انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تغییر فضای کاری با پارتیشن های اداری

تغییر فضای کاری با پارتیشن های اداری

#1
استفاده از یک سیستم پارتیشن اداری یک روش عالی برای تغییر فضای محل کار با ایجاد حداقل اختلال در روند کاری و هزینه پایین در مقایسه با روش های دیگر است. این مقاله به شما در مورد محبوب ترین انواع  و مزایای استفاده از آنها اطلاعاتی خواهد داد.

[عکس: Office-partitions.jpg]

انواع مختلف پارتیشن های اداری
برخی از محبوب ترین انواع پارتیشن های اداری عبارتند از:

پارتیشن های اداری شیشه ای
پارتیشن های اداری شیشه ای بزرگ اجازه ورود نور به محیط کار شما را می دهند. این نوع پارتیشن اداری را می توان با شیشه های مشبک سفارش داد تا حریم خصوصی شما را بدون این که کارکنان احساس خستگی کنند، حفظ کنند.

همچنین می توانید مطابق با رنگ های به کار رفته در لوگوی شرکت شما پارتیشن اداری را سفارش دهید که باعث می شود دفتر شما منحصر به فرد و حرفه ای به نظر برسد.

پارتیشن های صلب
پارتیشن های اداری صلب بیشترین حریم خصوصی را در محیط کار شما به ارمغان می آورند. این نوع پارتیشن مناسب برای یک دفتر است که نیاز به فضایی برای تمرکز مطلوب برای کارکنان دارد.

پارتیشن های اداری آکوستیک
اگر شما به دنبال کاهش سر و صدا در دفتر کار خود هستید این نوع پارتیشن ها گزینه های مناسبی هستند. پارتیشن های آکوستیک در طیف وسیعی از طرح ها شامل دو لعابی، تک لعابی و صلب عرضه می شوند.

پارتیشن های آکوستیک صلب بسیار مقاوم تر از انواع شیشه ای خواهد بود. اما پارتیشن های شیشه ای اجازه می دهند تا مقدار زیادی نور طبیعی به دفتر کار شما وارد شود.

انتخاب بین این دو نوع  بستگی به دکوراسیون اداری دفتر شما و اینکه می خواهید تا چه میزان دفتر کار خود را به لحاظ صوتی عایق کاری کنید.

پارتیشن های اداری متحرک
بسیاری از پارتیشن های اداری کاملا قابلیت جابجایی را دارند. این به شما یک فضای کاری انعطاف پذیر می دهد که شما می توانید در هر زمان بسته به آنچه مورد نیاز است آن را تغییر دهید. اگر دفتر کار خود را تغییر دهید می توانید آنها را با خود به محل جدید ببرید!

مزایای استفاده از پارتیشن های اداری
مزایای زیادی در نصب پارتیشن های اداری وجود دارد؛

مقرون به صرفه بودن
پارتیشن های اداری بسیار مقرون به صرفه تر از نصب یک دیواره صلب هستند. آنها به قدری مقرون به صرفه هستند که شما می توانید آنها را با خود به محل کار جدید خود حمل کنید، به این معنی که شما می توانید از این پارتیشن ها تا آخر عمر استفاده کنید.

کاربردی بودن
۲۰-۳۰ نفر در یک اتاق واقعا بازده واقعی خود را نخواهند داشت. میزان بالای سر و صدا و حواس پرتی باعث کاهش بهره وری خواهد شد. با استفاده از پارتیشن های اداری، می توانید فضای اداری دوستانه و صمیمی خود را حفظ کنید، اما در عین حال میزان سر و صدا را کاهش داده و حریم شخصی افراد را افزایش دهید.

حریم خصوصی
در کنار ایجاد حریم خصوصی در حین کار، پارتیشن های اداری می توانند به نحوی در دکوراسیون داخلی محیط کار شما مورد استفاده قرار گیرند تا امکانات دیگری را که ممکن است دفتر شما قبلا نداشته است، مانند اتاق استراحت، را در آن ایجاد کنید.

این کار به کارکنان اجازه می دهد تا در مواقع خستگی به آنجا رفته و کمی استراحت کنند و بتوانند با انرژی بیشتر به دفاتر خود بازگردند.

زیبایی شناسی
پارتیشن اداری می تواند جلوه یک دفتر را تغییر دهد. بسیاری از سبک های پارتیشن بندی بسیار مدرن هستند و می توانند دفتر شما را بهتر و حرفه ای تر نشان دهند.
شما همچنین می توانید نام تجاری شرکت خود را بر روی آن قرار دهید.

سبک بودن
این مزایا به طور مستقیم با پارتیشن های شیشه ای مرتبط است که می تواند به طور چشمگیری میزان نور طبیعی ورودی به دفتر کار شما را افزایش دهد.
این نه تنها فضای اداری را جذاب تر می کند، بلکه موجب بهبود خلق و خوی کارکنان و ارتقای کلی بازده دفتر شما خواهد شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان