انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پنل ارسال پیامک

پنل ارسال پیامک

#1
پنل ارسال پیامک
امروزه یکی از موثرترین کم هزینه ترین روش های تبلیغاتی برای محصولات و خدمات ارسال پیامک های تبلیغاتی می باشد. با خرید پنل کاربری پیامک خود قادر خواهید بود متناسب با نیاز خود برای شرکت، مدارس، مراکز و... به معرفی محصولات و خدمات و یا اطلاع رسانی بپردازید. همچنین در صورت داشتن طراحی سایت برای حرفه خود می توانید پنل پیامکی خود را به طراحی سایت خود متصل کنید
معمولا برخی از امکانات ویژه و ویژگی های مهمی که برای سامانه پیامک تبلیغاتی می توان در نظر گرفت عبارتند از:
• امکان تخمین هزینه ارسال قبل از ارسال نهایی در پنل پیامکی قابل مشاهده می باشد.
• امکان استفاده از پیام های آماده برای ارسال پیامک در پنل پیامکی وجود دارد. 
• امکان ثبت کردن اطلاعات به طور کامل و گروه بندی کردن مخاطبان در دفتر تلفن سامانه در پنل پیامکی به راحتی امکان پذیر می باشد. 
• جلوگیری از عدم ارسال پیامک های تبلیغاتی به شماره های تکراری در گروه ها به وسیله ی پنل پیامکی امکان پذیر می باشد. 
• امکان استفاده از برچسب (Tag) برای پیام های ارسالی، دریافتی، دفتر تلفن و ...در پنل تبلیغاتی گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.
• امکان دریافت پیامک و پاسخگویی خودکار به پیام های دریافتی از طرف مشتریان از طریق پنل پیامکی به راحتی قابل اجرا می باشد. 
• امکان دسترسی سریع به ماژول های سامانه از طریق پنل تبلیغاتی به راحتی امکان پذیر می باشد. 
• امکان پاسخگویی هوشمند و پارامتریک به پیامک های دریافت شده از طرف مشتری ها به کمک پنل پیامکی امکان پذیر می باشد. (سیستم پاسخ گویی خودکار و آنلاین) 
• دلیوری بیس بودن ماژول در پنل پیامکی امری ضروری می باشد. 
• گزینه ی ثبت سفارش ارسال به مخاطبین شبکه های اجتماعی از طریق پنل پیامکی باید فعال باشد. 
• امکان ارسال از دکل BTS به مشترکین ایرانسل باید امکان پذیر باشد. 
• نسخه iOS نرم افزار ارسال پیامک تبلیغاتی در پنل پیامکی باید فعال باشد. 
 
 
7 نکته مهم برای داشتن یک وب سایت ایده آل
 
7 نکته مهم برای داشتن یک وب سایت ایده آل
 
 
 
طراحی سایت : برای اینکه یک سایت عالی داشته باشید باید نکاتی را رعایت کنید بدون شک شما نیز مانند اکثر مراجعه کنندگان ما علاقه ای به داشتن یک وب سایت معمولی نداشته و سعی دارید مدیر یک وب سایت عالی باشید . برای اینکار پیشنهاد ما به شما این است که تمامی مراحل طراحی و تولید محتوا برای سایت تان را با دقت و بررسی بسیار زیاد به خوبی اجرا نمایید. در ادامه به معرفی مراحل و گام هایی می پردازیم که برای داشتن یک وب سایت عالی باید داشته باشید.
 
 
 
 
7 نکته ی مهم برای داشتن یک سایت موفق

 
طراحی سایت : برنامه ریزی: نخستین گام برای اینکار یک برنامه ریزی درست برای دستیابی به اهداف مورد نظرتان است. یک برنامه ریزی درست در مراحل بعدی کار بسیار هدایتگر شما خواهد بود و باعث سهولت در گام های بعدی برای سایت تان خواهد شد . استراتژی های سازمان شما برای مشتریان و چگونگی تشخیص مخاطبانتان همگی در این بخش قرار دارند . بنابراین بسیار نکته بین و با دقت برای تبیین خواسته های مورد نظرتان عمل کنید .
 
 
طراحی: داشتن زیبایی و یک طراحی مناسب برای سایت تان خوب است اما اگر این طراحی نتواند برای سایت تان مفید بوده و باعث کسب درامد نشود بدون شک هیچ ارزشی نیز نخواهد داشت. بنابراین یک طراحی زیبا باید بتواند همسو و هم جهت با اهداف تان بوده و باعث فرصت های بیشتری برای کسب و کار و فعالیت های شما شود.
 
سئو: در این بازار پر رقابت و گسترده موضوعی که بسیار دارای اهمیت خواهد بود بهینه ساز بودن سایت شما است . بنابراین سایت شما باید بتواند در کلمات کلیدی مورد نظرش جایگاه خوبی در جستجوهای موتورهای جستجوگر بیابد تا بتواند موفقیت شما را رقم بزند.
 
سرعت بارگزاری: از جمله موضوعاتی که بسیار در مورد سایت ها مطرح میشود سرعت بارگزاری صفحات است که باید بسیار کوتاه باشد . زیرا هرچه این سرعت لود شدن طولانی تر باشد بدون شک مشتریان سایت شما در این فرصت به سایت های دیگر مراجعه کرده و در نتیجه شما با از دست دادن مشتریان تان مواجه خواهید شد .
 
سهولت در کاربری: استفاده از سایت تان باید برای کاربر بسیار راحت باشد . بدون شک مخاطبان با مشاهده ی پیچیدگی ها سردرگم شده و به سرعت از سایت شما خارج خواهد شد . بنابراین گزینه ها و اطلاعاتی که قرار از مورد بازدید مخاطب قرار بگیرد باید به سهولت در دسترس مخاطب تان باشد.
 
محتوا: از جمله موضوعاتی که بسیار در جذب مخاطبان تاثیر گذار است موضوع محتوا و مطالبی است که برای بازدید کنندگان سایت تان تدارک دیده اید. بدون شک بازدید کنندگان برای همین مطالب به سایت شما مراجعه نموده اند بنابراین از کپی کردن مطالب سایر سایت ها به شدت دوری کنید و سعی کنید در این زمینه بسیار خاص و منحصربه فرد عمل کنید تا مخاطبانتان با هربار مراجعه به سایت تان با مطالب جدیدی مواجه شوند.
 
تبدیل: موضوعی که باید در نهایت به ان توجه کنید تبدیل کردن بازدید کننده به مشتری است . و این محارتی است که شما باید با تلاش و با ارائه ی صادقانه ی مطالب و ایجاد حس اعتماد بین خود و مشتری به ان دست یابید.
پاسخ
 سپاس شده توسط zara.rosta ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان