروپ هم، به ترتيب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت زیرمجموعه بود، که برخي از آنها امروزه در زمینه‌های مختلف صنعتی به صورت مستقل در حال فعالیت هستند.
مي‌توان گفت كه شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت‌های اقماری مجموعه دوو به شمار می‌آید که فعالیت خود را در زمينه توليد و عرضه لوازم خانگي دوو در سال ۱۹۷۱ شروع كرد.در دهه نود محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین‌المللی بسيار پرقدرت درخشيدند.
شركت دوو هم اكنون، علاوه بر در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی سایت های تولیدی پیشرفته‌اي نيز در نقاط مختلف جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی، چین، ویتنام و دیگر دارد که خود نشاندهنده ي قدرت رقابتی محصولات دوو الکترونیک در سراسر جهان است.
شركت دونگبو جزو ده شرکت برتر کره جنوبی مي‌باشد که در سال ‪۲۰۰۹‬ به قصد گسترش حوزه و زمينه فعالیت تجاری خود، تصميم به خرید شرکت دوو الکترونیک کره جنوبی كرد.‬‬ جی‌.‌ دبلیو. کیم مصمم است تا برند دوو الکترونیک را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و در اين راستا گسترش شبکه جهانی و همکاری با تولیدکنندگان مطرح منطقه، تکمیل و بروز  رسانی محصولات طبق تکنولوژی روز دنیا از جمله فعالیت های دوو الکترونیک در دوره جدید است‪.
آنچه كه شركت دوو الکترونیک را به عنوان یک تولید کننده مطرح در زمينه توليد وعرضه لوازم خانگی قرار داده، بكارگيري فناوری‌های جدید وتولید محصولات حمايت كننده از محیط زیست، بهداشت و سلامت است. پس از اینکه این مارك به ایران آمد تغییرات زيادي را اعمال كرد که توجه بسیاری از علاقمندان این برند را جلب كرد. به عنوان مثال رنگ و همچنین شكل و طراحي حروف ‪DE جدید معنای ويژه اي دارد كه نشان‌دهنده فعالیت‌های جديد دوو الکترونیک است.
برند لوازم خانگی دوو علاوه بر مراکز فروش متعدد از نمایندگی تعمیرات دوو  بی‌شماری در بازار داخلی ایران به منظور ارائه خدمات شبانه روزی و همیشه در دسترس تعمیرات لوازم خانگی دوو برخوردار است.
نقل قول:شما مشتریان عزیز محصولات لوازم خانگی دوو می‌توانید در صورت بروز مشکل یا چالش در زمینه تعمیرات و سرویس‌دهی محصولات لوازم خانگی دوو به مراجعه به سایت مرکز تخصصی تعميرگاه مجاز مركزي، نمایندگی تعمیرات دوو  از مشاوره و خدمات تخصصی نیروهای فنی و با تجربه ما به عنوان یکی از برترین مراکز نمایندگی تعمیرات دوو  با بهره‌گیری از تجهیزات به روز تعمیرات و قطعات اورجینال بهره مند شوید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان