انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سئو با کلاه های سفید ، خاکستری و سیاه

سئو با کلاه های سفید ، خاکستری و سیاه

#1
سئو با کلاه های سفید ، خاکستری و سیاه
در این مقاله طراحی سایت می خواهیم در مورد سئو با سئو با کلاه های سفید ، خاکستری و سیاه برای شما توضیحاتی دهیم که این مقاله در ادامه مقاله سئو کلاه های رنگی است. در بهینه سازی و سئو وب سایت شما بارعایت هریک از قوانین موتورهای جستجوگر سئو وب سایت یک رنگی را به خود اختصاص می دهد در ادامه به معرفی هریک از این سئوی رنگی ها در طراحی سایت می پردازیم.

سئوی کلاه سفید
سئو کلاه سفید به مجموعه کارهایی که در راستای قوانین موتورهای جست و جو گر است و شما از خط قرمزهای مربوط به الگوریتم ها عبور نمی کنید. تمامی بهینه سازی و سئو وب سایت با رعایت اصول و قوانین گوگل است و حتی تخطی در اجرای این قوانین ندارید. سئوی کلاه سفید به آن گفته می شود و گوگل شما را هیچ گاه جریمه و پنالتی نمی کند.

seo-white-hat
seo-white-hat

چگونگی روش سئوی کلاه سفید
هنگامی که برای وب سایت می خواهید سئو و بهینه سازی کنید باید مواردی را رعایت کنید و فاکتورهایی را در نظر بگیرید. در اولین فاکتور این است که همیشه نسبت به سئو کردن آپدیت باشید. با آپدیت شدن در قوانین سئو به راحتی می توانید سئوی کلاه سفید انجام دهید.

ساخت لینک
برای بک لینک باید به صورت عادی و طبیعی باشد نه این که بک لینک هایی را خریداری کنید تا ترافیک سایت افزایش یابد. به طور طبیعی بک لینک گرفتن یکی از موارد قوی تر شدن نام تجاری شما خواهد بود.

کلمات کلیدی
تولید محتوایی که برای سایت انجام می دهید کلمات کلیدی در آن به کار برده شود. سعی کنید از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید . برای متا محتوا هم باید در حدود 150 ورد استفاده شود .
تجربه و رابط کاربری: یکی از اصولی که همیشه باید در نظر داشته باشید این است که کاربر به راحتی بتواند به تمامی اجزای سایت دسترسی داشته باشند استفاده از پاپ آپ ها برای کاربر حس خوبی را در پی نخواهد داشت.

سئوی کلاه خاکستری
سئوی کلاه خاکستری بدین معنا است که شما فعالیت هایی برای بهینه سازی وب سایت انجام می دهید که گاهاً این تغییرات با قوانینی که گوگل تعیین کرده است مغایرت دارد. اما این مغایرت به جریمه شدن وب سایت شما توسط گوگل انجام نمی شود. طراحی سایت حرفه ای را ببینید .
مثلا برای گرفتن بک لینک تعداد بک لینگ هایی که به طور طبیعی میتوانید بگیرید را خریداری کنید در این زمان برای گوگل تشخیص آن بسیار سخت است که متوجه شود که بک لینک ها به طور طبیعی است یا اینکه خریداری شده است.

لینک های پاک شده
یکی دیگر از سئوی خاکستری این است که لینک ها پاک شوند. پاک شدن لینک ها اگر چندین بار صورت گیرد گوگل به حساب خرید بک لینک می گذارد. پس باید نگه داشتن بک لینک ها تمام تلاش خود را انجام دهید.
طراحی سایت
لینک سازی مقطعی
در این لینک سازی باید بسیار دقیق باشید حال شما با هر یک از روش ها برای وب سایت خود لینک گرفته اید چه تبلیغات متنی چه ریپورتاژ آگهی باشد اما بعد از مدتی این لینک ها وجود ندارند پس یکی از دلایل که گوگل فکر می کند که شما این لینک ها را خریداری کرده اید و نه به صورت طبیعی بوده است.

seo-black-hat

سئوی کلاه سیاه
در سئوی کلاه سیاه برای رسیدن به این سئو باید گوگل را دور بزنید با استفاده از این روش که هیچگاه توصیه نمی شود شما برای سئوی سایت کارهایی انجام می دهید که غیرمجاز است. این کارها سبب سئو کلاه سیاه می شود.
فعالیت هایی که منجر به سئوی سیاه می شود عبارتند از : بک لینک های غیر طبیعی (به صورت غیر طبیعی بک لینک هایی را برای وب سایت خریداری می کنید)، محتواگذاری توسط ربات ها ( به جای اینکه خود برای سایت تولید محتوا کنید توسط ربات ها این کارها صورت می گیرد)، لینک های بیش از حد (در یک صفحه وب از تعداد زیادی لینک ها به صورت داخلی و خارجی استفاده می شود)، ایجاد محتوای کپی(استفاده از محتوای تکراری و کپی در وب سایت ).
موارد بسیاری برای سئوی سیاه وجود دارد.که هم به صورت سئوی داخلی و هم به صورت سئوی خارجی است البته قبل از شروع به سئو باید نتایج آن را در نظر بگیرید.برای هریک از سئو های خود تصمیم می گیرید که سئوی برای وب سایت انجام دهید.
طراحی سایت توسعه دهندگان وب

سئو با کلاه های سفید ، خاکستری و سیاه
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان