انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تبلیغات روزانه با استفاده از سررسیدها و تقویمها

تبلیغات روزانه با استفاده از سررسیدها و تقویمها

#1
فصل زمستان است و چیزی به فرا رسیدن سال جدید نمانده است. و خیلی مشغول آماده سازی کارهایی خواهید شد که باید تا پایان سال انجام دهید. شاید فکر کنید هنوز تا سال نو خیلی مانده، اما تا چشم بهم بزنید آخر اسفند شده است.
اولین کاری که آن موقع باید انجام دهید این است که هدایای تجاری چاپی از قبیل    و تقویم‌رومیزی به کارکنان یا مشتری‌های خود بدهید. در آخر سال حجم کارهای شرکت های چاپ تقویم وسررسید بالا رفته و ممکن است دریافت سفارش شما با تاخیر انجام شود.
در صورتی که با سفارش به موقع زمان کافی برای انتخاب بهترین عکس و طرح برای محصولات تبلیغاتی خود دارید و توانایی دیده شدن بیشتری خواهید داشت.
[img=471.020834x335.020834]http://kandidco.com/UploadedFiles/2018_1_21_d3_1.2.jpg[/img]
تقویم‌ها و سررسید‌های چاپی خود را به‌موقع سفارش دهید
قطعا می‌دانید که سفارش به‌موقع سررسید‌ها و تقویم‌های رومیزی چقدر اهمیت دارد. اگر می‌خواهید در طول سال توجه مشتری‌ها و همکاران‌تان را جلب کنید، باید سررسید‌ها و تقویم‌هایی برای سال جدید سفارش دهید که اسم یا لوگو شرکت‌تان به خوبی در همه جای آن چاپ شده باشد.
اگر می‌خواهید سررسید‌ها و تقویم‌هایی که سفارش می‌دهید به موقع به دست‌تان برسد، باید از همین الان اقدام کنید. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار در روزهای پایانی سال سفارش‌های خودشان را ثبت می‌کنند و این طبیعی است اگر سفارش‌هایشان زود به دست‌شان نرسد و نتوانند تبلیغات خود را به‌موقع به دست مشتری‌ها یا همکاران خود بفرستند.
تمام هدف ما این است که نگرانی شما از این موضوع را برطرف کنیم و اطمینان حاصل کنیم بهترین گزینه را از میان مجموعه متنوع سررسید‌ها و تقویم‌های رومیزی ما انتخاب کنید.
قبل از سفارش سررسید مشتریانتان را در نظر بگیرید
برای کارایی بیشتر سررسید ها، سالنامه ها، تقویم ها آنها را طوری انتخاب کنید که بازار هدف تان از آنها استقبال کنند. اگر مشتریان شما به اطلاعات خاصی نیاز دارند، آن موارد را در  یا تقویم خود بیاورید تا در صورت لزوم به سررسید یا تقویم شما رجوع کنند.
با استفاده کردن از محصولات شما برند و لوگوی شما هر بار تکرار خواهد شد. در صورتی که یک مشتری دو محصول با یک قیمت را از دو شرکت متفاوت پیش رو داشته باشد، آن محصول یا خدماتی را انتخاب خواهد کرد که در گذشته با برند آن آشنا و آن را دیده باشد. رنگ و طرحی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ لوگو و طرح برند تان باشد.
با انتخاب رنگ و طرح مناسب جلوه بهتری به سررسید یا تقویم خود بدهید. با این کار افراد با دیدن تقویم یا سررسید سریعا خدمات و یا محصول شما را به یاد می آورند. در صورتی که مشتریان شما در محیط های مختلف از  و یا سالنامه استفاده می کنند جلد های مقاوم در برابر عوامل محیطی را انتخاب کنید.
سررسید‌ها و تقویم‌های باکیفیت
مجموعه ما شامل سررسید‌ها و تقویم‌های رومیزی مقرون‌به‌صرفه اما با کیفیت است. چراکه محصولی که به شما ارائه کنیم باید بتواند در تمام طول سال، کسب‌وکار شما را در معرض دید دیگران قرار دهد.
مهم است که دریافت‌کننده‌ها بتوانند بدون هیچ مشکلی بر روی کاغذهای آنها بنویسند. یک سررسید می تواند حتی بیشتر از یک سال هم عمر داشته باشد و مشتریان از آن استفاده کنند.
ما در کاندید کیفیت کالای مورد نظر شما را تضمین می‌کنیم. با خیال راحت آنها را به مشتری‌ها و همکاران خود هدیه دهید و توجه آنها را در تمام طول سال همراه خود داشته باشید.
کانــــــــدیــــــــــــــــد ارائه دهنده انواع سررسید 1397 و سالنامه 1397 می باشد
شماره تماس: 02188319942 | 02188323593
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان