انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی لبخند

طراحی لبخند

#1
طراحی لبخند
چیست؟

آنچه در اصلاح طرح لبخند توسط دندانپزشک مدنظر قرار می گیرد،  وجود قرینگی در دندانهای راست و چپ، رابطه صحیح قرار گرفتن دندانها با لب بالا و پایین، تناسب صحیح عرض و طول هر دندان و رابطه صحیح خطی و طولی بین دندانهای جلو، چه در لبه برنده و چه در لبه لثه ایی دندانها  و بسیاری نکات ریز و درشت دیگری است که بر اساس فرمول ها و قوانین خاصی ارزیابی می شود و هریک از اینها می تواند در خلق یک لبخند زیبا  تاثیری وافر داشته باشد.

با افزایش سن و افزایش میزان پوسیدگی دندان‌ها، زیبایی دندان‌ها رو به افول رفته و شفافیت و زیبایی خود را به مرور از دست می‌دهن
د که علت‌های مختلفی برای آن وجود دارد. به طور مثال الگوی غذایی و سبک زندگی ناسالم، نادیده گرفتن نکات بهداشت سلامت دهان و دندان، مشکلات روحی و روانی، افزایش سن و سایر موارد می‌تواند به روند افول لبخند و زیبایی دندان‌ها شما سرعت ببخشد و بر روی میزان اعتماد به نفس و زیبایی چهره و دندان‌ها اثر نامطلوب و سوء داشته باشد. این در حالی است که با رعایت نکات بهداشتی و اصول اولیه سلامت بهداشت دندان و دهان می‌توانید علاوه بر کاهش روند پوسیدگی دندان‌ها و ممانعت از بروز بیماری‌های دندان، طراحی لبخند زیبایی را برای خود به ارمغان بیاورید.

مرکز ارتودنسی دکتر حدادی علاوه بر ارائه خدمات ناهنجاری‌های دندانی، خدمات زیبایی دندان شامل را با بهره‌گیری از به روز ترین و جدیدترین دستگاه‌ها و فناوری‌های درمانی روز دنیا و منطبق با استانداردهای بین المللی و با اتکاء به سال‌ها تجربه و  دانش تخصصی و فوق تخصصی در بهترین سطح کیفیت برای مراجعین خود ارائه می‌نماید

پزشک متخصص طراحی لبخند با بازگرداندن سلامت و ظاهر زیبای دندان‌ها علاوه بر طراحی لبخند زیبا و جذاب رویکرد مناسب، جامع و کامل را مبتنی بر نیاز بیماران در راستای بازگردانی مجدد و بهبود سلامت دهان و دندان مراجعین تجویز می‌کند تا رضایتمندی بیماران را به بهترین نحو ممکن ارتقاء بخشد.

طراحی لبخند به عنوان یک رویکرد درمان زیبایی در واقع یک راه کار هنری – علمی برای خلق و طراحی لبخند مبتنی بر اصول زیبایی شناختی و بهره گیری از تجهیزات، دستگاه‌ها و ابزارهای پیشرفته و فوق تخصصی می‌باشد که به صورت سفارشی برای هر بیمار تجویز می‌شود.
روند طراحی لبخند


در روند طراحی لبخند پزشک متخصص با توجه به تخصص و مهارت خود به بازسازی دندان‌ها از طریق رویکردهای درمانی مختلف مانند ارتودنسی، درمان‌های زیبایی (جراحی لثه، سفید کردن دندان‌ها و ...) برای دستیابی به حالت طبیعی و طراحی لبخند منحصر به فرد و زیبا می‌پردازد. حاصل این اقدام دندان‌های مرتب و زیبا برای بیمار است که می‌تواند زیبایی چهره خود را بیش از قبل نمایان کرده و اعتماد به نفس فوق العاده خود را بازیابد.

در واقع هدف طراحی لبخند توسط پزشک متخصص اصلاح نقص‌ها و عیب‌های لبخند و بهبود وضعیت سلامت و زیبایی دهان و دندان به واسطه‌ی اقداماتی مانند اصلاح رنگ‌های از دست رفته دندان‌ها، اصلاح دندان‌های کج، پوسیده و لب پریده، سفید‌سازی و لکهبری دندان ها، اصلاح شلوغی و ازدحام دندان، اصلاح فواصل بین دندان‌ها، بهبود ترک‌ها و شکستگی‌های دندان‌ها و سایر موارد می‌باشد.

روش طراحی لبخند موسوم به باندینگ دندان رویکردی برای تغییر شکل دندانی و سفید‌سازی دندان‌ها برای کاهش فواصل بین دندان‌ها و ناهنجاری‌های فک و دندان می‌باشد که در جلسه اول ملاقات با پزشک متخصص و بعد از بررسی وضعیت سلامت بیمار رویکرد درمانی مناسب برای طراحی لبخند به صورت اختصاصی برای بیمار توصیه و تجویز می‌شود

اگر عدم زیبایی دندان‌ها یکی از دغدغه‌های کلیدی بیمار باشد، روش به عنوان یک درمان زیبایی در دندان پزشکی به عنوان راه‌کاری ایده آل برای بهبود و طراحی لبخند به برطرف کردن اشکالاتی مانند شکاف و فواصل بین دندانها، لک‌های دندان و سایر موارد می‌باشد

طراحی لبخند شامل روکش کردن دندان برای پوشاندن آسیب دیدگی‌های روی دندان‌ها و مرتب دیده شدن آنهاست. اگر دندان‌های شما پوسیده یا حفره‌های بزرگ و شکستگی‌ها چهره نامناسبی را برای دندان‌ها ایجاد کرده باشد، طراحی لبخند مبتنی بر روکش دندان بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد.

در اصلاح طرح لبخند روکش دندان که برای پوشاندن سطح آسیب‌دیده روی دندان قرار می¬گیرد و باعث می¬شود تا دندان‌های شما مرتب دیده شوند.
هدف طراحی لبخند


هدف طراحی لبخند مرتب‌سازی دندان‌ها به صورت طبیعی و زیبا برای دندان‌های ساییده شده و لبه تخت می‌باشد. در برخی موارد صاف کردن لبه‌های دندان برای طراحی لبخند زیبا و شکیل از طریق انجام اصلاحات جزئی به عنوان یک روش محافظه‌کارانه و متداول علاوه بر ایجاد زیبا، رضایت‌مندی را برای بیمار به همراه خواهد داشت.
از دگر سو، بریج دندان برای پر کردن دندان‌های کشیده شده و افتاده می‌تواند بدون نیاز به استفاده از دندان‌های مصنوعی و ساختگی برای فضاهای خالی طراحی لبخند را به صورت ماندگار و زیبا برای بیمار به ارمغان بیاورد.
مرکز ارتودنسی دکتر حدادی با کمترین عوارض و خطرات بهترین خدمات طراحی لبخند را با بهترین سطح کیفیت خدمات و با استفاده از به روز ترین و برترین دستگاه ها و ابزارهای درمانی برای ارتقاء سطح رضایتمندی بیماران با اتکاء به سال‌ها تجربه و برخورداری از توان و دانش کادر درمانی متبحر، کارآزموده و تحصیل کرده ارائه می‌نماید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان