انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شستشوی ناوگان حمل و نقل با دستگاه های کارواش صنعتی

شستشوی ناوگان حمل و نقل با دستگاه های کارواش صنعتی

#1
زمانی که شما روزانه به سر کار می روید، حتماً متوجه وجود تعداد زیاد خودروهای شرکتی، ماشین های حمل و نقل عمومی و خدماتی می شوید که بسیار زیاد می باشند. بسیاری از این خودروها برای حمل و نقل مسافران، انجام فرآیندهای بازاریابی و فروش، انجام فعالیت های امدادی، خدماتی و … تردد می کنند. به علاوه آنکه وجود شرایط جوی گوناگون (برف، بوران و باران) و آلودگی هوا باعث آلوده شدن خودروها می شوند که از این رو بایستی فکر اساسی ای در این باره صورت بگیرد. بدین منظور صاحبان ناوگان و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از دستگاه ها یا تجهیزات مخصوصی به منظور نظافت صنعتی خودروهای ناوگان خود استفاده می نمایند تا فرآیند نظافت خودروهای ناوگان خود را به صورت مکانیزه و با کیفیت بالا به انجام برسانند. استفاده از این دستگاه ها (  ) مزایای بسیاری برای صاحبان ناوگان ها دارند. دستگاه های کارواش در انواع آب گرم و آب سرد موجود بوده که بنابر شرایط موردنظر از این تجهیزات استفاده می شود. در ادامه مقاله به 6 دلیلی که نیاز است ناوگان ها نظافت صنعتی شوند، اشاره می شود:
 
[img=451.020834x300.020834]http://karenco.net/wp-content/uploads/2018/02/fleet-cleaning-by-high-pressure-cleaners.jpg[/img]
 
6 دلیل که برای نظافت مکانیزه ناوگان ها بایستی در نظر بگیرید
 
دلیل اول: اولیل دلیل که بسیار واضح می باشد وجود لوگو یا آرم شرکت ها در خوروهایی که کار تبلیغات و فروش را به انجام می رسانند، است. لوگوی شرکت ها، هویت آن ها را تعیین می کنند. در صورتی که لوگوها نظافت نشوند، شما به عنوان شخصی که به این خودرو نگاه می کنید، احساس می کنید که آن شرکت اهمیت و ارزشی برای خود قائل نیست. بنابراین صاحبان شرکت ها باید برنامه ریزی دقیق و منظمی را به منظور ناوگان خود در نظر بگیرند.
 
دلیل دوم: یکی از ویژگی های استفاده از دستگاه های کارواش صنعتی در نظافت ناوگان ها، سرعت نظافت در این گونه تجهیزات می باشد. به جای استفاده از روش های سنتی مانند (پرکردن یک سطل پر از آب و صابون و گرفتن اسفنج و بالا فتن از نردبان برای شستشوی خودروهای بزرگ) که سرعت نظافت را بسیار بسیار کند می کنند، استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه، سرعت نظافت را بسیار بالا می برند که در نتیجه صرفه جویی در زمان و صرفه جویی در هزینه را برای شما در بر دارد.
 
دلیل سوم: نظافت خودرو طول عمر آن را بالا می برد. یکی از نکات ضروری، شستشوی داخل یا توشویی ماشین می باشد. شستشوی داخل خودرو همانند شستشوی بیرون آن بسیار مهم است. بدین منظور می توان از دستگاه های خاصی به منظور عملیات توشویی یا دیتیلینگ خوردو استفاده نمود. یکی از دستگاه های محبوب به منظور شستشوی داخل خودروها، بخارشوی صنعتی می باشد که توانایی این را دارد با قابلیت پاشش همزمان بخار با فشار و درجه حرارت بالا به همراه پاشش مواد شوینده و مکندگی یا جاروبرقی همزمان، نظافت با کیفیتی برای شما به ارمغان بیاورد. شستشو و ضد عفونی کردن صندلی ها، داشبورد، سقف، شیشه ها، کف، دریچه ها و … به راحتی با این دستگاه نظافتی قابل انجام است.
 
دلیل چهارم: دلیل چهارم هم بحث زمان می باشد، اما نه زمان شستشو برای هر وسیله نقلیه. بلکه میزان فراوانی یا دفعات شستشو خودرئهای ناوگان مدنظر است. ممکن است فردی که هدایت خودرو را بر عهده دارد، نظافت آن را به درستی به انجام نرساند یا در مدت زمان طولانی (مثلاً ماهی یکبار ) این کار را انجام دهد. در حالی لازم است شرکت ها یا سازمان ها افرادی را به منظور شستشوی مکانیزه خودروهای ناوگان در اختیار گرفته تا کار نظافت را با برنامه ریزی دقیق و در مدت زمان معین انجام بدهند.
 
دلیل پنجم: دلیل پنجم نوع دستگاه انتخابی است.  صنعتی در دو نوع تک فاز و سه فاز (از لحاظ برق مصرفی) و آب گرم و آب سرد می باشد. صاحبان ناوگان ها بایستی قبل از خرید دستگاه مورد نظر از کارشناسان حوزه صنعت نظافت راهنمایی و مشاوره دریافت نمایند. معمولاً از دستگاه های نوع آب گرم به منظور نظافت ناوگان های حمل و نقل و شرکت ها استفاده می شود. زیرا قدرت نظافت و لکه زدایی این نوع از دستگاه ها بسیار فوق العاده است. دستگاه های آب گرم معمولاً از برق سه فاز استفاده نموده و میزان درجه حرارت آب خروجی این دستگاه ها چنان بالا است (مثلاً 155 درجه سانتیگراد) که می تواند بخار از خود پاشش نموده و به عنوان بخارشور هم مورد استفاده قرار بگیرد. درضمن ذکر این نکته ضروری است که در صورتی دسترسی به برق در ناوگان ممکن نبود، از دستگاه کارواش بنزینی یا گازوئیلی به منظور نظافت و شستشوی ناوگان استفاده می گردد. یکی از مدل های موردنظر و پیشنهادی به منظور نظافت ناوگان ها، دستگاه HDS 10/20-4 M ساخت کمپانی کارچر (KARCHER)  آلمان می باشد.

دلیل ششم: با توجه به دلایل ذکر شده در فوق، ناوگان شما از لحاظ ظاهری بسیار زیباتر و جذاب تر خواهد بود. پس می توانید به اهمیت سرمایه گذاری بر روی یک دستگاه کارواش یا واترجت توجه فرمایید تا وجه مناسبی در بین عموم پیدا کنید.
با دستگاه های شستشوی فشار قوی آب علاوه صرفه جویی در زمان و هزینه، در منابع آبی هم صرفه جویی می شود. حفظ منابع آبی برای دولت ها و شهرداری ها بسیار حائز اهمیت می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان