انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
۱۰ نمونه از فضاهای اداری خلاقانه

۱۰ نمونه از فضاهای اداری خلاقانه

#1
محیط کار باید پر از انرژی، خوش‌بینی و بهره‌وری باشد. مکانی که شاهد نوآوری‌ها و ایده‌هایی است که قرار است تبدیل به خدمات اجتناب‌ناپذیر آینده شوند. بنابراین بسیار مهم و حیاتی است که فضاهای کاری، فضایی در اختیار کارکنان‌مان قرار دهد که عملکرد، خلاقیت و نوآوری آنها را بهبود بخشد.

۱۰ نمونه از فضاهای اداری خلاقانه و منحصربه‌فردی که در زیر آورده‌ایم، می‌تواند شما را در خلق یک محیط پرانرژی و خالی از استرس برای کارکنان‌‌تان، یعننی بزرگ‌ترین دارایی شما، راهنمایی کنند.

۱. ایجاد فضای کاری با دیوارهای آجری

[عکس: Innovative-office-spaces-3-300x188.jpg]

این طراحی غیرعادی و باحال، ترکیبی منحصر به فرد از سبک معماری باستانی و کمی مدرنیته است. دفتر کار مدیر از بقیه فضاهای کاری مجزا شده، اما نه از نظر فاصله، بلکه به
کمک طراحی  این اتاق با دیوار آجری، کفپوش چوبی و پارتیشن اداری شیشه‌ای و میز مدیریتی ، فضایی که رئیس به آن نیاز دارد را فراهم می‌کند.
فضای کاری برای کارکنان نیز، با ترکیب هنر و بافت بر روی دیوارها، ظاهری آرامش‌بخش ایجاد کرده است. این فضا فرصت زیادی برای تعامل کارمندان با هم فراهم می‌کند.

۲. سادگی همراه با کمال

[عکس: Innovative-office-spaces-4-300x188.jpg]

این دفتر کار طوری طراحی شده که شامل تمام عناصر راحتی، حفظ حریم خصوصی و ظاهری است که یک محل کار سازمان یافته را به خوبی نشان می‌دهد.

درب‌‌های شیشه‌ای با قاب پنجره‌های تیره، شفافیت را افزایش می‌دهد . راهروهایی که با گیاهان پوشانده شده‌اند نیز گرمای طبیعت را به ارمغان می‌آورند.

میزهای اداری نیز ظاهری کاملا رسمی و اجرایی دارند ،کاملا با فضا هماهنگ و متناسب هستند و محیطی منظم و بدون بهم ریختگی ایجاد کرده‌اند.
قفسه‌ها به راحتی قابل دسترس همه‌ی کارمندان هستند، میزهای فردی هم به خوبی سازمان یافته‌اند.

۳. نمایش رنگ‌ها

[عکس: Innovative-office-spaces-1-300x188.jpg]

بعضی‌ها ممکن است ظاهری کمی متفاوت و ناهموارتر را ترجیح دهند و بخواهند از طراحی‌های خسته‌کننده و دلمرده مرسوم دوری کنند.با آوردن رنگ‌های شاد و زنده‌ی بیشتری به محل کار، دیگر هرگز احساس دلمردگی نخواهید داشت. رنگ‌های روشن و گرم مطمئنا انرژی و هیجان بیشتری را فراهم می‌کنند.رگه‌های آبی و زرد اطراف میزها را احاطه کرده‌اند و رنگ‌های معمولی خسته‌کننده آنها دیگر به چشم نمی‌آید. درست در پشت صندلی‌ها، یک نیمکت باریک برای استراحت کوتاه قرار دارد.
قفسه‌ها نیز به زیبایی با سرزندگی لبریز شده‌اند. جعبه‌هایی با اندازه‌های متفاوت، ایده‌ای برای دوری از ظاهر متعارف و یکنواخت قفسه‌ها هستند.

۴. نهایت طراحی

[عکس: Innovative-office-spaces-6-300x188.jpg]

یکی از فضاهای ضروری و اجتناب‌ناپذیر هر محیط کاری، یک اتاق کنفرانس است. اتاق کنفرانس باید طوری طراحی و مبله شود که شأن فضا را حفظ کند و تصویر واقعی سازمان را نشان دهد.تصویر زیر به خوبی تمام جوهره‌ی یک میز کنفرانس حرفه‌ای که به خوبی تنظیم و روشن و از بهترین مواد شاخته شده است را نشان می‌دهد.بخشی از سقف موازی با میز کنفرانس ، با چوب کار شده است تا حسی جسورانه و با شکوه در فضا ایجاد کند.
کافه تریا در این عکس شما را دعوت می‌کند که زمان استراحت و شادی را در آن صرف کنید.

۵. یک دفتر پر از جنب و جوش

[عکس: Innovative-office-spaces-5-300x188.jpg]

فضاهای کاری مانند تصویر زیر می‌توانند کارکنان را ترغیب کنند که کمی بیشتر کار انجام دهند. طراحی دکوراسیون داخلی به شکلی است که خستگی و ناامیدی را از کارکنان دور نگه می‌دارد.

کارکنان در یک محیط فرح‌بخش و روشن و خالی از استرس، هرگز برای رفتن به خانه عجله نمی‌کنند. صندلی‌های الهام گرفته از صندلی‌های تئاتر، ایده‌ای است که قبلا هرگز دیده نشده است.

۶. در میان جنگل

[عکس: Innovative-office-spaces-300x188.jpg]

برای آن دسته از کسانی که عاشق طبیعت هستند ، این سبک فضاهای کاری الهام‌بخش خواهد بود.
میز پذیریش که به وسیله‌ی روی هم گذاشتن چند تخته چوب جلاخورده ساخته شده، به همراه نور آویز، مانند یک فضای کاری درست در وسط جنگل است.

۷. عدم تقارن

[عکس: Innovative-office-spaces-7-300x188.jpg]

خطوط راه‌راه ، پایه‌ی این طراحی دکوراسیون داخلی را تشکیل می‌دهند. دیوارهای نامتقارن که راهروها را از هم جدا کرده و میزهایی که زیر آنها یا سایه‌ جذاب نوارهای سبز تزئین شده ، پرسپکتیو کاملی ایجاد کرده‌اند.

۸. میزهای حروف الفبایی

[عکس: Innovative-office-spaces-2-300x188.jpg]

قطعا این یکی از بی‌نظیر‌ترین ایده‌ها برای میز اداری است. میزها، همانطور که به وضوح در تصویر دیده می‌شوند، به صورت حروف الفبای مختلف ساخته شده‌اند و نیاز به فضای ذخیره‌سازی و حفظ حریم خصوصی را به خوبی نشان می‌دهند.

۹. ظاهری تر و تازه

[عکس: Innovative-office-spaces-8-300x188.jpg]

این دفتر کار با میز و صندلی‌های زنجیره‌ای مانند، ظاهری پر زرق و برق و جادار را نشان می‌دهد.
نیاز به فضاهای کاری جداگانه برای احترام به حریم خصوصی افراد با استفاده از صندلی‌های کوتاه، به جای استفاده از شیشه برای جداسازی میزهای اداری ، بسیار مورد توجه است. صندلی‌های قرمز، کاملا با میزهای عاجی خاکستری متناسب هستند.

۱۰. سیاه و سفید لوکس

[عکس: Innovative-office-spaces-9-300x188.jpg]

سیاه و سفید هرگز از مد نمی‌افتد. این دو رنگ اگر به نسبت کامل ترکیب شوند، می‌تواند ظاهر خوبی به فضاهای کاری شما بدهند. طراحی  تصویر زیر یک مثال کامل است. همه چیز بین سقف و کف در این دفتر یا سیاه است و یا سفید و هر کدام به تنهایی به جذابیت کلی فضا افزوده است.
کف نیز با ترکیب این دو رنگ، یک اثر سه بعدی ایجاد کرده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان