انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ازون تراپی

ازون تراپی

#1
ازون‌ تراپی
شما می توانید بعد از درمان انتظار کاهش درد بلافاصله بعد از انجام تزریق را داشته باشید همچنین با استفاده از این درمان غضروف ها و بافت های شما بازسازی میشوند (این درمان می تواند روی زانو تاثیر بیشتری داشته باشد) این درمان باعث بهبودی آسیب دیدگی های مزمن، بازسازی مفاصل، بهبودی مفصل ناشی از آسیب دیدگی های ورزشی و بهبودی کلی از درد مفاصل، ماهیچه ها و عصب ها شود. ازون تراپی می تواند در مفاصل، زیرپوست و داخل تاندون ها و ماهیچه ها تزریق شود پاسخگویی افراد به این درمان متفاوت است اما در شرایط خاص افراد به ۳ تا ۵ جلسه برای درمان نیاز دارند اکثر افراد بعد از انجام این روش با کاهش درد مواجه میشوند.
عموماً سلول های سالم به اکسیژن نیاز دارند . به وجود آمدن بیشتر عفونت ها به دلیل حمله به سلول های بی هوازی است که در یک محیط غنی از اکسیژن رشد نمی کنند . محرومیت بدن از اکسیژن، برای مثال از طریق هوای آلوده، سبک زندگی بی حرکت و یا رژیم غذایی، مواد غذایی زائد که نیاز به مقدار زیادی اکسیژن برای حذف شدن دارند، میکروب های بی هوازی را به تکثیر تشویق می کنند. رشد بیش از حد میکروب های مضر باعث شکستن واکنش های آنزیمی، سوخت بیش از حد مواد زائد و سوخت و ساز بدن می شود و نهایتا مرگ را به همراه دارد.تحت شرایط بی هوازی مشابه، سلول ها تمایل به جهش به اشکال زندگی بدوی تری دارند. چرخش از تنفس هوازی به تنفس بی هوازی برای سنتز انرژی می باشد.
برنده ی جایزه نوبل دکتر اتو داربورگدر سال ۱۹۲۸ نشان داد که علت اصلی بروز سرطان جایگزینی اکسیژن در تنفس سلولی های طبیعی توسط تخمیر قند است. رشد سلول های سرطانی یک فرایند تخمیری است که می تواند تنها در غیاب نسبی اکسیژن آغاز شود. ازن از قدرتمندترین اکسیدان های طبیعت است. به همین دلیل در تصفیه ی آب و فاضلاب استفاده می شود و در حال حاضر در پزشکی اروپایی برای درمان همه چیز از جمله زخم و کلوسیت سرطان تا سکته مغزی و ایدز کاربرد دارد. بله همان ازنی که مسئول محافظت در برابر نور ماوراء بنفش خورشید است و یا اکسید کننده آلاینده ها در هوا. ازن را می توان با اکسیژن پزشکی از طریق تخلیه ی الکتریکی تولید کرد. این ماده یک مخلوط گازی از اکسیژن و ازن است. با توجه به دوز و غلظت محدود ،ازن پزشکی یک عامل دارویی است که اعمال و ویژگی های خاص و طیف خوبی از اثر گذاری ها را دارد.

در ادامه مواردی که ازون تراپی برای آنها نتیجه بخش است ذکر شده:
۱- برای درمان هر گونه درد
۲- اوزون درمانی کمر درد و گردن درد برای درد های شدید مفصل کمر و گردن
۳- آسیب دیدگی تاندون روتاتور کاف
۴- آرتروز زانو و لگن (درمان لگن دراین روش کمتر نتیجه بخش است )
۵- بیرون زدگی و فرسودگی دیسک کمر و گردن (برای درمان موارد شدید بیرون زدگی دیسک استفاده نمی شود)
۶- سندروم تونل کارپال
۷- درد عصب و رگ سیاتیک
۸- سینوزیت (شدید یا ملایم)
۹- اختلال آرنج تنیس بازان (تنیس البو)
۱۰- درد و اختلالات لگن
۱۱- عفونت های دندان
۱۲- بهبودی بعد از جراحی مفاصل
۱۳- شکستگی های غیر قابل درمان
۱۴- جراحات
۱۵- آسیب دیدگی های ورزشی
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان