انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

#1
وردپرس محبوب ترين cms رايگان مي باشد و يکي از گزينه ها براي طراحي سايت ارزان و کارآمد طراحي سايت وردپرس مي باشد ولي اين نوع طراحي سايت مزاياي و معايبي نيز به همراه دارد.
وردپرس يک سيستم مديريت محتوا سايت  مي باشد که کاربران بسياري در ايران و جهان را جذب نموده است و دسترسي رايگان به آنها داده است.مديريت سايت،محتوا و مطالب سايت با وردپرس بسيار آسان مي باشد.
مزاياي طراحي سايت وردپرس
مديريت آسان: افرادي که سواد اينترنتي پاييني دارد و يا از سايت استفاده نکرده اند براحتي مي توانند سايت را بروز رساني نمايند و پشتيباني سايت وردپرس را برعهده بگيرند.
قالب ها و افزونه ها: اين سيستم مديريت محتوا بعلت گسترده بودنش امکانات و بروز رساني بسياري انجام شده است و قالب ها و افزونه هاي بسياري براي ارتقا امکانات اضافه شده است.
سئو وردپرس: در حال حاضر يکي از بهترين،قوي ترين افزونه هاي سئو وردپرس به همراه دارد. مانند wordpress seo by yoast و seo premium pack pro که از آخرين متدهاي روز سئو براي افزايش به ورودي گوگل استفاده مي نمايند و در حال پيشرفت مي باشد.
امنيت وردپرس: در حال حاضر هيچ يک از سيستم مديريت محتوايي به اندازه وردپرس از افزونه هاي قوي امنيتي که وردپرس استفاده مي نمايند،استفاده ندارند البته امنيت وردپرس را نمي توان تضمين نموند.
مزاياي ديگر امکان ايجاد چند سايت روي هسته وردپرس،دريافت نسخه جديد بطور خودکار مي باشد.
معايب طراحي سايت وردپرس
افزونه ها: وردپرس براي رقابت با جوملا يا دروپال تعداد زيادي افزونه بايد استفاده کرد که اين افزونه بايد استفاده کرد که اين افزونه ها باعث کاهش کارايي اسکريپت ها مي شود. از سوي ديگر با افزايش افزونه ها خيلي از آنها شبيه هم مي باشد که انتخاب بهترين آنها سخت مي باشد.
امنيت وردپرس: وردپرس بعلت متن باز بودنش و پرکاربرد بودنش در معرض خطر بيشتري مي باشد.
سرعت کم: از آنجايي که وردپرس کاربر بسيار و امکانات آن نيز روز به روز افزوده مي شود سرعت آن پايين مي باشد بخصوص در هنگام نصب افزونه هاي متعدد آن مي باشد.
از آنجايي که ورد پرس بعلت ساده بودن کار با آن طراحان مبتدي به آن روي آورده اند، براي طراحي سايت وردپرس ممکن است سايتي با کيفيت پاييني تحويل بگيريد.
همچنين اين طراحي سايت وردپرس پاسخگويي مناسبي در حجم زياد محتوا و حجم زياد بازديد کننده ندارد.وردپرس امکان انعطاف پذيري دارد اما نمي توان تمامي کارهاي را انجام داد.
بنابراين براي طراحي سايت مخصوصا براي کارها و سايت هاي بزرگ کارايي مناسب ندارد و بيشتر براي وبلاگ ها کارايي دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان